MPVA80
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Het hebben van een partner is niet gelijk aan een 'gezin', zowel in tijdsinvestering als in prioriteiten.
![]()
Je spreekt uit ervaring?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het hebben van een partner is niet gelijk aan een 'gezin', zowel in tijdsinvestering als in prioriteiten.
![]()

Jij bent niet te beroerd om te helpen toch?Ze wil stiekem wel kindjes, al zegt ze van niet. Anders begin je er niet zo vaak over.
Dat snap ik zelfs nog, en dan stiekem er zelf opVan zo iemand zou ik mn hond nog vanaf schoppen als die erop klom

waarom plan je het dan zo in?Maar soms geef ik 7-8 uur lang PT achter elkaar zonder pauzes, dus ook geen mogelijkheid om te eten, dit weet ik meestal al
Deze worden voor mij ingepland, probleem is ook dat de PT's alleen in hele uren gaan, dus zou ik pauze willen moet ik minimaal een uur pauze nemen, wat dan ook weer overkill is
Ah dacht dat je pt’s deed als zzp’er. Maar een uur pauze is wel onnodig ja. Ik maak zelf gelukkig mijn eigen planning en dan kun je bijvoorbeeld ook zeggen dat je een pt doet van het ene halve uur tot het volgende halve uur.Deze worden voor mij ingepland, probleem is ook dat de PT's alleen in hele uren gaan, dus zou ik pauze willen moet ik minimaal een uur pauze nemen, wat dan ook weer overkill is
Eigen planning maken is inderdaad een stuk beter, als ik een ander tijdsframe zou willen werken zou iedereen opschuiven met een halfuur dus dat is best lastigAh dacht dat je pt’s deed als zzp’er. Maar een uur pauze is wel onnodig ja. Ik maak zelf gelukkig mijn eigen planning en dan kun je bijvoorbeeld ook zeggen dat je een pt doet van het ene halve uur tot het volgende halve uur.
Neem zelf altijd gewoon bakken kip/rijst/groenten mee, repen of oatbars zijn echt m'n laatste keuze. Wil het liefst gewoon kwaliteit voedsel als het luktIets simpels eten zoals wat brood, wrap, repen, enz kan toch makkelijk tijdens de PT's?
Als ik die gasten bij mij in de gym zie in ieder geval wel.
Anyway, veel succes met de contest, ik volg lekker mee.

Denk dat je op zoek moet gaan naar eten wat je snel wegkrijgt als je PT geeft. Dat je bijvoorbeeld wc gaat en dan even dikke shake of ander blender eten wegwerkt?Eigen planning maken is inderdaad een stuk beter, als ik een ander tijdsframe zou willen werken zou iedereen opschuiven met een halfuur dus dat is best lastig
Neem zelf altijd gewoon bakken kip/rijst/groenten mee, repen of oatbars zijn echt m'n laatste keuze. Wil het liefst gewoon kwaliteit voedsel als het lukt
Wraps heb ik al teveel gedaan dus dat komt m'n neus uit hahaha
Brood is inderdaad prima te doen
Cream of Rice ook wel, alleen soms is het dan alsnog een speed-eating contest wat ook weer niet fijn is voor de darmen
En wat ik zeg, het is nu nog te doen, maar als ik net zoals vorige bulk weer op 4800 kcal zit gaat het wel steeds lastiger worden gezien het tijdsframe