MuscleMeat

Vrouwen en (teveel?) Make-up

ik vind smokey eyes wel geil!

• Topic Starter Topic Starter
ik vind smokey eyes wel geil!

hmm mits mooi aangebracht
[Afbeelding niet meer beschikbaar] mooi
Smokey-eyes-makeup-makeup-29697130-473-321.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]lelijk

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wanneer ze eruit beginnen te zien als een oempa loempa.

h6DC64607.png

Vind serieus less is more.

Persoonlijk vind ik make-up prachtig, mits goed aangebracht. Je kan heel wat ophebben en er heel naturel uit zien, maar ik vind een opvallende lipkleur of oogschaduw met een hint van kleur (denk donkergroen, rosé, bedenk iets dat goed bij je ogen/huidskleur etc past) erg mooi!

edit: sommige vrouwen zien er ook geweldig uit zonder, maar met een klein beetje mascara, een beetje blush en concealer kunnen ze nog net een beetje beter eruit zien.

Laatst bewerkt:
Natuurlijke look vind ik nog wel goed, maar ken ook wel chicks die er helemaal onder zitten, echt een afknapper.

Wij mannen letten zo slecht op details dat vrouwen voor het zelfde geld wereldwijd vanaf 1 dag zouden kunnen stoppen met het gebruiken van make-up en we zouden het niet doorhebben.

Minder is beter imo, zie het een beetje als orgasme's faken.. je faked je schoonheid..
Best wel suf als je er over nadenkt (beide).

Ik hou van lekker hoerig

Wanneer vinden jullie make-up bij vrouwen too much?
Wat is acceptabel en not done?
Wat vinden mannen nu eigenlijk sexy? (lees: rode lippen, lange wimpers)
Felle make-up een go of niet?
Dragen de vrouwen hier make-up tijdens training?

Comments met pics:D

vaak gaat het ook om de manier van aanbrengen:o lekkere dikke klontermascara op.. dikke zwarte eyeliner. verkeerde kleur gebruik van poeder etc etc.. mensen neigen al snel te donker te gaan waardoor je een mega masker krijgt.

Ik vind heerlijk om te tuttelen. Vind het vrouwelijk en verzorgt eruit zien. tijdens trainen laat ik het gewoon zitten.

Liefst zo weinig mogelijk of in elk geval subtiel.

Ik vind een vrouw zonder make-up veel mooier. Ik hou in ieder geval niet van die modebewuste vrouwen, die zich uren voor de spiegel staan opmaken voordat ze de deur uitgaan met hun Dolce and Garbana shit.

En als ik een vrouw gewoon lelijk vind maakt het toch niets meer uit hoeveel make-up ze op hun gezicht smeren.

Ik vind een vrouw zonder make-up veel mooier. Ik hou in ieder geval niet van die modebewuste vrouwen, die zich uren voor de spiegel staan opmaken voordat ze de deur uitgaan met hun Dolce and Garbana shit.

En als ik een vrouw gewoon lelijk vind maakt het toch niets meer uit hoeveel make-up ze op hun gezicht smeren.

Problemen beginnen imo bij vrouwen die mét makeup nog lelijk zijn.

alles meer dan dit is te veel

als je die poeder ziet zitten.. gadverdamme.

Ik draag vrijwel nooit make up, alleen mascara en af en toe beetje eyeliner onder te ogen en als het nodig is wat foundation onder mn ogen.
Een keer had ik geen make up op (0,0) en toen zei mn broer: je make up staat je goed :D

:o complimentjeeee :p

Terug
Naar boven