AndroidHealthClinic

waar koop jij je spullen, internetshop of in een winkel?

Ik ken maar 1 winkel (020) en dat is de The Natural health company maar die shop is kneiter duur, en het liefst smeren ze je hun volledige assortiment aan. Verder hebben ze ook weinig verstand van bb-en en voeding heb ik het idee toen ik daar was.

Ik bestel alles op nederlandse webshops

Internetshop! Is pak goedkoper dan die winkels!

over de werking en eventuele andere dingen lees ik me in op het forum, en dan bestel ik via internet :)

Eens.

Eerst op m'n gemak even reviews en dergelijke lezen, en dan bestellen bij B&F. In plaats van een winkel waar het personeel je al gauw van alles wilt aansmeren en overrompelt met informatie die je amper kan verwerken.:rolleyes:

Reviews lezen op het forum, vervolgens bestellen op bodyenfitshop.nl

Nog nooit problemen gehad, altijd binnen 24 uur in huis:D

Ik gebruik ook alleen scitec nutrition, werkt voor mij gewoon het beste. btw op www.scitec-online.nl heb je gratis verzending en laagste prijsgarantie dus ik weet niet waar rscadude het over heeft??

En de link naar die andere shop werkt ook niet?

---------- Post toegevoegd Wed 21 Dec 2011 om 10:29 ----------

Uiteraard moet iedereebn zelf weten wat hij gebruikt maar het is wel je lichaam waar je op dagelijkse basis troep naar binnen gooit. Sommige shakes zijn te goedkoop om kwaliteit te kunnen bieden(als je je een beetje verdiept in de productiekosten van een goede whey).

Geef mij maar liever een betrouwbaar merk en dan een goede prijs.

Oh en de verzending op www.scitec-online.nl is trouwens wel alleen vanaf 40,00 gratis zie ik. Dus kleine beetjes bestellen doe je maar ergens anders haha

Body & Fitshop

MyProtein, onverslaanbaar qua prijs.

Soms ook B&F voor de kleinere bestellingen.

Body en fitshop,
al bestel ik om 21 uur savonds heb ik het nog de volgende dag in huis, nou bij welke winkel wil je dat nog fixxen?:cool:

van mij mogen ze winkel van het jaar worden

Verschilt nog al... Uiteraard koop ik regelmatig op www.bodyenfitshop.nl, laatste tijd ben ik echter ook regelmatig te vinden op www.nrgboost.nl
Erg prettige website die regelmatig samples meesturen bij een bestelling. Vind het leuk om verschillende pre-workouts uit te proberen en vraag deze gewoon erbij als ik iets bestel, doen ze niet moeilijk over.

Zouden ze ook niet moeten proberen trouwens, haha;)

Heb niet echt ervaring met MDoubleU producten... Dit heeft er vooral mee te maken dat ik die potten zo ontzettend lelijk vind. Producten op zich kunnen best prima zijn, maar de uitstraling van het merk weerhoudt me van aankoop!

Heb niet echt ervaring met MDoubleU producten... Dit heeft er vooral mee te maken dat ik die potten zo ontzettend lelijk vind. Producten op zich kunnen best prima zijn, maar de uitstraling van het merk weerhoudt me van aankoop!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb tot nu toe altijd mijn supps bij xxlnutrition besteld, met de simpele reden dat het goedkoper is als in de winkel.

Vaak wordt er in winkels ook helemaal verkeerd advies gegeven, door mensen met weinig verstand van zaken.

meestal health factor en anders body en fitshop.

Ik bestel ook altijd via internet. Naar een winkel toe rijden (minstens een half uur hier vandaan),en daar tegen winkelprijzen groot inslaan weegt imo niet op tegen het bakje koffie naast de pc,Bodylab op het scherm..en een dag later thuisbezorgd,altijd met samples,shakebekers,shirts of wat anders :) ..Daar kan een winkel niet meer tegenop

Sinds kort over gestapt van Bodylab naar B&F, maar wel altijd online iig

Ik koop het merendeel van mijn sups bij Body & Fitshop, alleen multivitamine bij XXL.

Terug
Naar boven