MuscleMeat

Contest Log Vypaw BTMC '24 | Road to 90+

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Denk dat je op zoek moet gaan naar eten wat je snel wegkrijgt als je PT geeft. Dat je bijvoorbeeld wc gaat en dan even dikke shake of ander blender eten wegwerkt?
Ja dat wil ik dus liever voor later bewaren hahaha
Anders wordt het idd de instant oats, whey, pindakaas, melk shake

• Like
Waarderingen: GruX
Weet ook dat de weegschaal niet leidend is ook, maar tis gewoon rot als je je zelf elke dag voor je gevoel vol eet en vervolgens afvalt :p

1717586606611.png

Moet ook eens iets aan die armen gaan doen

Weet ook dat de weegschaal niet leidend is ook, maar tis gewoon rot als je je zelf elke dag voor je gevoel vol eet en vervolgens afvalt :p

1717586606611.png

Moet ook eens iets aan die armen gaan doen

Je spreekt jezelf wel een beetje tegen?
Van 7-8 uur lang niks eten tot jezelf vol proppen is wel een verschil.

Als ik aan de deur sta en niks kan eten neem ik altijd een calorie rijke shake mee en havermout/ei pannenkoeken in m’n broekzak. Niet ideaal maar soms moet je er gewoon het beste van maken.

Je spreekt jezelf wel een beetje tegen?
Van 7-8 uur lang niks eten tot jezelf vol proppen is wel een verschil.
Ja wat ik dus niet eet in die komende 7-8 uur moet ik proppen in een korter tijdsframe ervoor, dus dat is wel redelijk vol proppen

Uiteindelijk is mn maag nog steeds vol
Als ik aan de deur sta en niks kan eten neem ik altijd een calorie rijke shake mee en havermout/ei pannenkoeken in m’n broekzak. Niet ideaal maar soms moet je er gewoon het beste van maken.
Havermout was altijd mn go-to maar helaas nu een tolerantie voor opgebouwd

Het is nu veelal COR
Voor shakes zou ik gluten vrije havermout + instant oats moeten doen

1717932172106.png

Uiteindelijk 300 gram minder deze week (weekgemiddelde 86,7 v.s. 87kg) dan vorige week

Wel laatste 3 dagen consistent boven de 87kg dus hoop dat dit blijft
Kracht gaat nog goed omhoog

Wellicht dat ik over een poosje een klein beetje NPP (50mg - max 100mg) toe ga voegen voor de joints, want zowel m'n ellebogen, polsen als knieeën beginnen allemaal zeer te doen :o
Ben op veel dingen al 2 stappen terug gegaan ook
Ik train maar 4x per week en ik voel ook aan dat een deload nog absoluut niet nodig is

Ik ga echter eerst glucosamine een kans geven

Wil komende tijd ook eigenlijk wat meer focus op armen leggen

Waar zit je nu verder op qua gear dan?

Voor nu solo test en binnen een maand hopelijk daarbij daily 4iu GH (dosering afhankelijk van hoe erg ik de sides kan handelen)
Als in cruise nu of een gram test? Anders eens proberen je GH M/W/F te zetten(hele weekdosis in 3 dagen), scheelt voor een aantal ook sides.

Als in cruise nu of een gram test? Anders eens proberen je GH M/W/F te zetten(hele weekdosis in 3 dagen), scheelt voor een aantal ook sides.
300mg dus nogal cruise deluxe

Heb nog genoeg methodieken om die GH sides te ontwijken idd, merkte dat 's Ochtends zetten ipv pre-bed al een groot deel van de CTS klachten weghaalde

22808702-82D8-4473-AD56-21E90712D59C.jpeg

Kcals vanaf deze week naar 4600

COR kan je heel makkelijk in een shake beker met water gewoon mixen en drinken, smaakt soms beetje zanderig maar is een heel easy manier om goede carbs binnen te krijgen en simpel

Instant Oats smaken op zichzelf voor geen meter en mengen niet goed in een shake beker

Dus dit is wel een top oplossing, ook omdat het easy verteerd :D

Volkoren bollen uit mn dieet gehaald en vervangen voor Volkoren brood

Kreeg van die volkoren bollen constant problemen, raar genoeg van de brood variant niet :’)

1718109447143.png

8 maanden

Eindelijk echt hamstring oefeningen waarmee ik een goede feel heb, zowel de seated leg curl als de lying leg curl hier voelen veel beter aan dan toentertijd in mn vorige gym (links is ook in de huidige gym waar ik nu train maar toen trainde ik daar net een maand)
4600 calories gaan weer goed erin, sterker nog vandaag 4800 perongeluk, eetlust was vorige week ook een beetje screwed denk ik doordat die volkoren bollen me zo opfuckte
Road2Bloat baby

Plan is om in ieder geval naar de 90kg te gaan, dan dit stabiel te wegen elke ochtend (voor 2-4 weken), dan wellicht tidy up fase gezien vet % wel op loopt van 4 weken en dan even kijken of ik verder ga pushen naar 95 of dat ik ga cutten
90 is nog niet behaald, dus 95 is helemaal ver van m'n bed show, maar goed je moet ergens een doel stellen hè :p

1718185975297.png

21-06-2023 74kg vs 12-06-2024 87kg

Alhoewel ik wel denk dat meerendeels van het gewicht naar m'n benen is gegaan
Vooral glutes zijn echt heel hard gegroeid :o

Licht aan het einde van de tunnel ofzo

87,9kg vanochtend, eindelijk, all time high en eindelijk weer beetje beweging in gewicht

Kreeg een herinnering van vorig jaar, precies dezelfde foto vergeleken, schrok me dood, m'n kop is echt snel oud aan het worden :roflol:

1718360388514.png

Gains gaan wel lekker

Wat ik trouwens zei over dat COR drinken, ik mengde dat met koud water, maar dan is het eigenlijk gewoon ongekookt rijst poeder met water, wat dus niet goed is voor de biobeschikbaarheid
Dus wordt toch ff blendertje kopen

Ook heb ik nog echt 1 lelijk opgehoopte littekenbult midden in m'n borst, ga denk ik even langs de huisarts kijken of ik dat operatief kan laten verwijderen

GH laat nog even op zich wachten helaas

1718704406617.png

Flinke weight jump van de GH, shape is softer ook

Laatste keer dat ik 4iu runde ging het op het eind goed met wat tweaks

IM ipv SubQ zetten en 's ochtends vroeg i.p.v pre bed

+ Op m'n rug slapen i.p.v. op m'n buik, als ik op m'n buik slaap knel ik namelijk m'n eigen arm af wat het nog erger maakt
Wat toen ook meespeelde was denk ik wel de hitte in m'n kamer, nu valt de algehele temperatuur mee

BG is fasted rond de 4,5

@4600 kcal nu

1718704941216.png

Heb ook wat dingen in m'n legday aangepast, ik had voorheen flink last van backpumps tijdens de lying leg press (soort horizontale hacksquat bij ons)

Zowel bij bilateraal als unilateraal zet ik hem nu zo dat ik maar tot 90 graden kan gaan, glute aanspraak is hierdoor dus wel minder maar voel ik wel echt m'n quads bijna uit elkaar scheuren als het ware, wat nice is

Met barbell squats ga ik wel gewoon ass to the grass, maar ik zit daar ook niet gefixeerd

RDL's zijn eruit voor Seated Leg Curls & Machine Back Extensions

Knieën doen ook geen zeer meer, wel sinds mid-vorige week flink veel spierpijn na m'n trainingen, maar ik plus ook wel echt goed

Ga dus geen NPP toevoegen want het gaat prima nu

Train nu ook nog maar 4x ipv 4+1x omdat ik gewoon merk dat ik het herstel nodig heb

Wel veel plezier in m'n trainingen, dus dat is fijn

Voeding gaat ook echt goed, alleen in t weekend wat minder omdat ik dan soms een meal gemist heb en dat qua kcal dan in moet halen, maar over de algehele linie geen ramp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven