- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hebben de laagste prijzen en geven ook goed antwoord. Ik gebruik alleen scitec nutrition.

Ik heb 1x bij de tuinen gekocht, 1x en nooit meer die verkopen alleen maar troep. Kocht eerst vaak in Schiedam bij de sportzaak. Die jongen geeft tenminste goed en eerlijk advies maar ja nu koop ik op www.scitec-online.nl hebben de laagste prijzen en geven ook goed antwoord. Ik gebruik alleen scitec nutrition.

Betaal jij voor 5kg 104 euro voor 100% whey concentraat? Voor 110 euro heb je al 8KG 100% isolata van de B&F shop. Lolol.. ik hoop dat je een grap maaktHey Amokmaker je doet je naam wel eer aan, niet zo snel oordelen over mensen die je niet kent. Die hot-blood is inderdaad wel een stuk goedkoper bij bodynutrition heb gelijk op de site gecheckt maar ze hebben niet zo veel ook. Ik heb een mailtje gestuurd en ik krijg de hot blood voor dezelfde prijs bij scitec-online :-) Overigens vind ik op die bodyenfitshop helemaal geen scitec dus die valt al af. Is er ook iemand die de 100% whey scitec 5kg goedkoper als 104,- weet dan ga ik nog een keer mailen ;-)