AndroidHealthClinic

Contest Log Vypaw BTMC '24 | Road to 90+

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is voor jou de meerwaarde van oxy, of welke oral dan ook, in een bulk? Brengt veel sides en fucked met je digestion zoals je zelf al aangeeft.
Prestatie in de gym, niet alleen kracht maar ook energie doordat het meer zuurstof naar de spieren brengt. Energie word echt een dingetje na x weken in een pushfase bij mij.

Oxy nemen voor “meer” spiermassa gains zou ik de test gewoon wat verhogen aangezien dat minder kans op ellende geeft.

• Topic Starter Topic Starter
A5B5360F-A918-425F-AC65-8A565215242F.jpeg

88-89kg ish nu

Geen CTS symptomen nu, gevoel dat ik stuk minder vocht vasthoudt

4iu GH
3 dagen wel / 1 dag niet

Ff saai dit maintenance gebeuren maar goed, eetlust trekt langzaam bij

Merk je een verschil tussen 3/1 vs every day gh?

Stilstand is achteruitgang bro!

• Like
Waarderingen: GruX
Bijna op al m'n oefeningen trouwens wat stappen terug gedaan en ze een beetje opnieuw aan het uitvinden qua vorm
Dingen zoals andere voetenstand, andere grip breedte, iets meer focus op retractie/protractie etc.

Voor rug is het echt een gamechanger op het moment, gisterenochtend rug getrained en de gehele dag een pomp gehad, ze stonden ook echt in brand
Nu ook voor m'n hacksquat een manier gevonden waar ik m'n knieën 0 belast maar m'n quads wel zo intens verzuren

Eetlust is ook aardig aanwezig weer vandaag dus gaat allemaal top

Knieën doen nog steeds wel zeer bij traplopen, leg extensionS en normale squats, maar goed dat is nog even een work in progress

Verkeerde schouder laten zakken met de latspread lol, toch hoor ik velen denken dat mijn oneven lats meer een schoudermobiliteit issue is

Denk dat ik binnenkort maar eens langs een sportmasseur ga

Ik twijfel hier zelf wel over want in de begin pose zie je wel dat mijn aanhechtingen niet gelijk zijn, of ik sta toch iets te scheef en daardoor lijkt het zo

Verkeerde schouder laten zakken met de latspread lol, toch hoor ik velen denken dat mijn oneven lats meer een schoudermobiliteit issue is

Denk dat ik binnenkort maar eens langs een sportmasseur ga

Ik twijfel hier zelf wel over want in de begin pose zie je wel dat mijn aanhechtingen niet gelijk zijn, of ik sta toch iets te scheef en daardoor lijkt het zo
Ik heb ook dat R een afwijking zit, maar ik weet hoe ik mijn armen moet draaien om toch symmetrie te hebben. Zou ik l/r me armen gelijk houden zie je geen symmetrisch beeld dus weet ik dat ik in bepaalde poses met de rechterkant iets verder moet draaien bv.

Ik heb ook dat R een afwijking zit, maar ik weet hoe ik mijn armen moet draaien om toch symmetrie te hebben. Zou ik l/r me armen gelijk houden zie je geen symmetrisch beeld dus weet ik dat ik in bepaalde poses met de rechterkant iets verder moet draaien bv.
Is echt een mental fuckery
Als je recht staat voor je gevoel sta je scheef
En als je hartstikke scheef en ongemakkelijk staat, sta je recht :roflol:

Is echt een mental fuckery
Als je recht staat voor je gevoel sta je scheef
En als je hartstikke scheef en ongemakkelijk staat, sta je recht :roflol:
Dit ervaar ik dus ook 100%. Gevoelsmatig sta ik scheef, maar visueel oogt het kaarsrecht.

kut, verkeerde topic

1724159443178.png

86kg nu, paar daagjes weggeweest, alleen op protein gelet niet op kcal
Best actief geweest ook, kayakken, wandelen etc.
Wel iets vettiger geworden en iets afgevallen voor m'n gevoel, eetlust is helaas helemaal fucked dus ga komende tijd even iets minder eten, wil ook weer ff m'n love handles weg hebben voor ik weer ga bulken

Resultaat om trots op te zijn! Ben oprecht nieuwsgierig wat je route gaat zijn en je over een jaar staat 💪🏻

Ook een erg goed fysiek man en mooi gedaan!

Succes verder!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven