- Waardering
- 0
Ik luister geen Brigade M.1. cirkel haat rap omdat het 'n*ger'muziek is.
2. dit is muziek waar cirkel naar luistert.

Daarbij heb ik net zo vaak een stuk klassieke muziek opstaan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik luister geen Brigade M.1. cirkel haat rap omdat het 'n*ger'muziek is.

1. cirkel haat rap omdat het 'n*ger'muziek is.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Jep, 'cirkel' weet wat talentvolle muziek is.![]()
, naar marokko ermee.We wisten al dat politiek en geschiedenis niet jou sterkste kanten zijn.afgezien van het woord 'klassieke muziek' is alles wat in deze thread richting muziek heeft moeten verwijzen van een bijzonder belabberd niveau. Mo$heb (wtf?) en 'Standrecht'...
OMFG. Get real. Wat een k*therrie.
Mocht je willen, hardwerkende burgers ja.wat een zootje ongeregeld, zullen wel uitkeringstrekkers zijn die profiteren van onze zuurverdiende centjes, naar marokko ermee.

Ach god, kunnen we het weer niet alleen aan? Een typisch voorbeeld buitenlanders en hun steunpunten durven nimmer alleen iemand te confronteren in een gelijk gevecht.Het nummer begint met dat Pim Fortuyn en Theo van Gogh over moslims hadden gepraat en vervolgens werden "afgeknald".
"Als je zo doorgaat, ben jij de volgende." Daaraan voegt hij snel toe dat dat niet door hem zal gebeuren. "Een echte moslim doet geen vlieg kwaad."
datzelfde heb ik ook aleens geopperd: wanneer word die fl**ker vermoord?
ontopic: ik ben dus TEGEN wilders, en ik hoop erg snel dat hij uit de politiek wordt getrapt en daarna in een grote moslimwijk wordt gedropt.............alleen!
We wisten al dat politiek en geschiedenis niet jou sterkste kanten zijn.
Politiek en geschiedenis? Wtf? Het ging om het banaal slechte niveau van hetgeen in deze thread onder de term 'muziek' wordt geschaard. Aan de ene kant heeft mosheb gangster gelijk dat een echte moslim geen vlieg kwaad doet, zoals onze profeet ons dat heeft verteld, aan de andere kant maakt hij jullie dat niet duidelijk door middel van zijn ''agressieve gangster rap taal/bedreigingen'' tegenover geert wilders. Eeerst is ie nog extremer dan de taliban bezig en vervolgens praat ie over vrede, nee dat kan dus niet. Ik heb altijd geleerd dat als je mensen wilt overtuigen je het met respect en beleefdheid doet ook tegenover je vijanden. Kijk bijvoorbeeld die diss van Appa tegen over geert wilders ''Mc Wilders''. Kijk dat is nou wel een leuke diss om naar te luisteren ipv slechte uitspraak/grammatica van gangstermarokkanen, hij vloekt er ook niet zoveel in. Het zou veel beter geweest zijn als mosheb wilders gewoon met sterke waarheidsfeiten had geconfronteerd en niet met zulke achterlijke bedreigingen zonder boodschap en zou ie ook geen problemen met justitie hebben, maar goed dat is nou eenmaal stoer je weet toch zelluf dondersgoed de droom van de straat gangstersssssssssssss.