Fitness Seller

Vrouwen knappen massaal af op te gespierde mannen

Nu je het zegt heb ik een tijdje geleden een artikel gelezen dat een hoop vrouwen het geil zouden vinden in gedachten dat ze verkracht worden. Alleen wilden de meeste het bij de gedachtes houden.
BUicA.gif

Goede kop, goed lijf.. Dat is het eerste waar ik naar kijk. Als de babbel nergens op slaat: ben ik alsnog pleite. Maar uiterlijk eerst. Kortzichtig? Hell yeah.
Maar wel eerlijk.

Toch kunnen vrouwen ook op macht en aanzien enz vallen, als de man niet echt een goed uiterlijk heeft, BV: Zakenlui, BNN,ers en zelfs kunstenaars. Bij mannen draait het toch echt meer om uiterlijk. Mannen hebben liever een postbode die een 9/10 is, dan een 6/10 met 9 emmy,s een pullitzer prijs of what ever.

OT: Vrouwen willen ook geen extreem gespierde man omdat, die in onze gemeenschap afgeschilderd worden als hersenloze anabolen henkies. Of ze het puur lichamelijk aantrekkelijk vinden of niet, het moet wel als ok en aantrekkelijk gevonden worden door de ''mainstream sociale gemeenschap''

Dit vinden vrouwen echt wel mooi gespierd... vrouwen die zeggen van niet liegen gewoon omdat ze zoiets nooit zullen krijgen.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Bij dit soort types kan ik me voorstellen dat ze het niet mooi vinden. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Doe me toch maar die 2e look, ik vind de eerste te gay ;)

Gay 'hoe' hij erop staat, die fysiek is niet gay...

Tja het gaat er alleen niet om wat ze willen.... maar wat ze kunnen krijgen (en dat is toch heel anders dan wat ze willen)
tegenwoordig hebben die vrouwen een wenslijst van 3 meter lang en denken ze zelf dat ze gods mooiste creatie zijn.
Mannen doe nou maar gewoon waar jij zin in hebt en bouw je lichaam zoals jij dat wil want voor wie doe je dat nu eigenlijk????? precies voor je zelf

die fysiek is klein man :cool:

Ze hebben liever dit

wat is te gespierd voor vrouwen? lijk me niet dat zo'n lichaam als zyzz te gespierd is...

Laatst bewerkt:
waarom maakt men hier altijd de strawman fallacy om te stellen dat als meiden niet te gespierd willen, dat men extreme voorbeelden plaatst van "hihi dit bedoelen ze wat ze willen".

Dat here confirmation bias is high in this topic.

Laatst bewerkt:
lekker boeien train toch niet voor de vrouwen

waarom maakt men hier altijd de strawman fallacy om te stellen dat als meiden niet te gespierd willen, dat men extreme voorbeelden plaatst van "hihi dit bedoelen ze wat ze willen".

Dat here confirmation bias is high in this topic.

wow wat een moeilijke woordjes allemaal

Dit vinden vrouwen echt wel mooi gespierd... vrouwen die zeggen van niet liegen gewoon omdat ze zoiets nooit zullen krijgen.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Bij dit soort types kan ik me voorstellen dat ze het niet mooi vinden. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Net womanbrah aan de tel gehad, die confirmed deze post.

wow wat een moeilijke woordjes allemaal

tepels wijven nken hihihi chersooooooooooo

beter?

Genoeg pseudo-humor, nu de uitleg, want ik ga 100% akkoord met de statement dat je pas echt materie beheerst als je anderen kan uitleggen waar het over gaat.

strawman fallacy: een drogreden(logische fout) waarbij je niet de eigenlijke reden aanvalt, maar een ge****te versie ervan aanvalt om het te rediculiseren en je gelijk te maken. Dit kan gebeuren door tot extremer te maken, of er een toontje aan te geven van een herbiderp mong**l.

In dit geval is het "vrouwen vinden te gespierd niet mooi, dus post ik wat foto's van dikke/extreem magere mensen en zeg ik dat ze dit wel leuk vinden".

confirmation bias: als je specifiek zoekt naar redenen om je eigen visie te bevestigen(confirmeren) maar alle tegenbewijs negeert/afscheept.

Nog een andere fallacy die ik hier zie terugkomen is de red herring: waar je iets anders post dat in feite niets met de materie te maken heeft, om de aandacht weg te trekken en de eigenlijke materie onbelangrijk te doen lijken.

Beste voorbeeld: x geeft je meer kans op kanker van de y soort => "maar je krijgt van alles kanker".
of
Volgens het voorbeeld vinden vrouw x niet mooi. "jamaar vrouwen weten niet wat ze willen".

Punt van het onderzoek: gemiddelde vrouw vind te gespierd niet mooi. Wat correcte verder logische benadering is is :defineer té gespierd.

Er zijn perfecte psychologische en biologische redenen waarom vrouwen teveel niet mooi vinden.

Laatst bewerkt:
Dat vrouwen vaak niet weten wat ze willen is gewoon een feit, geen red herring.

Dit is zelfs wetenschappelijk aangetoond; men liet vrouwen op straat alle soorten mannen zien op foto (knap, gemiddeld, minder aantrekkelijk) met daaronder wat info o.a. wat elk van deze mannen per jaar verdienen. Vervolgens mochten de vrouwen scores geven voor elke man. Uit het onderzoek bleek dat mannen die meer verdienden fysiek aantrekkelijker werden bevonden (onbewust). Toch gaven de vrouwen zelf niet aan dat dat de reden was. Ze wisten dus letterlijk zelf niet wat ze willen.

Vrouwen kijken over het algemeen naar het totaalplaatje, en als dat geen optie is dan komt status en financial security het eerst aan de beurt. Een goed lichaam is gewoon zeg maar de kers op de taart. Wat is voor de gemiddelde vrouw een goed lichaam? Dat is cultureel bepaald, maar alles tussen Brad Pitt en Arnold wanneer hij niet keihard op het podium stond lijkt me voor vrouwen wel aantrekkelijk. In elk geval aantrekkelijker dan een papz*k of skinny guy.

Te gespierd kunnen ze niet mooi vinden inderdaad, maar de grens ligt wel hoog. Denk dat maar enkele procenten van de bevolking zo'n lichaam heeft. Daarbij is het niet zo dat ze alle vrouwen afstoten en aangezien ze weinig concurrentie hebben zal een echt buff iemand echt wel aan de vrouw komen, uiteindelijk.

Ik snap sowieso niet dat er een punt van gemaakt word, er zijn nog honderden andere afknappers bij mannen, dus gewoon lekker hard doortrainen iedereen.

Dat vrouwen vaak niet weten wat ze willen is gewoon een feit, geen red herring.

Dit is zelfs wetenschappelijk aangetoond; men liet vrouwen op straat alle soorten mannen zien op foto (knap, gemiddeld, minder aantrekkelijk) met daaronder wat info o.a. wat elk van deze mannen per jaar verdienen. Vervolgens mochten de vrouwen scores geven voor elke man. Uit het onderzoek bleek dat mannen die meer verdienden fysiek aantrekkelijker werden bevonden (onbewust). Toch gaven de vrouwen zelf niet aan dat dat de reden was. Ze wisten dus letterlijk zelf niet wat ze willen.

Vrouwen kijken over het algemeen naar het totaalplaatje, en als dat geen optie is dan komt status en financial security het eerst aan de beurt. Een goed lichaam is gewoon zeg maar de kers op de taart. Wat is voor de gemiddelde vrouw een goed lichaam? Dat is cultureel bepaald, maar alles tussen Brad Pit in Fight Club en Arnold wanneer hij niet keihard op het podium stond lijkt me voor vrouwen wel aantrekkelijk. In elk geval aantrekkelijker dan een papz*k of skinny guy.

Ik ga zelf niet ontkennen dat vrouwen niet weten wat ze willen, alleen wil ik benadrukken dat hierdoor dit onderzoek niet onwaar wordt.

Dat punt dat je zegt ivm cultureel/monetair bepaald is al belangrijk, maar er zijn nog ander belangrijke variabelen. Bv hormonale schommelingen(ook bewezen).

Het punt van dit onderzoek is dat deze variabelen geen (bekende) invloed hebben op dit onderzoek, want het gaat puur over body.

Dat de rijke lelijke dikke goorlap een lekkerder wijf heeft dan "insert your nick" heeft geen invloed op dit onderzoek. Zoals je zegt, de kers op de taart.

Iedereen die in bodybuilding gaat voor meer vrouwelijke aandacht: don't, tenzij je een extreme waarde bent(te dik/dun).

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Imo doe je het in eerste instantie toch gewoon voor jezelf hoor Calyptus, degene die het voor de vrouwelijke aandacht doen gaan dat echt geen 3 jaar volhouden. Vrouwelijke aandacht maakt het gewoon wat leuker en het artikel is ook gewoon bullshit. Je hebt er die het leuk en minder leuk ( maar ze vinden het dus nog altijd leuker dan dun/dik ) vinden maar de meeste die ik ken irl vinden het allemaal leuk en zeggen ook allemaal dat het niet te mag worden maar dat blijven ze zeggen.

Het is zoals je zegt , wat is de definitie van "Te gespierd". Ik denk dat alle natty's al sowieso safe zitten.

Terug
Naar boven