MuscleMeat

vreemde log

• Topic Starter Topic Starter
gisteren biceps ging wel bijna zoals 1 week geleden

vandag aan het triceps en even verrasing bij dumbbell lying tricpes extensions met begin gewicht van superzwaare 3kg voelde ik even pijn in ellebogen dus wilde niet hooger met gewicht dan 3kg :/ triest

maar is ook gooie nieuws omdat kon ik niet het best met dumb lyin tri extensions probeerde ik dumbbell triceps kickbacks en met die had ik 5kg op dumbbell en vond het prima oefening en ga dat oefening nu in mijn scheema introducieren. vroeger deed ik alleen dlte, alleen een oefening nu heb ik twee leuke oefeningen voor triceps

oh ja vandaag bij kar wei geweest en snoei schaar gekocht, ben nu zo sterk dat die breekde in mijn handen lol

Laatst bewerkt:
Zolang je er maar niet aan denkt om te stoppen met trainen, mag je zoveel breken als je wil! :D

k denk eerder aan die zooi terug brengen naar kar wei morgen ;)

http://www.sport-tiedje.nl/nl/Bremshey-Push-Up-opdruksteunen-7550

die onder kerstboom gevonden

lang geleden heb ik push ups gedaan, zelfs ware ze altijd op vloer nu deze gekregen, dacht eerst wat ga ik met ze doen maar aangezien dat ik geen chest oefeningen deed die is een mooie versterking van mijn "huisgym" ;)

deed raare ding en liet een van die steunen op weegschaal en zette mijn lichaam gewicht op hem... als mijn armen uitstreke zijn dan is het rond 55kg maar als ik helemaal naar beneden gaan is het 60kg dus kan ik pushups op deze steunen vergelijken met ~60kg bankdrukken zeker? ;) iemand zijn mening over?

Laatst bewerkt:
zeg Jurek, jij bent nog steeds bezig! goed bezig maat.

Ik begin ook weer nu ik herstellende ben van burnout.

Beste wensen!

@jorg en @jurek zijn er nog logjes die ik zekers moet volgen?

thanks Bro!

Ik mis alleen Mcmetronome nog.

Hoe gaat t op je werk? koud zeker?

goed, koud?... misschien wel in bepaalde afdelingen van heele kas en op corridoren verder is het warm je kan niet planten in koud zetten hoor ;) en paar niuwe teelten staan bij ons al ;)

alleen dat ik af en toe jammer vind dat ik nooit met bb begonnen was toen ik nog jong was en zat in school omdat als je heele dag fisishe werk moet uitvoeren het komt je zeker dwars om gains van het leven te overkomen ;)

verder gaat het goed, woog gisteren 83kg met kleeding vanaf week of twee let ik beetje meer op mijn voeding dus probeer meer schoon te eeten (dus meer kwark en minder troep)

ben geen beest, maak ik geen gains van mijn leven maar ik geniet nog steeds van dat bb zooi, hoe is het met jouw dan? goie instelling bij je of iets minder? je was ook lang hier niet geweest dat is niet goed hoor ;)

Laatst bewerkt:
Je bent nog steeds jong. Enige wat je moet doen als je fysiek werk doet is meer eten.

Beste wensen trouwens ;)

ook beste wensen kwark

maar ik heb ergens gelezen dat je "piekt" als je ~23jaar bent (denk ik dat het in "supertraining" van Siff was) dus ik word nu alleen ouder ;) in principe geef ik niet te veel om maar nog steeds ... ;)

ou ja deed ik ook vandaag pushups op dat steunen eerst deed ik 1 herhaling dan rust dan 2 hh rust dan 3hh en zo tot 12 hh na even te rusten probeerde ik 13 herhalingen te haalen maar was in staat allen 8 uit te persen, voel mezelf nu goed en zit aan het denken dat misshien ga ik kijken morgen dezelfde te doen maar vrees ook dat het misschien te weinig rust is voor dat :/

Laatst bewerkt:
okah op verzoek van sim~

vandaag even gedeadlift

gisteren was k weer push ups te doen op mijn nieuwe steunen, 13 reps haalen lukte niet maar na 12 reps kwamen er 10 reps (zaterdag alleen 8) dus sprake van supercompensatie?

Hey gozer, hier is je log dus! Ik wast dat je er eentje had. Haha. Zeg heb jij naast BB nog andere hobbys? Vroeger bijvoorbeeld?

computers (hardware) en fietsen, was ook computer games speler :p

ow, ok, leuk! fietsen heb ik ook veel gedaan. Games doe ik ook. xbox.

okah op verzoek van sim~

vandaag even gedeadlift

gisteren was k weer push ups te doen op mijn nieuwe steunen, 13 reps haalen lukte niet maar na 12 reps kwamen er 10 reps (zaterdag alleen 8) dus sprake van supercompensatie?

experimentje gaat door vandaag latste set kende 11 en half herhalingen ondanks zwaare cardio dag in het werk ;)

wat zijn je doelen voor juli 2011

:o ow sorry :p

had ik dat echt gevraagd?

Ik denk omdat ik merk dat je niet echt een doel heb, vandaar dat ik het dan navraag... denk ik:D

Maar heb je andere doelen dan, in je leven?

Sociaal
Maatschappelijk
Financieel
Geestelijk

nee andere dingen zijn niet belangrijk ;) jij?

das juist de vraag. Wat is wel belangrijk voor jou in je leven?

Terug
Naar boven