- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Snap het soms niet? Is dit een bodybuildingforum?
Streven naar perfectie en goede voeding en dan zie ik de laatste tijd hier mega veel topic over drugs openen.
Even vingertje er in en proeven. Aan de dikte kan je het ook wel zien. Sterkste mix die je kan krijgen is 50% volgens mij. Ik zou gewoon eerst een keer 3ml nemen en even afwachten, dan weet je het vanzelf.
Ik heb hier vrijwel pure GBL liggen en ik kan je zeggen dat een ontolerant persoon bij 3 ml inname moet vrezen voor z'n hart en ademhalingsapparaat.
Jij wel.Ik heb hier vrijwel pure GBL liggen en ik kan je zeggen dat een ontolerant persoon bij 3 ml inname moet vrezen voor z'n hart en ademhalingsapparaat.
Van 1,5 ml GBL ben ik v/d kaart bij matig gebruik. Bij 2 ml al dik wazig en tintelingen in m'n vaten en duidelijke afname van m'n hartfrequentie.
Als je kleinere hoeveelheden koop op feesten of van onbekenden, weten ze vaak zelf niet eens of het om GHB, GBL of een v/d twee vermengd met water gaat.

Sophiej zei:
en 1,5 ml in een vol glas vruchtensap proef je bijna niet (beetje omdat je het weet).
T enige wat ik vand ie zooi ooit gehoord heb is dat je dr geil van wordt. Welke effecten bereik je dr verder nog meer mee dan?

Snap het soms niet? Is dit een bodybuildingforum?
Streven naar perfectie en goede voeding en dan zie ik de laatste tijd hier mega veel topic over drugs openen.