XXL Nutrition

Vrijheid van Menenigsuiting, hoezo?!

Ja, dat doen de meeste advocaten in Nederland. Misschien handig voor jou om inburgeringscursus te volgen.

jochie, doe nou niet zo bijdehand.. ik wil alleen maar zeggen dat een advocaat die voor zijn cliënt pleit niet al te betrouwbaar is in zijn uitspraken naar buiten toe.. omwille van zijn cliënt, om zijn cliënt niet in een kwaad daglicht te zetten.

ga jij maar zo'n cursus volgen.

Klacht terecht of niet, een nep gangster is het wel..tegenwoordig lijkt het wel of iedereen denkt dat ie een gangster(rapper) is:p
Beat'je downloaden, en wat zeuren over het leven op de straat alsof ze allemaal zo een ongelofelijk slecht leven hebben:D

Klacht terecht of niet, een nep gangster is het wel..tegenwoordig lijkt het wel of iedereen denkt dat ie een gangster(rapper) is:p
Beat'je downloaden, en wat zeuren over het leven op de straat alsof ze allemaal zo een ongelofelijk slecht leven hebben:D

jah precies... stelletje losers!!

Misschien ging het om het supplement bam..

Dus jij wil verbieden dat jongeren zich kunnen uiten door middel van rap muziek?
Dat jij dat muziek durft te noemen een aaneenschakeling van waardeloze grammatica. Maar ja, eens kijken wat je op de rest van mijn posting hebt te zeggen.
Maar als meneer Wilders de hele rap zou luisteren, dan zou hij waarschijnlijk tot een andere conclusie zijn gekomen. Omdat van een bedreiging geen sprake is. Dit geeft een goed beeld van hoe meneer Wilders met informatie omgaat, zo selectief als het maar kan. Eerst met die movie van hem, en nu met deze rap. Door twee woorden uit een gehele rap te halen, kunnen er heel veel conclusies getrokken worden.
Denk je dat Wilders toen hij naar zijn advocaat stapte om een zaak op te zetten het hele nummer niet had geluisterd?
Maar toch vind ik dat naar de gehele rap gekeken moet worden. Als je de hele rap luistert/leest, dan hoor/zie je gewoon dat dit geen dreigement is. Er zijn al zoveel raps als deze over meneer Wilders gemaakt. Bijna iedere rapper in de underground heeft er één. Waarom Mo$hab dan wel gepakt is? Geen idee.
Omdat die toevallig bij Wilders terecht is gekomen en de anderen niet helaas.
www.dumpert.nl - Mo$heb - Wilders diss

'Als je Mosloser tegen komt ben jij de klos', echt een vredelievende moslim inderdaad. Get outta here, die gast komt daarna met nog meer gewelddadige stukken waarin hij Wilders aan wil pakken.
Zeep beperkt zich graag maar tot een bepaald deel laten we de rest er nu niet bijhalen want dan kan hij zich niet meer goed ventileren.
Ja ik ken zijn raps. En ik heb tegen hem gebattled, dus ik weet heel goed waar zijn teksten over gaan. Maar nogmaals, het is toch 10x beter dat hij zijn geweldadige gevoelens (die iedereen heeft, de een dan wat meer dan de ander) in de vorm van zijn raps uit, dan dat hij dat in puur geweld uit. Verder heeft Mo$hab het tegen een individu die zelf een hele bevolkingsgroep beledigd en kwetst. En hoe gaat die uitdrukking, wie die bal gooit, kan hem terug verwachten... of iets dat daarop lijkt.
En verder vind ik niet dat hij aanzet tot geweld tegen meneer Wilders, dat doet meneer Wilders zelf anders al, door zijn uitspraken.
Dus nu zou Wilders een muziekaal stuk moeten uitbrgen waarin hij een op een dergelijke wijze over desbetreffende rapper zingt? Denk je niet dat desbetreffende dan nog wat moeilijk over straat zou kunnen lopen zonder aangevallen te worden door aanhangers van Wilders?
waarom denk je dat ik jou besteel, het leven is hard voor een jonge crimineel:D zijn eerste paar zinnetjes, en dan ook nog een kettinkje met een doodshoofd vormpje erop:D...

maar geweldadig of agressief, nee joh;)
moeten der nog veeeeeeeel meer van komen als het ff kan!
Dacht dat het een echte moslim was, mogen die wel crimineel zijn dan? Kennelijk toch niet zo echt als Zeep ons wil doen geloven. (verklaar dat eens even Zeep)

Maar als je de zin leest, die daarop volgt in zijn rap, een echte moslim, doet niemand kwaad, dan denk je wel anders.
Alleen bij hem is één zinnetje uit zijn rap gehaald, en op grond daarvan is hij opgepakt.

:roflol:

Een echte moslim doet niemand kwaad, maar voor sommige mensen is de Jihad een must ;)

haha... het nummer begint in het begin al met 'Wie is de volgende [..] Als ik begin vraag ik om stilte, met m'n plan om een aanslag te plegen op Geert Wilders'; plus 'Als je wilt blijven leven dan moet je je uitspraken terugnemen'.

Nee, inderdaad. Hij zegt alleen maar in straattaal dat ie 'm bloemen wil geven. :D

:roflol:

Een echte moslim doet niemand kwaad, maar voor sommige mensen is de Jihad een must ;)

haha... het nummer begint in het begin al met 'Wie is de volgende [..] Als ik begin vraag ik om stilte, met m'n plan om een aanslag te plegen op Geert Wilders'; plus 'Als je wilt blijven leven dan moet je je uitspraken terugnemen'.

Nee, inderdaad. Hij zegt alleen maar in straattaal dat ie 'm bloemen wil geven. :D

:eek:

@zeep: daar gaat je theorie..

[ ]geschikt
[x]ongeschikt

dat wordt bananen plukken, jongen ;)

Hypocrisie...

Mo$heb uit zijn mening, hij heeft alleen in zijn rap gezegt dat het Bam Bam is als hij Wilders tegen komt. In onze Rotterdamse straattaal betekend Bam Bam een bloemetje geven, als blijk van waardering. Wilders is gewoon een xenofoob...

Maar serieus, Wilders wil een unanieme Vrijheid van Meningsuiting, en daar maakt hij zelf gebruikt van. Maar meneer Wilders vind blijkbaar dus ook dat hij een monopolie positie heeft op deze vrijheid. Meneer vindt dat hij het recht heeft, om iedereen onbeperkt en herhaaldelijk te beledigen en te kwetsen, maar als het over meneer zelf gaat, gaat hij slachtoffertje spelen...

Waar heb je het over? Mensen bedreigen heeft niets meer te maken met vrijheid van meningsuiting. :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
1. Dat jij dat muziek durft te noemen een aaneenschakeling van waardeloze grammatica. Maar ja, eens kijken wat je op de rest van mijn posting hebt te zeggen.

2. Denk je dat Wilders toen hij naar zijn advocaat stapte om een zaak op te zetten het hele nummer niet had geluisterd?

3. Omdat die toevallig bij Wilders terecht is gekomen en de anderen niet helaas.

4. Zeep beperkt zich graag maar tot een bepaald deel laten we de rest er nu niet bijhalen want dan kan hij zich niet meer goed ventileren.

5. Dus nu zou Wilders een muziekaal stuk moeten uitbrgen waarin hij een op een dergelijke wijze over desbetreffende rapper zingt? Denk je niet dat desbetreffende dan nog wat moeilijk over straat zou kunnen lopen zonder aangevallen te worden door aanhangers van Wilders?

6. Dacht dat het een echte moslim was, mogen die wel crimineel zijn dan? Kennelijk toch niet zo echt als Zeep ons wil doen geloven. (verklaar dat eens even Zeep)

Ik heb ze even genummerd om het overzichtelijk te houden;)

1. Tjsaa.. ieder zijn smaak. Ik luister ook liever naar R&B en kwamlitatief betere rap dan deze. Maar ik ben van mening dat dit ook zeker muziek is.

2. Ik denk van wel. Alleen hij is aangehouden omdat hij Wilders zou hebben bedreigd in zijn rap, omdat hij de woorden Bam Bam gebruikt heeft.

3. Al zou Wilders even goed zoeken, of laten zoeken, dan zou hij er zelf veel meer kunnen vinden. Er zijn ook nog jongens die links van hun youtube raps naar Wilders sturen.

4. Ik beperk mij tot de zaak. Er wordt hier gesteld dat deze rapper niet zo lief is, ik heb telkens bevestigd dat ik het daar mee eens ben. Alleen mij gaat het erom dat deze jongen is vastgezet omdat de woorden Bam Bam bedreigend over zouden komen.

5. Wilders moet inderdaad helaas bang wezen dat hem iets overkomt. Alleen deze rap draagt daar absoluut niet aan bij.

6. Wat een echte moslim is, daar ga ik niet over. Dat mogen ze zelf uitzoeken.

Kortom, het gaat mij niet om deze jongen. Dat velen mensen hem hier niet zo lief vinden, daar kan ik mij helemaal in vinden. Dat deze jongen verkeerde dingen zegt, dat vind ik ook. Alleen mij gaat het erom dat iemand opgepakt wordt omdat hij Bam Bam heeft gezegt.

Alleen mij gaat het erom dat iemand opgepakt wordt omdat hij Bam Bam heeft gezegt.

Zoals al eerder aangehaald is in dit topic: het gaat er voornamelijk om in welke context hij Bam Bam heeft gezegd. Als hij een plaat had gemaakt waarbij hij een uur lang alleen maar 'Bam Bam' had geschreeuwd, dan was er niks aan de hand geweest.

Wel goed van je dat je hebt leren relativeren. (je weet wel: iemand met een kale kop, bomberjack en een paar kisten is een racist: als een allochtoon deze uitspraken doet dan is het een crimineel! :D)

Dat jij dat muziek durft te noemen een aaneenschakeling van waardeloze grammatica. Maar ja, eens kijken wat je op de rest van mijn posting hebt te zeggen.

1. cirkel haat rap omdat het 'n*ger'muziek is.
2. dit is muziek waar cirkel naar luistert.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jep, 'cirkel' weet wat talentvolle muziek is.:rolleyes:

1. cirkel haat rap omdat het 'n*ger'muziek is.
2. dit is muziek waar cirkel naar luistert.

Jep, 'cirkel' weet wat talentvolle muziek is.:rolleyes:

owja, nu gaan we moeilijk lopen doen omdat iemand die straattaalmuziek heeft afgekraakt...sTvol:D

Boeit mij niet zo, rap ligt mij niet zo nauw bij het hart. Ik wou enkel maar antonen hoe hypocriet 'cirkel' soms(understatement) te werk gaat.

Terug
Naar boven