AndroidHealthClinic

Vrijheid van Menenigsuiting, hoezo?!

afgezien van het woord 'klassieke muziek' is alles wat in deze thread richting muziek heeft moeten verwijzen van een bijzonder belabberd niveau. Mo$heb (wtf?) en 'Standrecht'...

OMFG. Get real. Wat een k*therrie.

1. cirkel haat rap omdat het 'n*ger'muziek is.
2. dit is muziek waar cirkel naar luistert.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jep, 'cirkel' weet wat talentvolle muziek is.:rolleyes:

wat een zootje ongeregeld, zullen wel uitkeringstrekkers zijn die profiteren van onze zuurverdiende centjes :mad: , naar marokko ermee.

afgezien van het woord 'klassieke muziek' is alles wat in deze thread richting muziek heeft moeten verwijzen van een bijzonder belabberd niveau. Mo$heb (wtf?) en 'Standrecht'...

OMFG. Get real. Wat een k*therrie.
We wisten al dat politiek en geschiedenis niet jou sterkste kanten zijn.
wat een zootje ongeregeld, zullen wel uitkeringstrekkers zijn die profiteren van onze zuurverdiende centjes :mad: , naar marokko ermee.
Mocht je willen, hardwerkende burgers ja.:rolleyes:

Het nummer begint met dat Pim Fortuyn en Theo van Gogh over moslims hadden gepraat en vervolgens werden "afgeknald".

"Als je zo doorgaat, ben jij de volgende." Daaraan voegt hij snel toe dat dat niet door hem zal gebeuren. "Een echte moslim doet geen vlieg kwaad."

datzelfde heb ik ook aleens geopperd: wanneer word die fl**ker vermoord?

ontopic: ik ben dus TEGEN wilders, en ik hoop erg snel dat hij uit de politiek wordt getrapt en daarna in een grote moslimwijk wordt gedropt.............alleen!

Het nummer begint met dat Pim Fortuyn en Theo van Gogh over moslims hadden gepraat en vervolgens werden "afgeknald".

"Als je zo doorgaat, ben jij de volgende." Daaraan voegt hij snel toe dat dat niet door hem zal gebeuren. "Een echte moslim doet geen vlieg kwaad."

datzelfde heb ik ook aleens geopperd: wanneer word die fl**ker vermoord?

ontopic: ik ben dus TEGEN wilders, en ik hoop erg snel dat hij uit de politiek wordt getrapt en daarna in een grote moslimwijk wordt gedropt.............alleen!
Ach god, kunnen we het weer niet alleen aan? Een typisch voorbeeld buitenlanders en hun steunpunten durven nimmer alleen iemand te confronteren in een gelijk gevecht.

Waarom sluit je je niet aan bij het zwart blok kun je je lekker thuis voelen.

YouTube - Salah Edin - Het Land Van...

Even een oude discussie aanhalen:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/salam-edin-moet-ermee-106930/

Salah Edin nu weer in het nieuws aangezien Wilders per ongeluk of expres zijn hoofd ipv MoB gebruikt heeft in Fitna terwijl SE toch echt zelf die coupe aangemeten heeft waarmee hij net een kopie van MoB geworden is qua uiterlijk.

Salah Edin maakte een erg goed nummer om de problemen van Nederland aan het licht te brengen. Maar doet Wilders dat ook niet, net zo uitvergroot en extreem? Beide vanuit hun eigen perspectief waardoor ik als kijker prachtig 2 spiegels voor krijg. Toen dat nummer uitkwam waren Nederlanders behoorlijk hypocriet, zijn vrije meningsuiting werd afgeserveerd met rot op naar je eigen land. De moslimhypocratie echter serveert Salah Edin nu af met zijn statement dat het maar weer VERBOTEN moet worden! Hypocriete eikel, weer iemand die de vrije mening alleen wil laten gelden voor door hem welgevallige meningen! En daarmee gaat hij wat mij betreft keihard onderuit als strijder van het vrije woord en als rapper.

Kom op Salah Edin, maak een diss en ga niet lopen janken met je verbodswensen!

Copy paste vanuit een ander weblog, dank aan LWH:
Rapper Salah Edin doet moeilijk omdat Wilders in zijn Fitna een foto van hem gebruikt heeft en die van het onderschrift Mohammed B. heeft voorzien. Hij sprak het een en ander uit in Pauw en Witteman van afgelopen vrijdag. Hij sprak in diezelfde uitzending uit dat hij de film Fitna het liefst verboden zou zien, omdat de film een religie kwetst en alle moslims over een kant scheert. In dat kader is het leerzaam om eens te kijken naar een clip van zijn Het land van. Een prima clip, waar hij door sterke overdrijving zijn gedachten over Nederland en moslims voor het voetlicht brengt. Ook Edin kwetst met zijn liedje tere zieltjes en generaliseert zoals Wilders dat doet. En daar is niks mis mee, een gezond debat is gebaat bij uitersten. Het is nietemin hypocriet als onze rapper in P&W stelt dat een volk kwetsen geoorloofd is, en een religieus mens niet.

Blijkbaar gelden er andere normen als je met je sprookjesboek gaat zwaaien en die optie is geschapen door de christelijke politiek en hun smalende godslastering, een discriminerende wet waar ongelovige mensen en mensen die zich geen pretenties aanmeten op basis van geloof, meer hebben te pikken dan andere.

Laatst bewerkt:
t*ring Zeep , ik had best een hoge pet op vanwege je instelling. Maar in dit topic zet je jezelf toch een aantal keren goed voor lul.....

Aan de ene kant heeft mosheb gangster gelijk dat een echte moslim geen vlieg kwaad doet, zoals onze profeet ons dat heeft verteld, aan de andere kant maakt hij jullie dat niet duidelijk door middel van zijn ''agressieve gangster rap taal/bedreigingen'' tegenover geert wilders. Eeerst is ie nog extremer dan de taliban bezig en vervolgens praat ie over vrede, nee dat kan dus niet. Ik heb altijd geleerd dat als je mensen wilt overtuigen je het met respect en beleefdheid doet ook tegenover je vijanden. Kijk bijvoorbeeld die diss van Appa tegen over geert wilders ''Mc Wilders''. Kijk dat is nou wel een leuke diss om naar te luisteren ipv slechte uitspraak/grammatica van gangstermarokkanen, hij vloekt er ook niet zoveel in. Het zou veel beter geweest zijn als mosheb wilders gewoon met sterke waarheidsfeiten had geconfronteerd en niet met zulke achterlijke bedreigingen zonder boodschap en zou ie ook geen problemen met justitie hebben, maar goed dat is nou eenmaal stoer je weet toch zelluf dondersgoed de droom van de straat gangstersssssssssssss.

Laatst bewerkt:
We wisten al dat politiek en geschiedenis niet jou sterkste kanten zijn.

:scratch: Politiek en geschiedenis? Wtf? Het ging om het banaal slechte niveau van hetgeen in deze thread onder de term 'muziek' wordt geschaard.

Even een beschavings- en cultuurpuntje: het is: jouW sterkste kanten. Doorgaans begin ik er niet meer aan, maar voor iemand die dertig punten 'extra' heeft, vind ik het wel een schande.

Aan de ene kant heeft mosheb gangster gelijk dat een echte moslim geen vlieg kwaad doet, zoals onze profeet ons dat heeft verteld, aan de andere kant maakt hij jullie dat niet duidelijk door middel van zijn ''agressieve gangster rap taal/bedreigingen'' tegenover geert wilders. Eeerst is ie nog extremer dan de taliban bezig en vervolgens praat ie over vrede, nee dat kan dus niet. Ik heb altijd geleerd dat als je mensen wilt overtuigen je het met respect en beleefdheid doet ook tegenover je vijanden. Kijk bijvoorbeeld die diss van Appa tegen over geert wilders ''Mc Wilders''. Kijk dat is nou wel een leuke diss om naar te luisteren ipv slechte uitspraak/grammatica van gangstermarokkanen, hij vloekt er ook niet zoveel in. Het zou veel beter geweest zijn als mosheb wilders gewoon met sterke waarheidsfeiten had geconfronteerd en niet met zulke achterlijke bedreigingen zonder boodschap en zou ie ook geen problemen met justitie hebben, maar goed dat is nou eenmaal stoer je weet toch zelluf dondersgoed de droom van de straat gangstersssssssssssss.

wha??

@zeep
Ik heb het topic niet doorgelezen maar heb je ook heel de lyric van die rapper? Ik ben daar wel benieuwt naar eigenlijk.

Terug
Naar boven