XXL Nutrition

vreemde log

• Topic Starter Topic Starter
bedankt

ik zou vandaag weer mij boven lichaam trainen maar heb pijn in linkere tricepsen biceps en trouwens schouders zijn ook zwaak

morge naar werk en misschien ga ik moregen biceps pakken, we zullen het zien

leuke dag in werkje gehad, leuke weer, voelde mezelf heerlijk dus bicpes gepakt ik denk dat centraal zenuw stelsel deed mee en ik kon gewichten niet geloven:

hammer curl:
4x8x11kg (deed de werksetten met 1kg hoger dan vorig keer maar steeds voelde dat het te licht was)
8x12kg
8x13kg
7x14kg(k zou nooit verwachten dat ik kan 7 keer 14 kg curlen na 6 setten met lichtere gewichten)

gewoone curl
4x8x10kg
8x11kg
7x12kg
met gewoone curl heb ik ook progressie geboekt

dus beste biceps training ooit ff opgewarmd dan warme trui aan gedaan en boekte ik mezelf het beste biceps training ooit in me leven

##edit##
o ja, zondag heeft weegschaal 79kg aangegeven ik dacht dat na de week vrij zou ik 77kg zijn :p zondag heeft mijn vrouw paar fotos met mij en mn jonge genomen en op een van ze kon ik buikje onder t shirt zien :p

vandag na douche ff geposeerd voor spiegel en zag blauwe addres op mijn rechte schouder en biceps :/ liet dat mijn vrouw zien, ze was shocked :p

Laatst bewerkt:
lying triceps extension
4x8x10kg
7x10,5kg

dumbbell schouder druk
4x8x14kg
8x15kg

weet je zeker dat het van je schouder was ? :)
je kan zelf kijken [Link niet meer beschikbaar]

vandag lichte training

dumbbell deadlift
4x21x13kg

en ook crunches gedaan 4 setten van ~8 herhalingen met mijn 5kg barbarian schif :p

als het goed is dan morgen one leg calf rises en squats :p

ga stoppen met alles te logen, als iets specials me overkomt dan ga ik het melden

donderdag ff kuiten en quads gepakt, gisteren geen last van maar toon ik naar huis kwam en wilde ik met mijn zoon speelen kon ik niet knielen op mijn linke knie... deed zeer

Vreemde blauwe dingen Jurek!

Btw, echt veel massa zit er nog niet op he?

Meer eten jonge!

die blauwe dingen zijn aders toch ;)

niet veel spiermassa? ik denk dat het genoeg spier massa voor mijn 79kg is ik ben nog geen arnold toch en trouwens hoe gaat het met jouw je log bijna niks nu wat is je gewicht dan? ;)

als ik iets heb opgeschreven dan kan ik wel dit melden
dumbbell triceps lying extensions
5x8x10kg
7x10,5kg
5x11kg

##edit##
nog wat bijschrijven
dumbbell schouder druk
4x8x14kg

dan ff raare dinge gedaan

dus... iets zoals dumbbell schouder druk maar met armen niet naar zijden maar beetje naar voor
4x8x14kg

en ook zulke variatie met handen helemaal naar voor en met total gewicht van ~18kg (deed gewichten met mijn 2 barbarian 5kg schijven elk op elk zijde van halter en dan bijde schijven gepakt bij hun grijpen)
3x8x18kg

Laatst bewerkt:
die blauwe dingen zijn aders toch ;)

niet veel spiermassa? ik denk dat het genoeg spier massa voor mijn 79kg is ik ben nog geen arnold toch en trouwens hoe gaat het met jouw je log bijna niks nu wat is je gewicht dan? ;)

als ik iets heb opgeschreven dan kan ik wel dit melden
dumbbell triceps lying extensions
5x8x10kg
7x10,5kg
5x11kg

Waarschijnlijk zijn het aders ja, maar vind het er maar vreemd uitzien :D

Sorry, maar dit ziet er geen 79kg uit, maar dat kan natuurlijk ook aan de foto liggen. Neem anders eens wat meer foto's?

Ben sinds deze week er terug aan begonnen, maar iets te fel, waardoor ik nu beetje last heb van mijn borst (4de dag spierpijn) en moet dit weekend al mijn kracht sparen voor de toelatingsproef van het reddercoïtusamen van zondagavond.

wat voor school doe je eigenlijk? ga je te weinig verdinen dat je moet als redder bijverdinen?
geen 79kg? heb veel massa op buikje :p

wat voor school doe je eigenlijk? ga je te weinig verdinen dat je moet als redder bijverdinen?

Zit op de universiteit Antwerpen. Doe momenteel mijn 3de jaar bachelor TEW-HIB (Toegepaste Economische Wetenschappen - Handelsingenieur in de beleidsinformatica).

Als ik hier binnen 2/3 jaar mijn master in haal zal ik normaal gezien wel aan werk geraken, maar momenteel ben ik niets met die toekomstmuziek. Het studentenleven is duur en dus zou ik graag weekendwerk gaan doen. Aangezien opdienen of iets dergelijks niets voor mij is (wordt ook afgeraden door mijn ouders) wil ik graag redder worden.

Het verdient goed en het zou een perfecte combinatie zijn met de KT. :)

wist niet dat je zo slim bent ;) kan je niet op weekends de kas in? zo doen er jongeren op westland :p

ik weet niet als het perfect combinatie met bb is :p wat voor combinatie zie je erin?

en als je studies kan niet veroorloven waarom doet je ze? of misschien wil je gewoon meer hebben om meer uit te geven?

ziet er op de foto niet uit als 79 kilo indd
heb je een dikke pens ofzo die we niet zien ? ;) :D

en wat lijk volgens jullie op 79kg? ;) of wil je me zeggen dat weegschaal dat mijn vrouw op rommel markt voor 2e gekocht heeft doet het niet goed? ;P
mijn armen waren en zijn steeds dunner ten opzichte van mijn andere delen van mn lichaam en ik heb mijn biceps niet gespannend, en op mijn armen zit weinig vet, en ik zie mezelf wat spier massa :p

en wat lijk volgens jullie op 79kg? ;) of wil je me zeggen dat weegschaal dat mijn vrouw op rommel markt voor 2e gekocht heeft doet het niet goed? ;P
mijn armen waren en zijn steeds dunner ten opzichte van mijn andere delen van mn lichaam en ik heb mijn biceps niet gespannend, en op mijn armen zit weinig vet, en ik zie mezelf wat spier massa :p

hehe oke dan :) ik lijk zwaarder dan de 81 kilo die ik weeg ... weet nie waarom .. mischien heb ik lichte botten en een kleine piemul :mad: ??? :cool:

ja zal die volgende week eens maken en in mijn log zetten.

wist niet dat je zo slim bent ;) kan je niet op weekends de kas in? zo doen er jongeren op westland :p

ik weet niet als het perfect combinatie met bb is :p wat voor combinatie zie je erin?

en als je studies kan niet veroorloven waarom doet je ze? of misschien wil je gewoon meer hebben om meer uit te geven?

Zo slim ben ik niet hoor, heb de nodige herexamens gehad ;)

Wat bedoel je met "de kas in"?

Heb 4 maanden echt serieus getraind dit jaar (maart, april, mei, juni). Enkel KT, geen cardio. Ben serieus wat bijgekomen (bijna 10kg), maar dat was niet enkel spiermassa, mijn vetpercentage was ook goed de hoogte in gegaan. Nu ben ik terug begonnen met KT, maar omdat ik niet naar de gym ga, maar thuis train, heb ik geen cardioapparaten. Met de winter voor de deur en mijn lichte haat tov lopen en grotere liefde voor zwemmen lijkt het mij ideaal om mijn cardio te doen in de vorm van zwem- en redderstrainingen. Zwemmen is ideaal voor de spieren en gewrichten en ik vind het leuk om te doen, maakt het altijd wat makkelijker om tot het uiterste te gaan, niet? ;)

Mijn ouders kunnen mijn studies wel veroorloven en ze doen alles voor mij en dus willen ze mij absoluut de kans geven om het hoogste te behalen dat ik kan, maw een dure universitaire studie. Ik zei op mijn 17 (verjaar laat) dat ik het wou proberen op de universiteit en die kans wilden ze mij geven. Nu blijkt dat ik deze studie aan kan, moeten we (ze) een beetje besparen op andere dingen...

Ik wil nu de financiele druk die op de schouders van mijn ouders ligt een beetje verlagen, door zelf geld te gaan verdienen. Een groot verschil zal het niet maken, maar die enkele euro's die mijn ouders nu aan mij moeten geven... alle beetjes helpen denk ik altijd.

Laatst bewerkt:
ik denk dat je moet gewoon leren en niet te veel tijd verspilen voor werk, cardio en bb ;)

de kas in? dat ze gaan in de kas dus ze werken in kassen, weet je gebouw van glass waar paprika tomaat grooit

Terug
Naar boven