Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pot b5 is binnen. Wel mengen met iets want in water is het net maagzuur wat je opdrinktBen benieuwd wat het doet met me. 5 gr p/dag atm op aanraden van het boekje dat er bij zat.
en dat na 4 dagen al. Huid is ook minder gevoelig.Serieus mn gezicht ging altijd best wel glimmen halverwege de dag. Nu totaaaal niet, werkt echt geweldigen dat na 4 dagen al. Huid is ook minder gevoelig.
Sta best wel versteld want heb over de jaren al veel getest maar dit geeft echt snel resultaat. Geen bijwerkingen gehad so far, op 1x dunne kak na maarja je lichaam moet ff wennen
Teveel zout, slecht eten, niet scheren, niet douchen.
+1
Als ik een weekje niet gedoucht heb, zit ik ook altijd helemaal onder. Probeer nu dus minimaal 2x p/w even te wassen.
Teveel zout, slecht eten, niet scheren, niet douchen.
..Lang in warme vochtige omgevingen zijn (bijvoorbeeld bij uitgaan) is ook slecht. Na een avondje in de kroeg heb ik altijd een pukkel de volgende dag, ook als ik niks gedronken heb.
van niet scheren krijg je puisten? leg uit... !?
lijkt me juist dat je van scheren meer kans op puisten hebt door bacterien enz.
zonnenbank doet wel wonderen bij mij.. droogt de puisten uit en de volgende dag is het meeste weg..
vet eten = puisten.. maja dat is gewoon logisch.. zit zoveel troep in..

toch iets aan je scheren doen...!van niet scheren krijg je puisten? leg uit... !?
lijkt me juist dat je van scheren meer kans op puisten hebt door bacterien enz.
zonnenbank doet wel wonderen bij mij.. droogt de puisten uit en de volgende dag is het meeste weg..
vet eten = puisten.. maja dat is gewoon logisch.. zit zoveel troep in..
toch iets aan je scheren doen...!
me huid voelt juist altijd net wat schoner aan als ik me eigen geschoren heb!
Hebben we het over scheren met schuim en mes of met een apparaat?