Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Weet ik niet, als je hoort dat sommige mannen alles nken met een gat erin..meh
Maargoed, het was een compliment, tsja van mn broer (maar ik ga niet iemand anders verzinnen om het mooier te laten lijken )
Weet ik niet, als je hoort dat sommige mannen alles nken met een gat erin..meh
Maargoed, het was een compliment, tsja van mn broer (maar ik ga niet iemand anders verzinnen om het mooier te laten lijken )
Je kan het ook zien dat je broer je een 'compliment' gaf zodat je je goed voelde, niet per se dat hij vond dat je er goed uitzag. Net zoals we liegen als de classic line 'Do I look fat in this' komt, het is niet dat we effectief vinden dat je er niet dik uitziet.
Die mannen die je willen nken geven je zeker een compliment, en dat staat bijna 100% vast omdat hun lul hard is. Tenzij hun ogen bijna altijd dicht zijn en ze zich inbeelden dat ze iemand anders aan het nken zijn.(wat effectief gebeurt)
Mascara/eyeliner kan een vrouw zeker mooier maken. Foundation kan tot op zekere hoogte. Zodra het opvalt is het te veel.
Lippenstift/lipgloss ben ik ook niet echt fan van.
Je kan het ook zien dat je broer je een 'compliment' gaf zodat je je goed voelde, niet per se dat hij vond dat je er goed uitzag. Net zoals we liegen als de classic line 'Do I look fat in this' komt, het is niet dat we effectief vinden dat je er niet dik uitziet.
Die mannen die je willen nken geven je zeker een compliment, en dat staat bijna 100% vast omdat hun lul hard is. Tenzij hun ogen bijna altijd dicht zijn en ze zich inbeelden dat ze iemand anders aan het nken zijn.(wat effectief gebeurt)
Ik draag vrijwel nooit make up, alleen mascara en af en toe beetje eyeliner onder te ogen en als het nodig is wat foundation onder mn ogen.
Een keer had ik geen make up op (0,0) en toen zei mn broer: je make up staat je goed
Waarschijnlijk krijg je al die rode bulten door de make-up. Lijkt me niet dat al die chemische troep je huid kwaliteit bevorderd. Natural rond de 20 gaat gaat nog wel. Maar 30+ zien de meeste er al uit als zombies. Die rijpen als azijn en mannen als wijn.
het liefst zo min mogelijk in ieder geval. Vind het hoe dan ook niet heel aantrekkelijk omdat de meeste het niet gebruiken om iets te accentueren maar om te maskeren.
Ik heb onlangs een boek gelezen met de titel "Er is geen vrouw die deugt" en dat is een verzameling geschriften van Schopenhauer over uiteenlopende zaken. Ook over vrouwen.
"Alleen als het door geslachtsdrift is vertroebeld, kan het mannelijk intellect het onvolgroeide geslacht met de smalle schouders, brede heupen en korte beentjes het schone geslacht noemen, want heel de schoonheid ervan hangt samen met die drift."
Een vrouw is sowieso meer bij de wil van de soort betrokken dan bij de eigen individuele partner. De verliefdheid is slechts een bedrieglijk middel van de natuur om de voortplanting te garanderen. De "liefde" maakt van de man een slachtoffer van de wil van de soort. Vanwege de sluwe en geslepen natuur van de vrouw doet een man er dan ook verstandig aan om vrouwen te wantrouwen. Ik krijg het op internet ook regelmatig aan de stok met vrouwen omdat ik me dikwijls aan hun arrogantie stoor en ik een hekel heb aan vragen over waar ik nu aan denk en of ik ze te dik vind. Dan krijgen ze ook een eerlijk antwoord en daarmee zijn nogal eens de rapen gaar. Ik zie dan ook weinig netto baten om een real life relatie met zo'n "babyfarmer" aan te gaan.