Fitness Seller

vreemde log

• Topic Starter Topic Starter
was altijd mager met echt dunne armen gehad, ooit gaast in mijn werk heeft gezegd dat ik "kleine armpjes" heb maar ik merk nu dat mijn armen zijn dikker geworden en het alleen spiermassa is nu niet meer kleine armpjes ze hebben gegrooid ten opzichte van mijn torso

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

buikje heb ik beetje ingehaald ;)
ik heb nog steeds drooge armen voornamelijk mijn polsen zijn superdunn je kan dat wel zien dat is denk ik door twee dingen veroorzakt
1. genen
2. altijd magere armen gehad en vornamelijk polsen dus mijn licham kon niks daar opbouwen en nu kan denk ik ook geen nieuwe vet cellen aanmaken :p omdat als ik vet word dan komt dat op benen, buik en op torso, ook heb ik vette billen :p

Een leven bestaande uit enkel lessen en leren hou ik niet vol. Ik heb die BB nodig en die cardio gaat mijn leven een pak aangenamer maken. Nu verspil ik teveel mijn tijd aan niksen, slapen, surfen op het net, spelletjes spelen ... en dat is volgens mij één van de redenen waarom ik herexamens heb. Als mijn leven een beetje beter georganiseerd zou zijn, minder vrije tijd (is niet gelijk aan minder ontspanning) ... het zou een pak beter gaan denk ik :)

Over je foto; echt onder de indruk ben ik niet. Natuurlijk is het ook moeilijk om iets te zeggen over je spiergroei, aangezien je geen "before"-foto hebt geplaats, dus we kunnen je spiergroei niet zien. Biceps zijn er wel, maar voor de rest kan ik niet veel afleiden van deze foto. Misschien eens wat andere posities proberen?

Anderzijds sta je ook niet echt strak, misschien wat cardio toevoegen?

Laatst bewerkt:
benen kan ik niet traine vanwege knie blessure, gisteren bicpes gepakt met hammer curls ging wel ff gecheat maar 17kg gecurld voor 18kg haden mijn ellebogen geen zin in meer :p vandag dus triceps na opwarming beginde met 10kg per hand met triceps lying extensions maar was zwaak en kon alleen ~5keer ze optillen dus snel deload en 8kg per hand probeerde maar toen kreeg ik pijn steek in linkere ellebog schiet niet op nu kan ik niks trainen lol

ben nu weer vrij, dat keer 2 weken

laat ons vandaag bicepsje pakken ;)

##edit##
topsettjes van hammer grip curls ware
5x16kg
4x17kg

##edit##
daarna gewoone grijp gebruikt voor curlen deed paar setjest met 12kg
beste was: 8x12kg

Laatst bewerkt:
Waar slaat die tweede pic op? :p

Waar slaat die tweede pic op? :p

wilde iemand dat nieuwsgierig is hoe ik mijn hamstrings beginde te pakken :p

##edit##
o ja en ik was gisteren te lui om noch een pic te maken... quad extensions :p iets zoals lying triceps extensions maar quad extensions :p

Laatst bewerkt:
volgens mij mijn triceps blijft achter :/
top set van dumbbell triceps lying extensions was 3x9kg

Haha, je hamstrings:p

Probeer anders goodmornings te doen met dumbbells ofzo;) Een soort van straight back straight leg deadlift. Wel uitkijken dat je het goed doet, anders grote kans op blessures.

Probeer voor je triceps dips te doen. Ik leg zelf mijn voeten op iets, en mijn handen achter mijn rug op een bankje, dan laat ik me zakken door mijn armen te buigen en dan weer omhoog te duwen.

Ga wat experimenteren met bodyweight oefeningen, die werken altijd goed;)

heb geen goodmornings nodig met mijn hamstrings curl ;)

en dips heb ik wel gedaan, vond niks van ;)

lol @ die gewichten aan je been

Ga niet gewoon naar een gym ^^??!!!

jaa

als ze hebben wat ik heb waarom moet ik daar?

2kg voor hamstrings curl is niet weinig tenminste voor mij ;) en als ik meer gewichten nodig heb dan kan ik meer op touwh ophangen ;)

gisteren shouder workout

raare oefeningen

1. stel dat je staan bent en je doet rondjes met je schouders naar achter maar ik heb ze met 5kg dumbbell schijven per hand gedaan

2. soort bor maar met dat 5kg dumbbells zodat meest schouders werken

3. dezelfde beweging zoals met bor maar staan ook met 5kg dumbels

4. soort front rise maar met ellebogen gebogen en 1 5kg dumbeel in bijde handen bewegingen met schouders

vrije dagen zijn niet goed voor mijn gewicht, week geleden 81kg in kleeding vandaag 84kg lol

Dat kom wss voor 90% omdat je nu veel meer gegeten had/meer gedronken had en nog een paar van dat soort dingen :P

Terug
Naar boven