Fitness Seller

Vrouwen knappen massaal af op te gespierde mannen

Imo doe je het in eerste instantie toch gewoon voor jezelf hoor Calyptus, degene die het voor de vrouwelijke aandacht doen gaan dat echt geen 3 jaar volhouden.

En waarom niet? Ik doe het al 13 jaar :D.

Opvallen voor females is belangrijker dan voldoen aan de vrouwelijke verwachtingen. Dat is nog een ander van mijn waarden.

Vrouwelijke aandacht maakt het gewoon wat leuker en het artikel is ook gewoon bullshit. Je hebt er die het leuk en minder leuk ( maar ze vinden het dus nog altijd leuker dan dun/dik ) vinden maar de meeste die ik ken irl vinden het allemaal leuk en zeggen ook allemaal dat het niet te mag worden maar dat blijven ze zeggen.

heel leuk voor je, maar het gaat over "gemiddeld", dus het is net het punt dat er meiden zijn die gelijk welke outlier leuk vinden, maar gemiddeld(de meerderheid) niet. Net het punt van dit onderzoek. Op ieder potje past een deksel enz enz.

Laatst bewerkt:
shit just got real

http://foxhoundstudio.com/blog/fitn...sique-—-what-girls-want-want-guys-want-to-be/

Dit zegt genoeg lijkt mij :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

the-most-ideal-male-bodies-winners.jpg

Gelukkig liften ik en ruudje niet eens YOLO

ga net als 3de worden maar bredere schouders en pics en heb grotere pen0r

male choice zyzz lol

What do men think? They preferred Zyzz’s body (right) — the body that didn’t even register on the females’ radar because of its too-swollen muscles and too-chiseled abs.

Laatst bewerkt:
Te droog met teveel zichtbare aders is voor veel een grote afknapper.

Dit bevestigd alleen maar mijn theorie. Brad Pitt is de nr 1 keuze omdat hij

- geld
- status
- looks

heeft.

En nu heb je ook een bias wat betreft spiermassa. Want omdat ze voor Pitt kiezen, kiezen ze ook voor dat lichaam. En dus projecteren ze de voorkeur voor dat lichaam op andere mannen.

Wat als de keuze tussen Arnold was geweest, en dan foto's van mannen zonder status, zonder looks, zonder geld, dan had Arnold op nr 1 gestaan.

Dit bevestigd alleen maar mijn theorie. Brad Pitt is de nr 1 keuze omdat hij

- geld
- status
- looks

heeft.

En nu heb je ook een bias wat betreft spiermassa. Want omdat ze voor Pitt kiezen, kiezen ze ook voor dat lichaam. En dus projecteren ze de voorkeur voor dat lichaam op andere mannen.

Wat als de keuze tussen Arnold was geweest, en dan foto's van mannen zonder status, zonder looks, zonder geld, dan had Arnold op nr 1 gestaan.
Jup, oftewel:
Je kan er nog zo goed uitzien, maar als je een arme sloeber bent die een slecht betaalde baan heeft gaat t um alsnog niet worden.

Er zal ook nog wel een verschil zijn tussen aantrekkelijke vrouwen en gemiddelde/lelijke vrouwen.

/care gewoon natty blijven trainen.

Wat een verschrikkelijk k*t onderzoek hierboven

Zelfbeeld. Daarbij zal ze zich niet snel te dik voelen

Zit zij iedere avond op de bank, dat zal ze zich niet op haar gemak voelen bij iemand die iedere avond traint, lijkt me. Andersom net zo, je verwacht toch dat de levensstijl van de ander aansluit op die van jou, lijkt me.
Als dan het grootste gedeelte van Nederland lui is, en géén goddelijk fysiek heeft, en de meeste vrouwen een onwerkelijk slecht zelfbeeld hebben..... is die uitslag toch alleen maar logisch?
En om terug te komen op zelfbeeld en luiheid: als je in de overtuiging bent dat iets niet kan, is zeggen dat je het ook niet wil toch veel makkelijker? :o

---------- Post toegevoegd Fri 17 Aug 2012 om 18:38 ----------

shit just got real

http://foxhoundstudio.com/blog/fitn...sique-—-what-girls-want-want-guys-want-to-be/

Dit zegt genoeg lijkt mij :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gelukkig liften ik en ruudje niet eens YOLO
Mooi. Dan blijft er mee voor mij over :cool::cool:

Waarschijnlijk 82% vrouwelijk trash, als je denkt dat je iets niet waard bent dan ben je het ook niet waard (het lichaam). De mooie vrouwen zitten niet op internet, anders zou elke computernerd wel een geile meid aan de haak slaan!

Waarschijnlijk 82% vrouwelijk trash, als je denkt dat je iets niet waard bent dan ben je het ook niet waard (het lichaam). De mooie vrouwen zitten niet op internet, anders zou elke computernerd wel een geile meid aan de haak slaan!

:roflol: bullshit

Tbh spieren zijn als goede indruk. Als een meisje een gast ziet met pientere armpjes dan wordt zij ook niet meteen nat. Meer spieren = Meer opvallen. Met die brad pitt fysiek val je echt niet op met een shirt aan.
In de zomer is dat natuurlijk wel wat anders, maar het is maar een paar weken super warm in het jaar.

Zelfbeeld. Daarbij zal ze zich niet snel te dik voelen

Zit zij iedere avond op de bank, dat zal ze zich niet op haar gemak voelen bij iemand die iedere avond traint, lijkt me. Andersom net zo, je verwacht toch dat de levensstijl van de ander aansluit op die van jou, lijkt me.
Als dan het grootste gedeelte van Nederland lui is, en géén goddelijk fysiek heeft, en de meeste vrouwen een onwerkelijk slecht zelfbeeld hebben..... is die uitslag toch alleen maar logisch?
En om terug te komen op zelfbeeld en luiheid: als je in de overtuiging bent dat iets niet kan, is zeggen dat je het ook niet wil toch veel makkelijker? :o

---------- Post toegevoegd Fri 17 Aug 2012 om 18:38 ----------

Die gast heeft gewoon geld meer niet

Tbh spieren zijn als goede indruk. Als een meisje een gast ziet met pientere armpjes dan wordt zij ook niet meteen nat. Meer spieren = Meer opvallen. Met die brad pitt fysiek val je echt niet op met een shirt aan.
In de zomer is dat natuurlijk wel wat anders, maar het is maar een paar weken super warm in het jaar.

maak daar maar 1 goede week van, in Nederland

Niet vergeten sinds facebook e.d. zit bijna iedereen op internet, we leven niet meer in de jaren '90 ;)

Op zich kan je theorie wel kloppen als er op de site van de enquete meer het soort vrouwen zit waar jij het over hebt.

Mooie beredenering.

Mooie vrouwen doen zelf geen boodschappen. Anders zou iedere vakkenvuller wel een geile meid aan de haak slaan.

Terug
Naar boven