MuscleMeat

vragen betreft insuline gebruik

Wat houdt het in dat glucose oxidatie in de spieren geremd en glycogeen synthese gestimuleerd wordt.
En wat is daar erg aan?

En waarom is glycolytische depletie anabole factor? Ik dacht depletie juist catabool was.
Gaat om lokale glycolitische depletie (en een korte staat van hypoxia), dit induceert kortstondig AMPK alfa 2 (stimuleert o.a. mitochondriale biogenese) en leidt tot hypertrofie (chronische hypoxia krijgt de alfa 1 isomeer de overhand, wat dus weer katabool is). Edit: Ho wacht, volgens mij is dit nu net wat insuline zo gaat induceren tijdens de oefening :roflol: Nvm, heb m'n eigen vraag denk ik beantwoord.

Zie het 'letterlijk' als een lokale signalering dat ATP op is en vanuit de glycolyse niet kan worden aangevuld en zodoende de spier maar meer glycogeen op moet kunnen slaan.

Bedankt voor de link. Zit helaas wederom niet echt 'n beargumentatie achter, althans, het artikel komt neer op 'Why break the body down, only to rebuild it? When you can simply keep adding onto the Body!' als hoofdargument. Als het werkt ben ik bijzonder benieuwd waarom het werkt. Ken persoonlijk zo uit m'n hoofd geen slin gebruikers.

Laatst bewerkt:
Ik ken de volgende 2 redenen voor het gebruik van slin prwo:

-Mensen die later op de avond trainen verkleinen de kans op een hypo in de nacht.
-Geinjecteerde slin piekt na minstens 1 uur in de bloedwaarden en om optimaal te profiteren van verhoogde HGH-waarden en IGF-1 gevoeligheid binnen de tijdspan van 1 uur na een training is het beter om voor of tijdens de training slin te nemen (tijdens de training als de workouts erg lang duren).

2qmlm37.gif

Protocol spreekt over novolog 15 min voor training, als ik de kinetica erop na sla is de piek er al na 45 min.

Het protocol schrijft ook 3 shakes voor waarvan er 2 op zijn tegen het einde van de workout. Ik denk dat het effect van die 15 minuten marginaal is om eerlijk te zijn.

Er vanuit gaande dat de insulinepiek 45 minuten na de inject plaatsvindt (wat discutabel is maar soit) dan zorgen die 2 shakes ervoor dat je in elk geval voldoende voedingsstoffen in je lichaam hebt om niet in coma te raken. Wat dat betreft kun je dus al "groeien" tijdens de workout wat ook wordt aangehaald in het Mutantprotocol.

Er vanuit gaande dat de insulinepiek 45 minuten na de inject plaatsvindt (wat discutabel is maar soit) dan zorgen die 2 shakes ervoor dat je in elk geval voldoende voedingsstoffen in je lichaam hebt om niet in coma te raken. Wat dat betreft kun je dus al "groeien" tijdens de workout wat ook wordt aangehaald in het Mutantprotocol.
Oh nee, bedoelde het ook niet in de zin van 'n potentiele hypo.

To Get XXL you need to leave the science part alone and concentrate on practice... Ofwel proberen die hap p*ssy :cool:

(zelf ook nog niet geprobeerd overigens, maar resultaten zullen een dezer dagen volgen)

To Get XXL you need to leave the science part alone and concentrate on practice... Ofwel proberen die hap p*ssy :cool:

(zelf ook nog niet geprobeerd overigens, maar resultaten zullen een dezer dagen volgen)

Ga je precies zelfde protocol volgen als die van mutant?

Zal eerst eens dat serieus trainen gaan proberen :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag 9iu erin ....wil t zeker is voor t trainen proberen waneer mag je wat toename in gewicht verwachten ben verder niej ongeduldig ofzo

haha wil je graag vocht?
veel carbs en zout nemen:P

wacht maar weekje af.
zit je veel boven onderhoud?

Nope vocht heb k niks an......maar ben wel instaat dat k met elke kilo blij ben wahahahahah.zit op zon 320 gr ei en 340 carbs... Heb geen vast voedingsschemavette weet ik zo niet uit mn hoofd wel wat weinig uit 200gr zalm en eieren en olie eet verders aleen super schoon ...zit op de 6% boven kcal is bij moi niet echt van toepassing omdat ik razendsnelle verbranding heb zat met mn schema van mn begeleider rond de 7000 kcal maar nu zoiezo lager want doen nu niks geheel de dag...

De hamvraag is natuurlijk of je ook in voldoende eenheden HGH erbij zet. Beide componenten werken in synergie en zijn erg bepalend voor de aanmaak van weefsel in de spiercellen.

Hieronder een ietwat karige representatie van een clinisch onderzoek van het gebruik van HGH en SLIN voor patienten zonder natuurlijke productie van deze stoffen:

2agkfwz.jpg

Het effect van synergie is duidelijk aantoonbaar middels de welbekende 1+1=3 argumentatie.

Depancreatized and hypophysectomized doet me geen klinische studie vermoeden. :o

Edit: Gewicht op de y-as overigens al helemaal niet zie ik.

Ik vraag me af hoeveel extra's insuline eigenlijk geeft voor de jongens die ook al vaak HGH gebruiken.

Doe zelf al een tijdje HGH, maar vraag me nou echt af hoeveel toegevoegde waarde insuline me zou geven....

Vraag me altijd af hoeveel insuline opleveren zonder hgh maar wel met aas ernaast.

Ik zal het zien....!!

Je hebt alleen 1 gram test ernaast of nog meer?
Hg of ug?

Terug
Naar boven