AndroidHealthClinic

Vriendin vind heel dat bodybuilden maar onzin

Bezoekers in dit topic

17 oktober ben ik 17..

ik ben echt 16 dus.
 
omdat ze na een paar jaar hun vriend er compleet onder hebben en ze merken dat ze geen moeite meer voor hem hoeven te doen, want hij heeft toch de ballen niet om over je uiterlijk te zeuren, laat staan om weg te lopen.
Want hij weet ook wel dat een opmerking als 'zullen we samen gaan sporten' leidt tot hysterische huilbuien en andere vormen van terreur... :D

Je ziet het best vaak eigenlijk, dat vrouwen nadat ze een paar jaar met dezelfde gozer lopen plotseling hun haar afknippen en 20 kg toenemen.

Alleen leeftijd en ziekte is een excuus voor lelijkheid, voor alle andere vrouwen die zich flink hebben laten gaan en er nu uitzien als een roze jabba the hut ben ik genadeloos. Die gebruik ik om mijn dagelijkse frustraties op bot te vieren door ze uit te lachen (en wijzen!) en oink oink geluiden te maken als ze voorbij waggelen. Dat zal ze leren mijn netvlies te vervuilen met hun reet vol deuken.

Voor vrouwen die eruit zagen als jabba the hut maar die zichzelf weer hebben weten om te toveren tot een gezond ogende jonge vrouw heb ik overigens wel mateloos respect. Maar gelukkig zijn er vrij weinig van dat soort vrouwen want anders bleef ik mooi met mijn frustraties zitten natuurlijk.



:roflol:
 
Zeg gewoon dat je aan fitness doet.
Dat zeg ik zowiezo altijd, ik heb nog NOOIT gezegd dat ik aan bodybuilding deed, krijg je toch alleen maar scheve gezichten, terwijl heel veel mensen het doen al zijn ze het niet altijd bewust.

Kortom, scheelt hoop gezeur:)
 
ik ga m'n haar nooit afknippen

We hadden het erover dat aantrekkelijke vrouwen naar een aantal jaar minder aantrekkelijk worden, oa door het afknippen van hun haar.

Waar pas jij in dat plaatje? ???
 
Hoe oud is dat arme schaap?

Dat maakt niet altijd wat uit bro. Meeste mensen hebben niet zozeer moeite met het trainen maar met het eten op gezette tijden, telkens als je iets aan het doen bent moet het weer onderbroken worden omdat je móet eten.
 
Ok ik heb nu anderhalf jaar een vriendin gaat goed enz, Was al 3jaar bezig met fitness en nu sinds paar maanden serieus bezig met bodybuilden, nu het probleem mn vriendin vind het allemaal maar onzin, ze zegt ja dalijk geef je meer aandacht aan je lichaam ipv mij bla bla, en het is toch helemaal niet mooi zo gespierd te zijn, ik vind van wel en daar gaat het om.
wie herkent dit?


ik herken het wel.. maar niet van dat meer aandacht..

ik ken wel een meisje nu dat respect heeft voor mijn manier van doen..
ik leer ook regelmatig meisjes kennen die totaal niet begrijpen dat ik zoveel train en er zoveel mee bezig ben..

als dit is wat jij bent, dan past zij niet bij jou..

zoek iemand die bij je past :)
 
hee ik ben 6 dagen eerder jarig :D

en dan heb ik m'n theorie examen :eek: op de 17e

succes dan maar :D moet wel goed gaan toch?.. ik ben tenslotte jarig en dan straal ik positieve energie uit..:rolleyes: :p
 
ja een belgische
die nl zijn vies :)
 
Bodybuilden is onzin, Pilates geeft je veel betere tonus en meer kansen om alle standjes uit de Kamasutra daadwerkelijk uit te voeren, waar wacht je nog op?
 
Dat zeg ik zowiezo altijd, ik heb nog NOOIT gezegd dat ik aan bodybuilding deed, krijg je toch alleen maar scheve gezichten, terwijl heel veel mensen het doen al zijn ze het niet altijd bewust.

Kortom, scheelt hoop gezeur:)

Haha dat zeg ik nou ook altijd. Reken maar dat het schadelijk is voor je imago als je zegt dat je een bodybuilder bent. Met name in de zakelijke sfeer.
Komt uiteraard door de vooroordelen die er bestaan, en de veel voorkomende menselijke tekortkoming om namelijk veel zaken klakkeloos over te nemen zonder het door de zeef te halen.
 
neem dr 's mee naar een show:D
vaak raken ze zo onder de indruk dat ze drna wel anders piepen en zelfs zelf aan de ijzers gaan:D
 
omdat ze na een paar jaar hun vriend er compleet onder hebben en ze merken dat ze geen moeite meer voor hem hoeven te doen, want hij heeft toch de ballen niet om over je uiterlijk te zeuren, laat staan om weg te lopen.
Want hij weet ook wel dat een opmerking als 'zullen we samen gaan sporten' leidt tot hysterische huilbuien en andere vormen van terreur... :D

Je ziet het best vaak eigenlijk, dat vrouwen nadat ze een paar jaar met dezelfde gozer lopen plotseling hun haar afknippen en 20 kg toenemen.

Alleen leeftijd en ziekte is een excuus voor lelijkheid, voor alle andere vrouwen die zich flink hebben laten gaan en er nu uitzien als een roze jabba the hut ben ik genadeloos. Die gebruik ik om mijn dagelijkse frustraties op bot te vieren door ze uit te lachen (en wijzen!) en oink oink geluiden te maken als ze voorbij waggelen. Dat zal ze leren mijn netvlies te vervuilen met hun reet vol deuken.

Voor vrouwen die eruit zagen als jabba the hut maar die zichzelf weer hebben weten om te toveren tot een gezond ogende jonge vrouw heb ik overigens wel mateloos respect. Maar gelukkig zijn er vrij weinig van dat soort vrouwen want anders bleef ik mooi met mijn frustraties zitten natuurlijk.

:roflol:
 
neem dr 's mee naar een show:D
vaak raken ze zo onder de indruk dat ze drna wel anders piepen en zelfs zelf aan de ijzers gaan:D


denk het niet ze vind het echt lelijk als je de aders ziet. achja voordat ik zover ben zijn we een aantal jaren verder :P
 
Ok ik heb nu anderhalf jaar een vriendin gaat goed enz, Was al 3jaar bezig met fitness en nu sinds paar maanden serieus bezig met bodybuilden, nu het probleem mn vriendin vind het allemaal maar onzin, ze zegt ja dalijk geef je meer aandacht aan je lichaam ipv mij bla bla, en het is toch helemaal niet mooi zo gespierd te zijn, ik vind van wel en daar gaat het om.
wie herkent dit?

Nope herken ik niet. Dumpen en een ander zoeken die het wel waardeert.
Of 1 die gezellig mee traint.... :thumbup:
 
Zeg gewoon dat je aan fitness doet.

Dat zeg ik zowiezo altijd, ik heb nog NOOIT gezegd dat ik aan bodybuilding deed, krijg je toch alleen maar scheve gezichten, terwijl heel veel mensen het doen al zijn ze het niet altijd bewust.

Kortom, scheelt hoop gezeur:)

Dat je dit zegt tegen collega's, familie, kennissen en/of bepaalde vrienden kan ik wel begrijpen, maar tegen degene waar je een serieuze relatie mee heeft? Ookal verwacht je misschien een beetje een rare blik in het begin, ik zou het toch proberen uit te leggen, zodat je gewoon overal eerlijk over kan zijn.
 
als ik tegen mn vriendin zeg dat ik bodybuilden doe ipv fitness gelooft ze me nog eens nie. als ze het woord bodybuilden hoort denkt ze meteen aan anabolen en mannen van 140 kilo.
 
Back
Naar boven