Jurek
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1. dus deze foto van mij is niet genoeg? wat willen jullie meer zien... m'n pik? lol
2. k vind borst oefeningen beetje waardelozerug... k doe onderrug en soms k pull up maar t is echt zeldzaam rug oefeningen zijn ook beetje waardeloze
![]()
1. dus deze foto van mij is niet genoeg? wat willen jullie meer zien... m'n pik? lol
2. k vind borst oefeningen beetje waardelozerug... k doe onderrug en soms k pull up maar t is echt zeldzaam rug oefeningen zijn ook beetje waardeloze
![]()

gewoon fotos zoals JorgEN gedaan heeft. Je pik mag je weg laten, die is voor je vroutje na het fotos maken.
1. k durf niet mijn vrouw vraagen om fotos ;p wat zal ze zeggen? ;p
huh, ga je mond spoelen!
2. voorlopig kan geen meer schijven veroorloven dus... ;p
No problem
3. simo~heeft fotos in zijn logje ;p

dus k heb dit met 4 setten gedaan als je kan het setten noemen nu voel k mijn onderrug echt lekker 

http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p495_Set-Halterschijven-PE-4-x-5-kg--20-kg-.htmlHangt ervan af éh. Als je genoeg gewichten hebt, dan hoef je er geen te kopen. Misschien beter een barbell kopen?
Trouwens, geen goeie gym in de buurt voor weinig geld? Ik heb een waar het 2euro/beurt is![]()