MuscleMeat

vragen betreft insuline gebruik

Die smiley moet er bij om aan te tonen dat je veel meer theoretische kennis hebt? Beetje kinderachtig.

Ik heb erg veel praktische kennis en kan zeggen dat de theorie in veel gevallen niet gelijk loopt met de praktijk.
Nee die smiley moet er bij om aan te tonen dat als ik niet alles opvolg waarbij de redenatie in de vorm is van 'ja het werkt gewoon heel goed'. Dat hoor ik namelijk al vaak genoeg over van alles. Is toch niet raar dat ik om 'n degelijke redenatie vraag van insuline in je lichaam zetten voor 'n workout? Is niet alsof ik vraag of sojasaus van ABC lekkerder is bij de kips dan die van 'n ander merk.

• Topic Starter Topic Starter
Moet ik trouwens echt de 1 iu pd aanhouden of kan k m sneller verhogen...

Gooi omhoog man

Jah vandaag de 7 iu erin morgen mis 10 ?? Tot nu toe voel of merk ik er geen hol van niet op de weegschaal gestaan verders.

Ben benieuwd wat dit je gaat brengen. Flinke stap hoor.

Ja kwa krijgen van hypos of... Anders morgen eerst naar de 8

wat weeg je?
8 moet sowieso wel kunnen

93 ja was zoiezo al van plan naar de 10 iu te gaan maar was bezig met opbouwen van de iu s vond 1 pd beetje langzaam gaan maar denk nu maar rustig naar de 10 iu

hoeveel gram dextro neem je erna dan?
of vitargo?

te langzaam :roflol:

Ik neem nou 10 per iu en 10 gr crea en 10 glut en 75 gr whey ongeveer

---------- Post toegevoegd 9 April 2013 om 17:28 ----------

Volgens mij geeft hij teveel slin gezet geheheheh aan zn bf te zien

Vandaag bij ontwaken 8 iu erin geknald en sta dr nog dus verder merk ik nog vrij weinig

Nu snap ik prima hoe insuline werkt tot in de gruwelijkste details, maar ik zie het nut zo snel niet van insuline VOOR een workout? Behalve een pomp.

De gedachte erachter is dat je de amino's en glucose die je in je bloed hebt zitten tijdens je training harder in de spieren pompt. Op die manier zou je dus tijdens een training niet catabool zijn maar anabool.

Of het waar is? Geen idee, maar het klinkt heel logisch :P

---------- Post toegevoegd 10 April 2013 om 16:36 ----------

Als ik die gast zie krijg ik zin om te cutten :roflol:

De gedachte erachter is dat je de amino's en glucose die je in je bloed hebt zitten tijdens je training harder in de spieren pompt. Op die manier zou je dus tijdens een training niet catabool zijn maar anabool.

Of het waar is? Geen idee, maar het klinkt heel logisch :P
Ja, maar evenredig wordt ook glucose oxidatie in de spieren geremd en glycogeen synthese gestimuleerd. Glycolytische depletie is nu net een anabole factor.

Welk gedeelte?

Zelf (nog) geen ervaring met insuline maar lees dat 90% van de slin gebruikers die ervaring hebben met zowel pre als post workout de pre workout methode een stuk beter vinden werken.

Hieronder een interessant stukje om te lezen:
http://forums.rxmuscle.com/showthread.php?47582-Mutant-s-Pre-Workout-Insulin-Protocol

---------- Post toegevoegd 10 April 2013 om 22:46 ----------

Dat is toevallig haha.

Wat houdt het in dat glucose oxidatie in de spieren geremd en glycogeen synthese gestimuleerd wordt.
En wat is daar erg aan?

En waarom is glycolytische depletie anabole factor? Ik dacht depletie juist catabool was.

Terug
Naar boven