XXL Nutrition

Waaraan herkennen jullie goede GHB

terbiz

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
aan wat zien jullie het?

luchtbellen traag stijgen
geur
smaak

zijn merken die ik doe.

hoor vaak sommige ja dat vloei die er waterachtig uitziet niet goed is, maar heb andere ervaringen mee.

Vertel hier jullie ervaringen en kenmerken.

volgensmij heb je goede als het heel stroperig is...
was iig bij die van mij zo en die werkte prima :D

• Topic Starter Topic Starter
heb ook al goede gehad die niet stroperig was.

waar zitten de kenners?

kdacht altijd zoals de eerste post.. laatste keer iets wateriger gehad, die was ook minder goed... :Rolleyes:

Haal toch meteen een liter. Kom je ook niet voor verrassingen te staan........

Laatst bewerkt:
Als je na 3 weken uit een coma komt dan was het goeie kwaliteit. ;)

Snap het soms niet? Is dit een bodybuildingforum?
Streven naar perfectie en goede voeding en dan zie ik de laatste tijd hier mega veel topic over drugs openen.

Snap het soms niet? Is dit een bodybuildingforum?
Streven naar perfectie en goede voeding en dan zie ik de laatste tijd hier mega veel topic over drugs openen.

dit is de sectie uitgaansleven dus het gaat ook over drank en drugs zoals dat bij sommige bij het normale leven hoort...

als je je eraan stoort en alleen over voeding en trainen wil praten vermijt je deze sectie toch gewoon?

wat kost dat spul eigenlijk? en hoeveel gebruik je dan ongeveer per keer?

opzich is het natuurlijk wel een aardig alternatief voor alcohol :D

wat kost dat spul eigenlijk? en hoeveel gebruik je dan ongeveer per keer?

opzich is het natuurlijk wel een aardig alternatief voor alcohol :D

Idd, alleen nog zoeken naar een goede dealer... Daar zit 'het probleem' als je zelf nooit gebruikt, of geen vrienden hebt die gebruiken (neem ik maar aan, anders stelde je deze vraag niet ;) )

mwah denk dat ik kwa dealer wel wat kan regelen ;)

Dacht hoe zouter van smaak hoe beter?

Bwa,valt nogal mee vind ik al spoel ik het liefst ook wel met iets door :) Puur kan ik de dosis moeilijk inschatten,link spul als je al met andere dingen bezig bent.

Even vingertje er in en proeven. Aan de dikte kan je het ook wel zien. Sterkste mix die je kan krijgen is 50% volgens mij. Ik zou gewoon eerst een keer 3ml nemen en even afwachten, dan weet je het vanzelf.

Ehm,bedankt voor de tip?

Terug
Naar boven