Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
gh15's idee is gewoon simpel, year on gebruiken en vooral tren, hgh als basis.
bijna iedereen op zn forum is dan ook on for life ze geloven niet echt in BB met een kuurtje per jaar ,laat staan naturel
Ik eet 7,5 gram per iu en zelfs dan heb ik nog weleens een hypo als ik na de training een tijdje later pas eet.
Wanneer ik langer gebruik merk ik dat ik meer kan zetten met hetzelfde aantal carbs, dus dat wil zeggen dat ik minder gevoelig ben geworden voor insuline.
Als je dus 300-400 iu per dag zet en bv weg komt met maar 1000 gram carbs ben je behoorlijke resistent.
Dat zou anders zijn als voor elke shot eerst hgh zou worden gezet.
Overigens moet je bij gh15 tussen de regels door lezen. Hij stelt dat profs zo veel gebruiken maar advocateert dat niet als leidraad; hij verafschuwt zulk gebruik juist.
Dat zou anders zijn als voor elke shot eerst hgh zou worden gezet.
Overigens moet je bij gh15 tussen de regels door lezen. Hij stelt dat profs zo veel gebruiken maar advocateerd dat niet als leidraad; hij verafschuwt zulk gebruik juist.
Oke ja ik heb nog nooit wat van hem gelezen dus reageer op wat men hier post. Wbt hgh zou het idd wel helpen ja aangezien dat je bloedsuiker iets verhoogt, maar alsnog vraag ik me af hoe je 300iu slin wegkrijgt