Jurek
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zondag heeft mijn vrouw paar fotos met mij en mn jonge genomen en op een van ze kon ik buikje onder t shirt zien 

vandag na douche ff geposeerd voor spiegel en zag blauwe addres op mijn rechte schouder en biceps :/ liet dat mijn vrouw zien, ze was shocked![]()

je kan zelf kijken [Link niet meer beschikbaar]

die blauwe dingen zijn aders toch
niet veel spiermassa? ik denk dat het genoeg spier massa voor mijn 79kg is ik ben nog geen arnold toch en trouwens hoe gaat het met jouw je log bijna niks nu wat is je gewicht dan?
als ik iets heb opgeschreven dan kan ik wel dit melden
dumbbell triceps lying extensions
5x8x10kg
7x10,5kg
5x11kg

wat voor school doe je eigenlijk? ga je te weinig verdinen dat je moet als redder bijverdinen?

kan je niet op weekends de kas in? zo doen er jongeren op westland 
wat voor combinatie zie je erin?
of wil je me zeggen dat weegschaal dat mijn vrouw op rommel markt voor 2e gekocht heeft doet het niet goed? ;P
en wat lijk volgens jullie op 79kg?of wil je me zeggen dat weegschaal dat mijn vrouw op rommel markt voor 2e gekocht heeft doet het niet goed? ;P
mijn armen waren en zijn steeds dunner ten opzichte van mijn andere delen van mn lichaam en ik heb mijn biceps niet gespannend, en op mijn armen zit weinig vet, en ik zie mezelf wat spier massa![]()
ik lijk zwaarder dan de 81 kilo die ik weeg ... weet nie waarom .. mischien heb ik lichte botten en een kleine piemul

hehe oke danik lijk zwaarder dan de 81 kilo die ik weeg ... weet nie waarom .. mischien heb ik lichte botten en een kleine piemul
![]()
![]()
![]()
wist niet dat je zo slim bentkan je niet op weekends de kas in? zo doen er jongeren op westland
ik weet niet als het perfect combinatie met bb iswat voor combinatie zie je erin?
en als je studies kan niet veroorloven waarom doet je ze? of misschien wil je gewoon meer hebben om meer uit te geven?