AndroidHealthClinic

Vroeg - door AAS - overleden bodybuilders

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Flex Wheeler is wel een leuk geval eigenlijk. IS volgens mij 1 van de enigen die er ook echt open over is geweest. Wat hij heeft gezegd is dat hij alles maar dan ook echt alles spoot en slikte wat ze hem gaven. Allerlei zooi waar hij als proefdier voor werd gebruikt. Hij heeft idd een niertransplantatie gehad en volgens mij ook een levertransplantatie! Verder is er flink aan zn hart gesleutelt en zal hij zn huis denk niet vaak meer verlaten..

Ik had een filmpje van hem gezien tijdens een mr olympia. Ik heb echt nog nooit iemand zoo droog gezien!! Als je dat doet krijgen je nieren zon klap en dan de chemicalien die erbij worden gegooid.. ongelooflijk!
 
Flex Wheeler is wel een leuk geval eigenlijk. IS volgens mij 1 van de enigen die er ook echt open over is geweest. Wat hij heeft gezegd is dat hij alles maar dan ook echt alles spoot en slikte wat ze hem gaven. Allerlei zooi waar hij als proefdier voor werd gebruikt. Hij heeft idd een niertransplantatie gehad en volgens mij ook een levertransplantatie! Verder is er flink aan zn hart gesleutelt en zal hij zn huis denk niet vaak meer verlaten..
Ik had een filmpje van hem gezien tijdens een mr olympia. Ik heb echt nog nooit iemand zoo droog gezien!! Als je dat doet krijgen je nieren zon klap en dan de chemicalien die erbij worden gegooid.. ongelooflijk!

Het gaat intussen weer goed met Flex hoor, ik heb vernomen dat hij momenteel veel bokst.
 
Flex Wheeler is wel een leuk geval eigenlijk. IS volgens mij 1 van de enigen die er ook echt open over is geweest. Wat hij heeft gezegd is dat hij alles maar dan ook echt alles spoot en slikte wat ze hem gaven. Allerlei zooi waar hij als proefdier voor werd gebruikt. Hij heeft idd een niertransplantatie gehad en volgens mij ook een levertransplantatie! Verder is er flink aan zn hart gesleutelt en zal hij zn huis denk niet vaak meer verlaten..

Ik had een filmpje van hem gezien tijdens een mr olympia. Ik heb echt nog nooit iemand zoo droog gezien!! Als je dat doet krijgen je nieren zon klap en dan de chemicalien die erbij worden gegooid.. ongelooflijk!

Als ik het goed heb was Flex belast met een gen wat voor een nierafwijking soort,wat hem zowiezo in de problemen zou brengen
 
oh ja, dat klopt! :)
 
Ik had een filmpje van hem gezien tijdens een mr olympia. Ik heb echt nog nooit iemand zoo droog gezien!! Als je dat doet krijgen je nieren zon klap en dan de chemicalien die erbij worden gegooid.. ongelooflijk!

Rich_Gaspari_007.jpg


;)
 
Dat tipt niet aan dit, tijdens een training, opgepompt en vasculair, lijk je al snel droger.

93asc02.jpg


93-Arnold-Classic-21.jpg


93-Arnold-Classic-28.jpg


Foto van oude opname van Flex

bscap0002mt.jpg
 
flex was tha man, maarja ik vind het zo, kuren en kuren is 2, want het is dus wel zo dat iedereen met aas kan groeien, maar diegenen met genen gaan natuurlijk het hardst, zo is het natural ook, maar genen hebben niets te maken met gezondheid wat sommigen vergeten.
het prof circuit lijkt allemaal zo mooi en sommigen dromen ervan om ooit zelf eens daar te staan, maar mannen wees gerust , je bent beter af met wat deca/sus kuurtjes dan al die high tech shit die de dag van vandaag allemaal gebruikt word.
als je zelf allemaal eens nuchter nadenkt weet je ook dat die mannen gewoon derin pompen wat gezegd word zonder na te denken wat er kan mislopen. zelfs wij lopen met onze kleine miezerige kuurtjes risico op het gebied van ziektes verergeren en/of opwekken maar die kans dat het ook doorbreekt is natuurlijk vele malen kleiner.

de bovengenoemde bodybuilders hadden meestal elk iets speciaals waar ze echt in uitblonken, ze hoorden bij de top, en gebruikten ook de TOP.
een lichaam kan veel hebben maar ooit is het gewoon gedaan.

ikzelf heb geen bang als ik lees over wat er gebeurde met flex,munzer en al de rest want ik weet dat zei gewoon TE ver zijn gegaan in hun doelen en dat is iets wat ik en velen van dit board er niet voor over hebben.

de dag dat je jezelf echt vol moet spuiten en 1000'en euros moet uitgeven voor net dat beetje harder te staan en net die 110kg aan te tikken denk dan even na met wat je bezig bent, beter 100 aan 15% en gezond dan 120 en 5% en bijna onder de grond!
 
flex was tha man, maarja ik vind het zo, kuren en kuren is 2, want het is dus wel zo dat iedereen met aas kan groeien, maar diegenen met genen gaan natuurlijk het hardst, zo is het natural ook, maar genen hebben niets te maken met gezondheid wat sommigen vergeten.
het prof circuit lijkt allemaal zo mooi en sommigen dromen ervan om ooit zelf eens daar te staan, maar mannen wees gerust , je bent beter af met wat deca/sus kuurtjes dan al die high tech shit die de dag van vandaag allemaal gebruikt word.
als je zelf allemaal eens nuchter nadenkt weet je ook dat die mannen gewoon derin pompen wat gezegd word zonder na te denken wat er kan mislopen. zelfs wij lopen met onze kleine miezerige kuurtjes risico op het gebied van ziektes verergeren en/of opwekken maar die kans dat het ook doorbreekt is natuurlijk vele malen kleiner.

de bovengenoemde bodybuilders hadden meestal elk iets speciaals waar ze echt in uitblonken, ze hoorden bij de top, en gebruikten ook de TOP.
een lichaam kan veel hebben maar ooit is het gewoon gedaan.

ikzelf heb geen bang als ik lees over wat er gebeurde met flex,munzer en al de rest want ik weet dat zei gewoon TE ver zijn gegaan in hun doelen en dat is iets wat ik en velen van dit board er niet voor over hebben.

de dag dat je jezelf echt vol moet spuiten en 1000'en euros moet uitgeven voor net dat beetje harder te staan en net die 110kg aan te tikken denk dan even na met wat je bezig bent, beter 100 aan 15% en gezond dan 120 en 5% en bijna onder de grond!


Volledig mee eens.
 
Little Me dit is echt heavy die lijst van overleden wrestlers.
Of zij overleden zijn door anabolen,cocaine of het roken van 6 pakjes cigaretten per dag vind IK op dit moment niet van belang.
Maar bijna al mijn favorieten van vroeger rond hun 40 overleden,een ding is zeker,dit kan geen toeval zijn.
 
Little Me dit is echt heavy die lijst van overleden wrestlers.
Of zij overleden zijn door anabolen,cocaine of het roken van 6 pakjes cigaretten per dag vind IK op dit moment niet van belang.Maar bijna al mijn favorieten van vroeger rond hun 40 overleden,een ding is zeker,dit kan geen toeval zijn.

Vinden wij wel, daar gaat het topic over namelijk.
 
Ik denk dat de meeste zijn gestorven door hun Anabolen-misbruik, ik heb geen bewijzen of dergelijke feitelijke onderbouwingen hiervoor, maar het ligt er wel erg dik bovenop....

Anabolen zijn nu eenmaal niet gezond, het enige doel is groeien, de rest neem je erbij! Iedere roid-gebruiker heeft geaccepteerd dat hij later meer problemen met zijn/haar gezondheid kan verwachten.
 
Little Me dit is echt heavy die lijst van overleden wrestlers.
Of zij overleden zijn door anabolen,cocaine of het roken van 6 pakjes cigaretten per dag vind IK op dit moment niet van belang.
Maar bijna al mijn favorieten van vroeger rond hun 40 overleden,een ding is zeker,dit kan geen toeval zijn.

zoals maus al zij, daar gaat dit topic over,

en wat kan geen toeval zijn..:rolleyes: zoals jij t zegt zijn er a+ 3 mogelijke oorzaken: coke, AS, en teveel roken, even duidelijk wezen
 
Ik denk niet dat je hoeft te verwachten dat je gezondheidsproblemen krijgt als je 1 of 2 kuurtjes hebt gehad in je jeugd..
Ik denk dat elk jaar een kuur voor 10 of 20 jaar wel een gigantisch risico is dat je neemt, maar ik ben dan ook niet te sceptisch..
 
flex was tha man, maarja ik vind het zo, kuren en kuren is 2, want het is dus wel zo dat iedereen met aas kan groeien, maar diegenen met genen gaan natuurlijk het hardst, zo is het natural ook, maar genen hebben niets te maken met gezondheid wat sommigen vergeten.
het prof circuit lijkt allemaal zo mooi en sommigen dromen ervan om ooit zelf eens daar te staan, maar mannen wees gerust , je bent beter af met wat deca/sus kuurtjes dan al die high tech shit die de dag van vandaag allemaal gebruikt word.
als je zelf allemaal eens nuchter nadenkt weet je ook dat die mannen gewoon derin pompen wat gezegd word zonder na te denken wat er kan mislopen. zelfs wij lopen met onze kleine miezerige kuurtjes risico op het gebied van ziektes verergeren en/of opwekken maar die kans dat het ook doorbreekt is natuurlijk vele malen kleiner.

de bovengenoemde bodybuilders hadden meestal elk iets speciaals waar ze echt in uitblonken, ze hoorden bij de top, en gebruikten ook de TOP.
een lichaam kan veel hebben maar ooit is het gewoon gedaan.

ikzelf heb geen bang als ik lees over wat er gebeurde met flex,munzer en al de rest want ik weet dat zei gewoon TE ver zijn gegaan in hun doelen en dat is iets wat ik en velen van dit board er niet voor over hebben.

de dag dat je jezelf echt vol moet spuiten en 1000'en euros moet uitgeven voor net dat beetje harder te staan en net die 110kg aan te tikken denk dan even na met wat je bezig bent, beter 100 aan 15% en gezond dan 120 en 5% en bijna onder de grond!


Yep, volledig mee eens!
 
zoals maus al zij, daar gaat dit topic over,

en wat kan geen toeval zijn..:rolleyes: zoals jij t zegt zijn er a+ 3 mogelijke oorzaken: coke, AS, en teveel roken, even duidelijk wezen


Die 6 pakjes cigaretten per dag stond niet in de tekst maar had ik er bij gezet om een voorbeeld te geven dat het veel oorzaken kan hebben.

Coke wel. Maar zelfs bij cocaine en/of anabolen gebruikende bodybuilders komt sterfte niet massaal voor.
Waarom dit bij showwrestlers wel zo massaal is voorgekomen de laatste 20 jaar,ik zou het niet weten.
Wel heb ik een interview met Hulk Hogan gelezen waarin hij bekende dat hij tijdens zijn carriere als show-worstelaar het hele jaar door AS gebruikte.
Wellicht dat jaren non-stop grote hoeveelheden gebruiken wel de kans op vroeg overlijden heel erg vergroot.
Ook had het merendeel van de show-worstelaars een zeer hoog vetpercentage omdat alleen massa en groter en nog groter telde,en een hoog vetpercentage is ook al een risico op zich.
 
is mike katz trouwens ook overleden..? omdat je niks van hem hoort:( en foto's vind je bijna ook niet alleen maar de zelfde:( ik vond hem namelijk een zeer mooi lichaam hebben
 
Fritz Von Erich 1929-1997 68, cancer
Kerry Von Erich 1960-1993 33, suicide
Chris Von Erich 1971-1991 20, suicide
Mike Von Erich 1964-1987 23, suicide
David Von Erich 1959-1984 25, overdose

een vloek op de Von Erich's???
:eek: :eek:
 
is mike katz trouwens ook overleden..? omdat je niks van hem hoort:( en foto's vind je bijna ook niet alleen maar de zelfde:( ik vond hem namelijk een zeer mooi lichaam hebben

nee Big Mike leeft nog steeds,is de laatste jaren wel zwaar afgetakeld,houd zich nu bezig met het organiseren van BB wedstrijden dacht ik

hier een recent interview met hem

IRON AGE- Articles - MIKE KATZ Interview
 
je moet eens een lijst neer zetten, hoeveel doden er zijn gevallen dmv alcohol.

Stop je dan met drinken, nee als overal normaal mee omgaat komt het altijd goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven