AndroidHealthClinic

Vrouw die verkracht werd krijgt in beroep 3 maanden cel en 100 zweepslagen extra

Tsja in zo'n repressieve maatschappij vind ik het niet gek dat mannen zo seksueelgefrustreerd raken dat ze aan het verkrachten slaan. Wat een zielige onzekere mannen moeten het geweest zijn die dit soort wetgeving hebben bedacht. Je moet wel heel weinig zelfvertrouwen hebben over je mannelijkheid als je vrouw zo meent af te moeten schermen. Het internet surf gedrag in het midden oosten laat ook wel zien dat heren thuis tekort komen trouwens, mooi is dat altijd.

veel zieker kan niet :mad: wat een vuile t*fus mong*len zeg om vrouwen zo te behandelen

200 zweepslagen :whip:.. dan blijft er toch niets meer van dat vrouwtjes over..

Rare boel man allemaal....

Moet je maar niet in de auto van een arabier gaan zitten. Dat gaat per definitie fout.

Nadat Roxxe de post las is hij meteen op et [vracht]vliegtuig gestapt naar dat achterlijke land toe... Goed nieuws he, iemand verkrachten zonder bestraft te worden Roxxe? Eindelijk zul je ontmaagd zijn!
pff ik mag niks meer zeggen zonder een waarschuwing van mrj :(

OK, maar bestraft worden omdat je verkracht wordt?

Volgens mij werd ze bestraft omdat ze zich in een auto bevond met mannen die niet tot haar familie behoorden. De straft werd verhoogd vanwege haar gang naar hoger beroep, dat werd vertolkt als 'belediging van het hof'.

Niet dat ik verder ook maar IETS goedkeur, behalve de gevangenisstraf van de verkrachters. Maar de 'feiten' worden gesteld zoals ze zijn.

Ik weet niet of ze ook zover gaan dat ze verkrachting als 'vreemdgaan' zien om daar een straf over op te leggen. Die indruk heb ik niet.

Maar dit doet het lijken alsof het allemaal bijna rationeel en 'rechtvaardig' is. Which it is not. It's a bad case of thoughtcancer.

Hahaha, ze maken het wel wat bont daar.

Sommige reacties ook in dit topic :roflol: mijn dag is al meer dan geslaagd :D

Vrouw die verkracht werd krijgt celstraf en zweepslagen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een rechtbank in Saudi-Arabië heeft het slachtoffer van een groepsverkrachting in beroep veroordeeld tot zes maanden celstraf en tweehonderd zweepslagen, dubbel zoveel als zij in eerste instantie had gekregen. De vrouw krijgt de straf omdat ze zich in een auto bevond met een man die niet tot haar familie behoort, wat in Saudi-Arabië verboden is.

Regelrechte schok
Het originele vonnis had al tot heftige debatten over het Saudische rechtssysteem geleid en de uitspraak in hoger beroep van de rechtbank in de oostelijke stad Qatif was een regelrechte schok. Volgens Arab News kreeg de vrouw van de rechtbank te horen dat haar straf was verhoogd vanwege haar pogingen 'de rechterlijke macht te provoceren en te beïnvloeden via de media'.

Advocaat gestraft
De celstraffen voor de zeven mannen die de vrouw in totaal veertienmaal verkrachtten, werden ook verdubbeld, tot tussen de twee en negen jaar. De rechtbank verbood de advocaat van de vrouw haar te verdedigen. Zijn bevoegdheid om als advocaat op te treden werd hem afgenomen en hij moet later deze maand voor de tuchtraad verschijnen. "Ik heb uitgelegd dat het mijn werk is om alle wettelijke mogelijkheden te benutten om mijn cliënt te dienen, maar ze luisterden niet", zei hij.

Het meisje uit Qatif
De groepsverkrachting werd in 2006 gepleegd in de buurt van de oostelijke plaats Qatif en het slachtoffer werd door de nieuwsmedia aangeduid als 'het meisje uit Qatif'. (novum/ap/tdb)

Nuke please

Nadat Roxxe de post las is hij meteen op et [vracht]vliegtuig gestapt naar dat achterlijke land toe... Goed nieuws he, iemand verkrachten zonder bestraft te worden Roxxe? Eindelijk zul je ontmaagd zijn!
2-9 jaar cel is imo wel een straf. Misschien niet een juiste straf.. maar alsnog een straf. Onthoofding had een betere geweest. Laten die knakkers het daar ook 'es uit hun hoofd om een vrouw te groepsverkrachten.

ze zouden die jury moeten gang bangen!!

nuke it

Terug
Naar boven