Fitness Seller

vreemde log

• Topic Starter Topic Starter
1. dus deze foto van mij is niet genoeg? wat willen jullie meer zien... m'n pik? lol

2. k vind borst oefeningen beetje waardeloze ;) rug... k doe onderrug en soms k pull up maar t is echt zeldzaam rug oefeningen zijn ook beetje waardeloze :p

1. dus deze foto van mij is niet genoeg? wat willen jullie meer zien... m'n pik? lol

2. k vind borst oefeningen beetje waardeloze ;) rug... k doe onderrug en soms k pull up maar t is echt zeldzaam rug oefeningen zijn ook beetje waardeloze :p

gewoon fotos zoals Jorg gedaan heeft. Je pik mag je weg laten, die is voor je vroutje na het fotos maken.

Borst en rug vind je waardeloos? :o
Volgens mij is dat net een beetje de basis van alles ... grote dikke armen aan een smal lichaampje is een beetje belachelijk he :D

gewoon fotos zoals JorgEN gedaan heeft. Je pik mag je weg laten, die is voor je vroutje na het fotos maken.

Exact!

ga je logje ook volgen!

Ben benieuwd hoe lang je het vol houdt met je 7kg dumbbells. Zit er al iets nieuws aan te komen?

Je kan ook best goedkoop zelf je trainings spullen maken. Ik zat laatst toevallig op zon site te lezen staan best interresante dingen bij. Zoals een bulgarian training bag, of van die dumbbells weels. Misschien is dat wel een mooie aanpassing op je training.

keep up the good work.

edit: Hier een linkje met de site [Link niet meer beschikbaar]. Heb zelf een medizin ball gemaakt en ga nog die rollout dumbbells weels maken.

ik heb nog 10 kg dumbels, interesse?

1. k durf niet mijn vrouw vraagen om fotos ;p wat zal ze zeggen? ;p

2. voorlopig kan geen meer schijven veroorloven dus... ;p

3. simo~heeft fotos in zijn logje ;p

k b een beetje mijn linke pols overbelast in werk, voelde het tijdens dumbbell schouder press :/

training vanddag:

schouders-dumbbell schouder press
3x20x7kg (7kg per dumbbell)
15x7kg, klote pols :p

onderrug... lol niuwe idee van mij, k dacht wat als k probeer isometrische training?... leuke idee en k wil t met bijna elke spiergroep probeeren dus eerst t vandaag gedaan ipv dumbbell deadlift

idee is simpel, staan maar en doe je torso naar voor en blijf zo... echt leuk je kan meer nadruk op onderrug geven, op hamstrings echt wat je wil je kan zelfs kleine bewegings maaken :p dus k heb dit met 4 setten gedaan als je kan het setten noemen nu voel k mijn onderrug echt lekker :p

Laatst bewerkt:
met pols word steeds beter

training vandaag

kuiten: dumbbell calf rise
3x35x7kg
60x7kg
dat betekent dat k moet tenminste 40 reps volgende keer doen (niet 35)

benen: dumbbell squat (full)
3x20x7kg
18x7kg

vandaag b k mijn vakantiegeld ontvangen... misschien 4x5kg dumbbell schijven kopen? :P

Hangt ervan af éh. Als je genoeg gewichten hebt, dan hoef je er geen te kopen. Misschien beter een barbell kopen?
Trouwens, geen goeie gym in de buurt voor weinig geld? Ik heb een waar het 2euro/beurt is ;)

Hangt ervan af éh. Als je genoeg gewichten hebt, dan hoef je er geen te kopen. Misschien beter een barbell kopen?
Trouwens, geen goeie gym in de buurt voor weinig geld? Ik heb een waar het 2euro/beurt is ;)

+1 idd, ga voor een barbel, of een gym. Ben wel benieuwd!

Hey Jurek,

ik krijg een beetje het gevoel dat je het niet al te breed hebt thuis? :)

Geef geen geld uit aan dumbbells of een barbell, als het ergens anders nodig is he ;) Er zijn genoeg oefeningen die je kan doen zonder materiaal en zeker met je 7kg dumbbells!

vandaag ga ik lekker rusten aangezin dat mijn linke hand/pols doet pijn, k ga rusten totdat pijn weg is

neem je rust vriend. het is ook lekker weer, dus geniet er een beetje van!

vroeg me af wat je met die oefening voor je onderrug bedoelde? Soort van deadlift maar toch niet?

verder idd uitkijken met je pols, zijn lastige blessures.

ja soort dumbbell deadlift, uitgaang positie van dumbbell deadlift is dat je staan niet dat dumbbells op vloer liggen en met isometrische oefening je doet je lichaam naar voor en zo blijft je staan

met pols gaat steeds beter maar t is steeds niet dezelfde als voor blessure dus vandaag ff rustig alles gepakt

triceps
dumbbell lying triceps extension
4x20x2kg

biceps/onderarmen
hammer curl
4x20x2kg

Jurek, jongen.. vertel es wat meer. We waren ongerust man!

Vertel ff iets over je week, waar je was, wat je gedaan hebt en waarom.

jaja, sociale controlle gast!

was gewoon in werk was ook op dbb dus k b niks gemist, alleen rust genomen ivm blessure van m'n pols

woensdag weer dumbbell schouder press en onderrug oefening met 2kg ;p

Terug
Naar boven