MuscleMeat

waar koop jij je spullen, internetshop of in een winkel?

Body & Fitshop

b&f

Prosportvoeding.nl erg goed spul en een goede prijs !

Ik heb 1x bij de tuinen gekocht, 1x en nooit meer die verkopen alleen maar troep. Kocht eerst vaak in Schiedam bij de sportzaak. Die jongen geeft tenminste goed en eerlijk advies maar ja nu koop ik op www.scitec-online.nl hebben de laagste prijzen en geven ook goed antwoord. Ik gebruik alleen scitec nutrition.

bodyenfit/xxl

Ik haal alles bij B&F met uitzondering van de BCAA's. Deze haal ik bij XXL omdat ik deze veel beter vind qua smaak (punch).

Laatst bewerkt:
volgens mij is B&F goedkoper? :rolleyes:

Tuurlijk veel goedkoper. Echt niet te begrijpen dat sommigen niet bij de boardsponsors kopen. Maar markf1985 is geregistreerd november 2011 => waarschijnlijk wil dit hier gewoon wat reclame komen maken.

Ik heb reeds gekocht bij powersupplements, xxl en b&f. Ben bij al deze sites erg tevreden. Momenteel koop ik wel vooral bij b&f. Het ruime assortiment en de prijzen zijn super!

Ik heb 1x bij de tuinen gekocht, 1x en nooit meer die verkopen alleen maar troep. Kocht eerst vaak in Schiedam bij de sportzaak. Die jongen geeft tenminste goed en eerlijk advies maar ja nu koop ik op www.scitec-online.nl hebben de laagste prijzen en geven ook goed antwoord. Ik gebruik alleen scitec nutrition.

ik gebruik nu ook hot blood van scitec, prijs/kwaliteit wel goed. maar uiteindelijk heb ik toch liever duurdere merken die beter kwaliteit geven...

btw... je betaald echt teveel op die site.

Scitec Hot Blood 820gr €39.00 (www.scitec-online.nl)
Scitec Hot Blood 820gr €28.90 ([Link niet meer beschikbaar])

:p

bodyenfit en bodylab. xxl lijkt ook in orde, maar nog niet besteld.

Eigenlijk alles bij www.bodylab.nl maar soms ook nog weleens bij bdf een enkel productje

over de werking en eventuele andere dingen lees ik me in op het forum, en dan bestel ik via internet :)

Hey Amokmaker je doet je naam wel eer aan, niet zo snel oordelen over mensen die je niet kent. Die hot-blood is inderdaad wel een stuk goedkoper bij bodynutrition heb gelijk op de site gecheckt maar ze hebben niet zo veel ook. Ik heb een mailtje gestuurd en ik krijg de hot blood voor dezelfde prijs bij scitec-online :-) Overigens vind ik op die bodyenfitshop helemaal geen scitec dus die valt al af. Is er ook iemand die de 100% whey scitec 5kg goedkoper als 104,- weet dan ga ik nog een keer mailen ;-)

Hey Amokmaker je doet je naam wel eer aan, niet zo snel oordelen over mensen die je niet kent. Die hot-blood is inderdaad wel een stuk goedkoper bij bodynutrition heb gelijk op de site gecheckt maar ze hebben niet zo veel ook. Ik heb een mailtje gestuurd en ik krijg de hot blood voor dezelfde prijs bij scitec-online :-) Overigens vind ik op die bodyenfitshop helemaal geen scitec dus die valt al af. Is er ook iemand die de 100% whey scitec 5kg goedkoper als 104,- weet dan ga ik nog een keer mailen ;-)
Betaal jij voor 5kg 104 euro voor 100% whey concentraat? Voor 110 euro heb je al 8KG 100% isolata van de B&F shop. Lolol.. ik hoop dat je een grap maakt

hahaha, markf1985 is duidelijk van scitec-online.nl zelf... wie zend er nu een mail naar zen supplementenboer met de melding dat er op een andere site 10 euro goedkoper is en die pas dan leuk de prijs voor je aan... zoveel werk dat je ervoor doet voor een product dat je gemakkelijk waariets anders nog steeds goedkoper is.

ik hoop ook dat je een grap maakt, want bij scitec-online.nl is er nog altijd een verzending van €6,75 terwijl de andere (en meeste sites) gratis verzending doen naar heel de benelux... goedkoper?

eigenlijk denk ik niet dat je een grap maakt, maar werkelijk niet zo snugger bent: "Die hot-blood is inderdaad wel een stuk goedkoper bij bodynutrition heb gelijk op de site gecheckt maar ze hebben niet zo veel ook."

ik weet niet of je er op gelet hebt, maar scitec-online.nl heeft maar 1 merk en bodynutrition.be 20 keer zoveel denk ik dan. niet zo veel?

dikke fail

hey rscadude als je een cursus begrijpend lezen had gevolgd had je gelezen dat ik alleen scitec gebruik. Andere merken zeggen mij niks en als iets goed werkt voor mij blijf ik daarbij. Op die andere site hebben ze weinig SCITEC. Als jij je sups ergens anders koopt prima maar volgens mij gaat het topic over waar iemand zijn spullen koopt.....??

En als je niet gelooft dat er leveranciers zijn die met de prijs van een concurrent meegaan kom je helemaal uit een ei. (bcc reclame wel eens gezien??)

@Zuipschuit

Is die Isolata van goede kwaliteit? Er zijn genoeg mindere kwaliteiten die goedkoper worden aangeboden maar de kwaliteit verschilt ook dag en nacht. Is er niemand die scitec goedkoper weet te vinden? Ze hebben ook een isolaat van scitec maar een goede concentraat werkt voor mij net zo goed als een isolaat.

Body en fit shop en de tuinen

Bestelde eerder altijd bij xxl. Makkelijke webshop en uitstekende service. Maar sinds wat sample acties en prijsvergelijkingen toch overstag gegaan en ben nu vaste klant bij B&F. De oats die ik bestelde zijn bv 3 euro goedkoper bij B&F, terwijl het exact dezelde samenstelling is. Voor de basic bulk whey van xxl ben je ongeveer net zo veel kwijt als voor de whey perfection van B&F....
Pre work out booster in de uitverkoop scheelt ook veel...
Gun xxl het beste, maar de service is net zo goed bij B&F alleen in mijn geval scheelt t veel qua prijs. Ben ook zeer tevreden over de nieuwe ontwikkelingen elke maand qua producten van eigen merk. Aldus een tevreden klant van Body en fitshop!

Terug
Naar boven