MuscleMeat

Vragen over voeding etc. alles wel...

CRLY

Novice
Waardering
1
Lengte
1m74
Massa
72kg
Hoi,

Ik ben 17 jaar, 1,74 en 72 kg. Ik heb dus lange tijd niet gesport en pas geleden weer begonnen. Ik doe nu al ong. 2-3 weken soortvan krachttraining maar heb nog niet echt het lef gehad om met mn nogal zielig postuur tussen al die 1000 kg lifters er tussen te gaan staan. En ik heb gewoon echt het gevoel dat ik niet alles er uit haal wat erin zit ook mbt voeding. Ik snap niet wat het beste is om te eten voor en na de krachttraining. Wil me echt gaan focussen op glutetraining. M'n benen zijn oké ,maar mn billen echt nada. Ik snap dus niet wat ik fout deed. En hoe ik van het buikvet afkom, want hoeveel oefeningen ik ook doe, it stays. Tips zijn welkom en voeding is nu wel main thing, want wil morgen weer met goede moed gaan sporten.....

Thanks in advance...

• Topic Starter Topic Starter
In het begin wel. Dan maak je nog beginnersgains.
Ik zou er 300 Kcal's onder gaan zitten. In het begin kun je spiermaasa winnen en vet droppen te gelijk.

Flink diep Squatten en lunges voor de billen.

In het begin wel. Dan maak je nog beginnersgains.
Ik zou er 300 Kcal's onder gaan zitten. In het begin kun je spiermaasa winnen en vet droppen te gelijk.

Flink diep Squatten en lunges voor de billen.

Oki, thanks! Ja ik deed lunges, sumo deadlifts en squats. Maar echt met niet veel gewicht... 10 kg in totaal voor squats..... en 30 kg in totaal voor deadlift.
En hoe zit het met eten voor en na trainen? En hoeveel sets en reps is een goede?

Buikvet (of plaatselijk vet überhaupt) afvallen gaat niet. Gewoon minder kCal en je gaat vanzelf vet verliezen .

Voel je vooral niet bezwaard om in het krachthonk te komen. Gym is van iedereen, een iedereen is ergens begonnen.

Succes!

Buikvet (of plaatselijk vet überhaupt) afvallen gaat niet. Gewoon minder kCal en je gaat vanzelf vet verliezen .

Voel je vooral niet bezwaard om in het krachthonk te komen. Gym is van iedereen, een iedereen is ergens begonnen.

Succes!

Yes. Ik moet op 1372 calorieën zitten, dan moet ik ook nog denken aan koolhydraten en eiwitten etc????
Ja ik moet me er gewoon even overheen zetten i guesss.

Oki, thanks! Ja ik deed lunges, sumo deadlifts en squats. Maar echt met niet veel gewicht... 10 kg in totaal voor squats..... en 30 kg in totaal voor deadlift.
En hoe zit het met eten voor en na trainen? En hoeveel sets en reps is een goede?

Ik denk er persoonlijk niet al te veel bij na wat ik eet voor of na het trainen.
Wat telt is dat je aan het einde van de dag je doel qua Kcal's behaalt.

Een banaantje voor de training (voor energie) is prima.

Ik denk er persoonlijk niet al te veel bij na wat ik eet voor of na het trainen.
Wat telt is dat je aan het einde van de dag je doel qua Kcal's behaalt.

Een banaantje voor de training (voor energie) is prima.
Oké! Dan hoef ik me geen zorgen te maken over spieropbouw?

1372 kCal is erg weinig. Is dat iets wat je ook vol kunt houden?

Oké! Dan hoef ik me geen zorgen te maken over spieropbouw?

Nou ja, zorg in elk geval dat je voldoende eiwitten binnenkrijgt.

Aangeraden wordt:
- 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht
- 1 gram vet per kg lichaamsgewicht
de rest opvullen met koolhydraten

Download My Fitnespall uit de playstore, dat is een reuzehandige hulp

Nou ja, zorg in elk geval dat je voldoende eiwitten binnenkrijgt.

Aangeraden wordt:
- 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht
- 1 gram vet per kg lichaamsgewicht
de rest opvullen met koolhydraten

Download My Fitnespall uit de playstore, dat is een reuzehandige hulp

Yes. Oke. Ik ga er morgen gewoon weeeeeer vooor!

• Like
Waarderingen: Inb4
Dat is wel een goede ja. Een beter begin is 1500. Ik heb per dag 1872 nodig. En dan elke dag bijhouden?
Ja, je kunt het makkelijkst een app als myfitnesspall of fatsecret gebruiken. Wees wel eerlijk tegen jezelf wat je invult, ook kleine tussendoortjes gewoon invullen anders weet je nog niks ;)

Fijne work-outs: eBook: strong curves, A Woman's Guide to Building a Better Butt and Body van Bret Contreras

Full body workouts op alle niveaus met veel bil oefeningen. Ook voeding komt aan bod. Maar heb het gekocht vanwege de work-outs.

Terug
Naar boven