- Waardering
- 1.879
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Krijg er gewoon geen goede feel mee, daarbij zitten glutes wel prima maar hammies niet

Ja klopt had dat vermoeden toen ook al, 2:1 is denk ik een beter ideeDie anxiety komt omdat primo je oestrogeen crushed(bij sommige). Dus 1:2 verhouding lijkt mij het domste wat je kan doen.

Ja weer een poosje squats geïntroduceerd, werkt wel goed

wel opgebouwd qua dosis ?Afgelopen week ff de GH gelaten voor wat t is, kon geen enkel uur meer slapen door de pijn
Nu gestart op 3iu, hoop dat dat iets beter is
Benen zijn stuk voller geworden. Netjes man👍Afgelopen week ff de GH gelaten voor wat t is, kon geen enkel uur meer slapen door de pijn
Nu gestart op 3iu, hoop dat dat iets beter is
Probeer nu weer 5x te gaan ipv 4x, omdat armen echt hard gaan achterlopen op dit moment
![]()
1 jaar side chest, traps en benen volume is goed gegaan maar armen zijn na genoeg gelijk
Bloedtest bij AHC besteld, primo moet nog binnen komen maar dan weet ik iig of alles in check is
Heb het nu heel druk, had liever langs gegaan, maar na juli/augustus komt dat wel
Zit te denken aan 500 test/300 primo en misschieeen 100mg NPP omdat mn gewrichten ietwat pijn doen (misschien door de GH?)
Thanks chief!
Ja wel opgebouwd, t ging eigenlijk mis toen ik 5iu ging proberenwel opgebouwd qua dosis ?
3iu kun je ook in 2 momenten nemen
Ik ervaar dit exact zo. Indien ik mijn HGH voor het slapen gaan injecteer heb ik, ongeacht de dosering, de volgende dag last van zowel mijn handen als mijn knieën, enkels en ellebogen. Ik injecteer dan ook enkel nog direct na het ontwaken en ervaar dan geen enkele hinder. Het vergde wel langzaam opbouwen maar inmiddels zijn 10 eenheden per dag op deze manier geen enkel probleem.In 2 momenten ga ik niet doen, want hoe dichter bij de GH zetting bij m'n slaap komt, des te meer last ik heb
Pfoe 10iu is nog lang ondenkbaar hahahaIk ervaar dit exact zo. Indien ik mijn HGH voor het slapen gaan injecteer heb ik, ongeacht de dosering, de volgende dag last van zowel mijn handen als mijn knieën, enkels en ellebogen. Ik injecteer dan ook enkel nog direct na het ontwaken en ervaar dan geen enkele hinder. Het vergde wel langzaam opbouwen maar inmiddels zijn 10 eenheden per dag op deze manier geen enkel probleem.
Groei van ledematen is inderdaad wel ietwat aanwezig. Jij geeft terecht aan te denken dat het deels vocht is, dat ervaar ik ook. Wel zijn mijn voeten met ongeveer een halve schoenmaat gegroeid. Toen ik recent voor een klus bijna drie weken in het buitenland verbleef en dus geen hgh injecteerde nam het vocht in mijn handen duidelijk af, maar de schoenmaat bleef hetzelfde.Pfoe 10iu is nog lang ondenkbaar hahaha
Hoe is de groei van ledematen daarop?
Mijn handen/vingers en polsen nemen aanzienlijk toe in grootte, alhoewel het ook deels vocht is denk ik
Ik zet zelf ook in de ochtend bij opstaan gelijk, maar je kunt ook bijv 4u later nogmaals zetten. Legio zetten ook PWO en ochtend, of avond.Ik ervaar dit exact zo. Indien ik mijn HGH voor het slapen gaan injecteer heb ik, ongeacht de dosering, de volgende dag last van zowel mijn handen als mijn knieën, enkels en ellebogen. Ik injecteer dan ook enkel nog direct na het ontwaken en ervaar dan geen enkele hinder. Het vergde wel langzaam opbouwen maar inmiddels zijn 10 eenheden per dag op deze manier geen enkel probleem.
Met AAS avond zetten kan ik ook niet slapen. Altijd onrustig en energie voor tien. Hoe veel tijd PWO zet je het?Ik zet zelf ook in de ochtend bij opstaan gelijk, maar je kunt ook bijv 4u later nogmaals zetten. Legio zetten ook PWO en ochtend, of avond.
alles wat ik in de avond neem kan ik niet in slaap komen. GH of test, maakt niet uit.