AndroidHealthClinic

waar koop jij je spullen, internetshop of in een winkel?

XXL Nutrition zei:
Die vergelijking wil ik graag zien, want als je die maakt weet ik de uitslag ;)
Goed bezig René!

Dinsdag avond besteld vandaag in huis.. echter die koerier jongen was zo snel weer pleite dat ik niet eens tijd had om het zelf aan te nemen.. hij had het maar bij de huismeester afgegooid..:D

De pro 80 chocolade is goed te zuipen, ik mix het met water! Prijs kwaliteit is dus super.

De meeste spulletjes haal ik bij Robbert's Sportfood of Fitshop Deventer (van Paul Lans).

vraagje

Rebel_x zei:

ik las op het net dat je alles uit vs haalt,gaat het dan makkelijker en goedkoper?????????? en geen naheffingen,mun je mij wat info geven,want ik wil bestellen bij 1fast400 maar lees diverse berichten over.

norri zei:
ik las op het net dat je alles uit vs haalt,gaat het dan makkelijker en goedkoper?????????? en geen naheffingen,mun je mij wat info geven,want ik wil bestellen bij 1fast400 maar lees diverse berichten over.
Ik heb van de zomer een bestelling gedaan bij 1fast400. Ik was ongeveer de helft goedkoper dan in Nederland (inclusief naheffing, verzendkosten enz). Kan zeker intressant zijn om in de VS te bestellen.

Whey via internet
Dextro in de winkel
Verdere supps half om half :)
Trainingskleding in de winkel

Ik koop vrijwel al mn supplementen via internet uit Amerika. Grote bestellingen in 1 keer. Gewoonweg omdat het me honderden euro's per jaar scheelt!

Gewoon even langs de winkel gaan heb ik allang opgegeven. Die gasten zijn er toch alleen maar op uit om hun eigen zakken te vullen. Geven advies alleen zodat het hun het beste uitkomt zodat je hun producten maar koopt, vaak weten ze niet eens waar ze het over hebben!

Als ik informatie wil over een product ga ik gewoon op internet zoeken. :cool:

Helemaal mee eens

Ik bestel altijd bij body en fitshop. Beste prijs/kwaliteit verhouding. 32,90 voor 2,2 kilo eiwitten die ook nog eens erg lekker zijn ben ik nog nergens anders tegen gekomen. XXL lijkt me ook goed alleen duurder

Iemand die ooit al taksen moest betalen omdat hij had besteld bij bodybuilding.com?

bij B&F, XXL, bodylab.

Ik bestel altijd bij body en fitshop. Beste prijs/kwaliteit verhouding. 32,90 voor 2,2 kilo eiwitten die ook nog eens erg lekker zijn ben ik nog nergens anders tegen gekomen. XXL lijkt me ook goed alleen duurder

Nee joh, als je het omrekent is er amper verschil. In kwaliteit (eiwitpercentage) zit in positieve zin voor XXL wel verschil. Althans wel in de spullen die ik koop. Qualität über alles. :)

Nice bump na 6jaar :p

ik haal alles bij XXL echt alles. top spul:D

www.xxlnutrition.nl Is mijn webshop :D
Had eens megagrow besteld, en is door een of andere reden nooit aangekomen.
hebben ze gewoon een 2de opgestuurd :eek:
10/10 Voor de service bij XXL :1e:

By Body en Fitshop..
Bestelde in begin altijd bij xxl omdat ik b&f niet kende, maar door op dit forum doen ze veel acties ivm samples en producten winnen,.. dus dacht ik ik ga eens kijken bij Body & fitshop.. Nou vanaf ik op hun website ben gaan zien heb ik nietmeer bij xxl besteld zegt genoeg toch :D
Ze hebben altijd super acties, gratis samples, hun eigen merk zijn gewoon super producten aan een lage prijs.
En als ik met een vraag zit of dergelijke ze nemen altijd de tijd om te antwoorden en je verder te helpen, adviezen te geven over producten,..
Dus voor mij Body en Fitshop all the way !

By Body en Fitshop..
Bestelde in begin altijd bij xxl omdat ik b&f niet kende, maar door op dit forum doen ze veel acties ivm samples en producten winnen,.. dus dacht ik ik ga eens kijken bij Body & fitshop.. Nou vanaf ik op hun website ben gaan zien heb ik nietmeer bij xxl besteld zegt genoeg toch :D
Ze hebben altijd super acties, gratis samples, hun eigen merk zijn gewoon super producten aan een lage prijs.
En als ik met een vraag zit of dergelijke ze nemen altijd de tijd om te antwoorden en je verder te helpen, adviezen te geven over producten,..
Dus voor mij Body en Fitshop all the way !

Dank je, voor de complimenten:)

Vroeger altijd xxl gegaan, nooit klachten gehad. Nu koop ik bij nutrium, gewoon omdat het eens iets nieuw is. Al enkele bestellingen geplaatst, goede service en kreeg telkens antwoord op m'n vragen.

heb vorige week bij onlinesupplementen.be besteld, service zoals beloofd en lekker goedkoop :) mijn nieuwe supboer dus

Terug
Naar boven