MuscleMeat

Contest Log Vypaw BTMC '24 | Road to 90+

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom doe je RDL eruit? Last van je knieën?

• Topic Starter Topic Starter
Had nog geen goede start foto's gemaakt, hou wel wat meer vocht vast door de GH, iets minder definitie hierdoor denk ik en ben gewoon vies harig :p

1718968588571.png

Weekgemiddelde is nu 88,3kg

Vriendin kwam met de tip om m'n double back bicep juist van onder te laten komen en dit zorgt er voor dat ik eigenlijk veel beter mn lats kan aanspannen, dus die houden we erin

Gezien ik nu 800+ gram carbs per dag eet ben ik begonnen met 10-15iu lantus om zo wat druk van m'n alvleesklier af te halen.

Dit is trouwens alleen op trainingsdagen, op non-trainingsdagen eet ik soms iets meer vet (boven de 50 gram) en iets minder carbs.

Had ook nog een screenshot doorgekregen van trainedbyjp die gewoon dextrose bij zn rijst flikkert als ie echt veel carbs moet eten :roflol:
Is misschien ook nog een eindstadium idee

1719309860747.png

Gisteren 89,3kg
Combinatie van GH + nu deze temperaturen opeens gok ik, is wel hele rappe weight gain opeens na zoveel weken stagnatie en dit is de enige variable die is aangepast met netto 1400 kcal per week

CTS klachten zijn er niet meer, of nouja suuuuper licht dat het bijna niet noemenswaardig is

Ik wordt er niet wakker door

Benen gaan aardig hard tov bovenlichaam, sterker nog vind ze mijn bovenlichaam langzaam gaan overklassen

Leven is nu wel oncomfortabeler aan het worden, de kastoes hier zullen wel denken wat loop je te janken met je net nog niet 90kg maar 2 trappen achter elkaar lopen of veters strikken is oprecht gewoon een klus :roflol:
Ik heb het ook echt constant t*fus heet

En haargroei is overal echt flink aan het toenemen (baardgroei ook dus dat is wel een mooie +

Over haar gesproken, haarlijn is nog goed in takt, alleen aan de achterkant van m'n hoofd begint er haar uit te vallen (wel op de hoogte dat ik normaal opgeschoren heb dus is ook geen ramp)

Maar goed, heb geen zin om allemaal shit daarvoor te nemen, als het echt zo ver is neem ik gewoon een buzzcut

Gaat wel lekker!

Shitload aan primo besteld, denk dat ik dat binnenkort ga deployen voor een beetje meer die golden era aesthetic (voor zo ver niet blasten een halfjaar lol)
Ben er nog niet uit in welke verhouding ik het wil doen, op 250 test/200 primo merkte ik veel anxiety.
Dus misschien dat ik het beter in een 2 op 1 verhouding kan runnen.
Of juist een keer kijken wat een 1 op 2 verhouding doet, gezien ik hogere dose primo vaak gepraised zie worden ipv andersom.

Ging zo lekker met de GH zonder klachten dat ik dacht, ik up naar 5iu, maar ik ga weer lekker terug naar 4iu.
Om het uur wakker van de pijn in m'n hand en het trekt ook pas weg als ik volledig met m'n lichaam beweeg, nog nooit zo intens geweest ook
Vanochtend nieuwe high; 89,6kg
Maar ben er niet persé blij mee want het komt sowieso door de kutte slaap :p

Dieet is nu:

Meal 1 (PWO)
125g rijstebloem
50g whey
20g pure chocolade
100g bosbessen

Intra
100g dextrose
10g eaa
5g crea

Meal 2 (Post-WO)
150g coco pops
50g whey

Meal 3
4 gekookte eieren
6 boterhammen
+ 30-40ml remia friteslijn & 20ml lage kcal curry om zo eiersalade van de eieren te maken

Meal 4
150g rijst
200g kip
100g groenten

Meal 5
150g rijst
200g kip
100g groenten

Meal 6
~100g rijstebloem
25g whey
---
Meal 4, 5 en 6 willen qua hoeveelheden nog wel eens wisselen, soms iets meer rijstebloem, soms iets meer rijst

In het weekend vallen meal 4 en 5 soms weg voor iets anders

Die anxiety komt omdat primo je oestrogeen crushed(bij sommige). Dus 1:2 verhouding lijkt mij het domste wat je kan doen :p.

Die anxiety komt omdat primo je oestrogeen crushed(bij sommige). Dus 1:2 verhouding lijkt mij het domste wat je kan doen :p.
Ja klopt had dat vermoeden toen ook al, 2:1 is denk ik een beter idee :p
Kan van daaruit altijd nog kijken hoe ik me voel

+11kg nu sinds cut

A33C68D4-58F0-4AD5-9A19-A103897356E8.jpeg

Knieën doen weer zeer, idem voor polsen

Gewicht gemiddelde iets minder dan vorige week tot nu toe maar had ik ook verwacht

Flinke progressie op je quads

Afgelopen week ff de GH gelaten voor wat t is, kon geen enkel uur meer slapen door de pijn

Nu gestart op 3iu, hoop dat dat iets beter is

Probeer nu weer 5x te gaan ipv 4x, omdat armen echt hard gaan achterlopen op dit moment

83FA61B4-F15B-48DF-A539-76A75C6E8B2B.jpeg

1 jaar side chest, traps en benen volume is goed gegaan maar armen zijn na genoeg gelijk :o

Bloedtest bij AHC besteld, primo moet nog binnen komen maar dan weet ik iig of alles in check is

Heb het nu heel druk, had liever langs gegaan, maar na juli/augustus komt dat wel

Zit te denken aan 500 test/300 primo en misschieeen 100mg NPP omdat mn gewrichten ietwat pijn doen (misschien door de GH?)

Afgelopen week ff de GH gelaten voor wat t is, kon geen enkel uur meer slapen door de pijn

Nu gestart op 3iu, hoop dat dat iets beter is

Probeer nu weer 5x te gaan ipv 4x, omdat armen echt hard gaan achterlopen op dit moment

83FA61B4-F15B-48DF-A539-76A75C6E8B2B.jpeg

1 jaar side chest, traps en benen volume is goed gegaan maar armen zijn na genoeg gelijk :o

Bloedtest bij AHC besteld, primo moet nog binnen komen maar dan weet ik iig of alles in check is

Heb het nu heel druk, had liever langs gegaan, maar na juli/augustus komt dat wel

Zit te denken aan 500 test/300 primo en misschieeen 100mg NPP omdat mn gewrichten ietwat pijn doen (misschien door de GH?)
Benen zijn stuk voller geworden. Netjes man👍

In 2 momenten ga ik niet doen, want hoe dichter bij de GH zetting bij m'n slaap komt, des te meer last ik heb
Ik ervaar dit exact zo. Indien ik mijn HGH voor het slapen gaan injecteer heb ik, ongeacht de dosering, de volgende dag last van zowel mijn handen als mijn knieën, enkels en ellebogen. Ik injecteer dan ook enkel nog direct na het ontwaken en ervaar dan geen enkele hinder. Het vergde wel langzaam opbouwen maar inmiddels zijn 10 eenheden per dag op deze manier geen enkel probleem.

Ik ervaar dit exact zo. Indien ik mijn HGH voor het slapen gaan injecteer heb ik, ongeacht de dosering, de volgende dag last van zowel mijn handen als mijn knieën, enkels en ellebogen. Ik injecteer dan ook enkel nog direct na het ontwaken en ervaar dan geen enkele hinder. Het vergde wel langzaam opbouwen maar inmiddels zijn 10 eenheden per dag op deze manier geen enkel probleem.
Pfoe 10iu is nog lang ondenkbaar hahaha
Hoe is de groei van ledematen daarop?

Mijn handen/vingers en polsen nemen aanzienlijk toe in grootte, alhoewel het ook deels vocht is denk ik

Pfoe 10iu is nog lang ondenkbaar hahaha
Hoe is de groei van ledematen daarop?

Mijn handen/vingers en polsen nemen aanzienlijk toe in grootte, alhoewel het ook deels vocht is denk ik
Groei van ledematen is inderdaad wel ietwat aanwezig. Jij geeft terecht aan te denken dat het deels vocht is, dat ervaar ik ook. Wel zijn mijn voeten met ongeveer een halve schoenmaat gegroeid. Toen ik recent voor een klus bijna drie weken in het buitenland verbleef en dus geen hgh injecteerde nam het vocht in mijn handen duidelijk af, maar de schoenmaat bleef hetzelfde.

Ik zet zelf ook in de ochtend bij opstaan gelijk, maar je kunt ook bijv 4u later nogmaals zetten. Legio zetten ook PWO en ochtend, of avond.
alles wat ik in de avond neem kan ik niet in slaap komen. GH of test, maakt niet uit.

Ik zet zelf ook in de ochtend bij opstaan gelijk, maar je kunt ook bijv 4u later nogmaals zetten. Legio zetten ook PWO en ochtend, of avond.
alles wat ik in de avond neem kan ik niet in slaap komen. GH of test, maakt niet uit.
Met AAS avond zetten kan ik ook niet slapen. Altijd onrustig en energie voor tien. Hoe veel tijd PWO zet je het?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven