Fitness Seller

Waar krijg jij puistjes van?

sinds ik 15 biergist pillen neem per dag maak ik de gains van mijn leven

Ik krijg het vooral van zuivel en vette zooi. Ik doe gewoon elke avond me gezicht ff wassen en daarna zo'n hydraterende creme zodat je huid niet teveel uitdroogt en heb er veel minder last van ;)

Zuivel maar vooral melk

chocola, melkchocolade dan wel. ook verdenk ik mayo, knoflook saus met de benodigde vette hap ook.

stress

Gepost op 9 november
pot b5 is binnen. Wel mengen met iets want in water is het net maagzuur wat je opdrinkt Ben benieuwd wat het doet met me. 5 gr p/dag atm op aanraden van het boekje dat er bij zat.

Gepost op 14 november
Serieus mn gezicht ging altijd best wel glimmen halverwege de dag. Nu totaaaal niet, werkt echt geweldig en dat na 4 dagen al. Huid is ook minder gevoelig.

Sta best wel versteld want heb over de jaren al veel getest maar dit geeft echt snel resultaat. Geen bijwerkingen gehad so far, op 1x dunne kak na maarja je lichaam moet ff wennen

Vandaag 18 November
Ik sta echt versteld. Niet alleen is mijn huid totaal niet vet meer, hij lijkt ook een stuk steviger en minder gevoelig te worden. Ik kreeg trouwens zo nu en dan een pukkeltje of plekje hier en daar, maar nu echt helemaal niks meer. Heb hier en daar nog een rood vlekje maar die vervagen met de dag. Ik neem 6gr per dag. Kan ook 10 gr nemen maar ik zie het zo; Als het werkt, werkt het, dus niet overdoseren omdat je denkt nóg sneller resultaat te behalen. Blijf nu een maand of 2 op deze dosering en dan iedere week 1 gram minder tot ik op een punt zit waar het goed blijft.

Overigens neem ik om de dag ook een b-complex tablet. Dit omdat hoge inname van 1 vitamine, de opname van de andere b5 vitamines verstoord dus kun je dit het beste supplementeren.

Wat ik heb gemerkt is:

dag 1 - geborrel in de maag, dunne kak
dag 2 - minder geborrel, nog steeds beetje dun
dag 3 - geen geborrel, normale kak, huid glimt aanzienlijk minder
dag 4 - paar puistjes komen door, ze zijn echter niet groot en rood, maar het zijn gewoon kleine witte kopjes (er wordt vaak gesproken over een 'uitbraak' wanneer je begint met b5, net als bij roaccutane. Dit is volkomen normaal, het idee erachter is dat je lichaam bestaande, nog onzichtbare ontstekingen naar buiten duwt)
dag 5 - zelfde als dag 4, puistjes doen geen pijn als ik er op druk, ze lijken wel dood
dag 6 - huid klaart met de dag op, puistjes die er nog zitten zijn uitgedroogd.
dag 7 - steady going
dag 8 - Ik stond op en de bovenste huidlaag van waar de puistjes zaten was eraf zegmaar, gewoon uitgedroogd en erafgevallen, lichtrode vlekjes op de plekken waar ze zaten (stuk of 4 op mn hele gezicht + nek)
dag 9 - roodheid op die plekjes al stuk minder (het was al heel weinig) en nergens meer tekenen van een actieve ontsteking. Rustige huid.

Uitgebreide post, want een aantal mensen wilden dat ik verslag deed over mijn ervaring, nou bij deze dus. Nu heb ik zelf alleen een vette huid en zo nu en dan een puistje dus valt allemaal erg mee, maar ik heb al echt duidelijke resultaten gezien. Niets wat ik ooit heb geprobeerd werkte zo goed. Zal over een week wel weer posten ;)

Gepost op 9 november

Gepost op 14 november

Vandaag 18 November
Ik sta echt versteld. Niet alleen is mijn huid totaal niet vet meer, hij lijkt ook een stuk steviger en minder gevoelig te worden. Ik kreeg trouwens zo nu en dan een pukkeltje of plekje hier en daar, maar nu echt helemaal niks meer. Heb hier en daar nog een rood vlekje maar die vervagen met de dag. Ik neem 6gr per dag. Kan ook 10 gr nemen maar ik zie het zo; Als het werkt, werkt het, dus niet overdoseren omdat je denkt nóg sneller resultaat te behalen. Blijf nu een maand of 2 op deze dosering en dan iedere week 1 gram minder tot ik op een punt zit waar het goed blijft.

Overigens neem ik om de dag ook een b-complex tablet. Dit omdat hoge inname van 1 vitamine, de opname van de andere b5 vitamines verstoord dus kun je dit het beste supplementeren.

Wat ik heb gemerkt is:

dag 1 - geborrel in de maag, dunne kak
dag 2 - minder geborrel, nog steeds beetje dun
dag 3 - geen geborrel, normale kak, huid glimt aanzienlijk minder
dag 4 - paar puistjes komen door, ze zijn echter niet groot en rood, maar het zijn gewoon kleine witte kopjes (er wordt vaak gesproken over een 'uitbraak' wanneer je begint met b5, net als bij roaccutane. Dit is volkomen normaal, het idee erachter is dat je lichaam bestaande, nog onzichtbare ontstekingen naar buiten duwt)
dag 5 - zelfde als dag 4, puistjes doen geen pijn als ik er op druk, ze lijken wel dood
dag 6 - huid klaart met de dag op, puistjes die er nog zitten zijn uitgedroogd.
dag 7 - steady going
dag 8 - Ik stond op en de bovenste huidlaag van waar de puistjes zaten was eraf zegmaar, gewoon uitgedroogd en erafgevallen, lichtrode vlekjes op de plekken waar ze zaten (stuk of 4 op mn hele gezicht + nek)
dag 9 - roodheid op die plekjes al stuk minder (het was al heel weinig) en nergens meer tekenen van een actieve ontsteking. Rustige huid.

Uitgebreide post, want een aantal mensen wilden dat ik verslag deed over mijn ervaring, nou bij deze dus. Nu heb ik zelf alleen een vette huid en zo nu en dan een puistje dus valt allemaal erg mee, maar ik heb al echt duidelijke resultaten gezien. Niets wat ik ooit heb geprobeerd werkte zo goed. Zal over een week wel weer posten ;)
Waar heb je het gehaald?

Stopacne.nl is het goedkoopste

Ik krijg puisten van urenlang call of duty spelen in een kamer met alle ramen, deuren en gordijnen dicht + verwarming aan.

:o

Gelukkig ben ik niet zo'n gamefreak meer.

choco whey

Van het gezeik van m'n ex.:mad:

Terug
Naar boven