XXL Nutrition

Vrijheid van Menenigsuiting, hoezo?!

Als Mo$hab, een rapper van islamitische achtergrond, zegt dat als hij Wilders tegen komt dat het dan Bam Bam is, daar gaat, vind ik, geen dreiging van uit.

Ik vind van wel, en nog veel meer dreiging van vele mong*len die zo'n reppert misschien wel als voorbeeld zien.

• Topic Starter Topic Starter
Over het uit de context halen gesproken. Hij roept nog wel iets meer in dat nummer en dan is Bam Bam dus verre van onschuldig.

Ja hij zegt inderdaad nog meer. Maar op grond van de woorden 'Bam Bam' is hij opgepakt. Niet op alles wat hij nog meer zegt.

Onzin, als hij een liedje had gemaakt waarin hij enkel 3 minuten lang Bam Bam roept was er niets aan de hand geweest.

Zo staat het anders wel in het procesverbaal dat door de politie is opgemaak. Vandaar dat ik zo verontwaardigd ben.

En verder wil ik dit topic laten zoals het is.

straks zegt 'ie nog, wanneer er in zo'n kansloos rapnummer wordt geblêrd, dat Wilders om zeep wordt geholpen, dat diegene z'n rug gaat schrobben in bad :D

:roflol:

please..........

zeep, ik had meer van je verwacht... zeer zeker wil die eikel stoer doen, laat het hem maar doen achter tralies, liefst nog in een moslim land dan

zeep, ik had meer van je verwacht... zeer zeker wil die eikel stoer doen, laat het hem maar doen achter tralies, liefst nog in een moslim land dan

Dan moet je goed lezen wat ik zeg. Ik zeg dat ik het hypocriet vind, dat iemand om de woorden Bam Bam is opgepakt. Omdat daar een dreiging vanuit zou gaan. Wat deze Mo$hab nog meer heeft gezegt, doet er niet toe. Met bijna alles waar hij voor staat, ben ik het met hem oneens. Maar ook voor deze jongen geldt dat hij behandald moet worden volgens de Nederlandse rechtsstaat. En niet behandeld moet worden volgens de manier die één oproerkraaiend individu voor staat.

Terug
Naar boven