Fitness Seller

Contest Log Vypaw BTMC '24 | Road to 90+

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het hebben van een partner is niet gelijk aan een 'gezin', zowel in tijdsinvestering als in prioriteiten.

Screenshot 2024-05-29 at 09.39.17.png

Je spreekt uit ervaring? :rolleyes:

Ik ga eens wijselijk mijn mond houden 🤣🤣🤣

Voel me op dit moment net boer Harm 🤓

Succes!

Succes!

succes

• Topic Starter Topic Starter
Zit nu rond de 0,5kg weight gain per week
Volgende week weer cardio op pakken dus dan zal dat wel wat afzwakken

Afgelopen dagen toch weer darmissues, kon ook niet een te lange tijd goed gaan natuurlijk :roflol:
Ontlasting is losser en moet vaak naar het toilet
Eetlust is ook gelijk weer drastisch verminderd

Dus maar eens uitvogelen waar het nu weer aan ligt :o

Voordeel is wel dat ik in tegen stelling tot het verleden nu veel van hetzelfde eet dus het pinpointen ook een stuk makkelijker is

Vandaag bij de Basic Shit getraind
2x7x50 incline dumbells, dikke priem

En eindelijk nieuwe onderbroeken gekocht want kon de dagelijkse ellende niet meer aan :’)

1717502285679.png

2 dagen 85,8 nu :rolleyes:

Die 4400 kcal beginnen steeds meer tegen te staan, het is gewoon goed te doen als ik in m'n ritme zit, ik haal ze ook elke dag wel

Maar soms geef ik 7-8 uur lang PT achter elkaar zonder pauzes, dus ook geen mogelijkheid om te eten, dit weet ik meestal al van te voren maar dat betekent dus dat ik bijvoorbeeld al circa 3500 kcal moet eten in de ochtend/middag om er aan te komen.

Zou kunnen resorten naar een blender maar dat bewaar ik liever voor als het echt niet meer te doen is.

En ik vind het nog steeds gewoon moelijk te bevatten dat ik zoveel moet eten voor mijn lengte en gewicht

Maar ik heb een erg actief beroep en mijn NEAT is torenhoog gezien ik nooit 1 moment stil zit, dus dit is de price to pay I guess

Scheelt wel dat ik elke dag easy m'n stappen haal

Deze worden voor mij ingepland, probleem is ook dat de PT's alleen in hele uren gaan, dus zou ik pauze willen moet ik minimaal een uur pauze nemen, wat dan ook weer overkill is
Ah dacht dat je pt’s deed als zzp’er. Maar een uur pauze is wel onnodig ja. Ik maak zelf gelukkig mijn eigen planning en dan kun je bijvoorbeeld ook zeggen dat je een pt doet van het ene halve uur tot het volgende halve uur.

Iets simpels eten zoals wat brood, wrap, repen, enz kan toch makkelijk tijdens de PT's?
Als ik die gasten bij mij in de gym zie in ieder geval wel.

Anyway, veel succes met de contest, ik volg lekker mee.

Overkill... nah.. ik zou eten.

Ah dacht dat je pt’s deed als zzp’er. Maar een uur pauze is wel onnodig ja. Ik maak zelf gelukkig mijn eigen planning en dan kun je bijvoorbeeld ook zeggen dat je een pt doet van het ene halve uur tot het volgende halve uur.
Eigen planning maken is inderdaad een stuk beter, als ik een ander tijdsframe zou willen werken zou iedereen opschuiven met een halfuur dus dat is best lastig
Iets simpels eten zoals wat brood, wrap, repen, enz kan toch makkelijk tijdens de PT's?
Als ik die gasten bij mij in de gym zie in ieder geval wel.

Anyway, veel succes met de contest, ik volg lekker mee.
Neem zelf altijd gewoon bakken kip/rijst/groenten mee, repen of oatbars zijn echt m'n laatste keuze. Wil het liefst gewoon kwaliteit voedsel als het lukt :p
Wraps heb ik al teveel gedaan dus dat komt m'n neus uit hahaha
Brood is inderdaad prima te doen
Cream of Rice ook wel, alleen soms is het dan alsnog een speed-eating contest wat ook weer niet fijn is voor de darmen

En wat ik zeg, het is nu nog te doen, maar als ik net zoals vorige bulk weer op 4800 kcal zit gaat het wel steeds lastiger worden gezien het tijdsframe

Succes!

Eigen planning maken is inderdaad een stuk beter, als ik een ander tijdsframe zou willen werken zou iedereen opschuiven met een halfuur dus dat is best lastig

Neem zelf altijd gewoon bakken kip/rijst/groenten mee, repen of oatbars zijn echt m'n laatste keuze. Wil het liefst gewoon kwaliteit voedsel als het lukt :p
Wraps heb ik al teveel gedaan dus dat komt m'n neus uit hahaha
Brood is inderdaad prima te doen
Cream of Rice ook wel, alleen soms is het dan alsnog een speed-eating contest wat ook weer niet fijn is voor de darmen

En wat ik zeg, het is nu nog te doen, maar als ik net zoals vorige bulk weer op 4800 kcal zit gaat het wel steeds lastiger worden gezien het tijdsframe
Denk dat je op zoek moet gaan naar eten wat je snel wegkrijgt als je PT geeft. Dat je bijvoorbeeld wc gaat en dan even dikke shake of ander blender eten wegwerkt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven