Kijk... nu kunnen we elkaar een hand geven hahaha... dit is de reden waarom we met de [Link niet meer beschikbaar] zijn gekomen..
Ik ben zelf een zeer groot voorstander van vrije essentiele aminozuren en merk en zie verschil als ik deze gebruik. En nu hoor ik dat ook van veel sporters om me heen. Ik wist niet dat ze in die tijd dat al hadden, dat moet rete duur geweest zijn in die tijd lijkt me.
Ik ga toch nog eens herhalen dat ik niet de modale BB-er was. Il las universitaire studies en boeken. Ik heb 7 jaar lang diëetleer gestudeerd op een zeer hoog niveau. Ik importeerde destijds mijn produkten uit de USA en betaalde ze door ze door te verkopen aan gymgenoten, tot de douane lastig begon te doen over de hoeveelheden en er BTW en invoerrechten bij werden geteld. Als ik toen genoeg zakenman was geweest had ik ze in het groot ingevoerd. Je werd toen overstelpt met termen als hydrolyse en voorverteerde eiwitten enz... Tompson voerde toen de toon aan, en maar goed dat die jongens (uit Antwerpen) er nog waren, anders zaten we nu nog opgescheept met die produkten van die oude man uit de States met zijn armen over zijn borst die zichzelf een fortuin heeft eigen gemaakt op de rug van naïeve zielen.