MuscleMeat

Waaraan herkennen jullie goede GHB

Geen probleem! :D

Snap het soms niet? Is dit een bodybuildingforum?
Streven naar perfectie en goede voeding en dan zie ik de laatste tijd hier mega veel topic over drugs openen.

Klopt ja de wereld gaat naar de klote.

Goede GHB herken je aan de traag stijgende luchtbellen ( de stroperigheid dus) als je flink schut.

Over de kleur en geur is moeilijk een oordeel te vellen, ik heb het van glashelder tot toch ietswat kleurig gehad en ook de geur verschilt weleens.

Testen is de beste optie, en zowiezo niet teveel wisselen van dealers.

Wat versta je onder goede GHB trouwens, het is ook moeilijk daar een oordeel over te vellen want de ene dag valt het zwaarder dan de andere.
Ik vind GHB goed als hij sterk is natuurlijk, en als je er niet misselijk van wordt, hoe kort je ook bent.

Even vingertje er in en proeven. Aan de dikte kan je het ook wel zien. Sterkste mix die je kan krijgen is 50% volgens mij. Ik zou gewoon eerst een keer 3ml nemen en even afwachten, dan weet je het vanzelf.

Jij wel. :p Ik heb hier vrijwel pure GBL liggen en ik kan je zeggen dat een ontolerant persoon bij 3 ml inname moet vrezen voor z'n hart en ademhalingsapparaat.

Van 1,5 ml GBL ben ik v/d kaart bij matig gebruik. Bij 2 ml al dik wazig en tintelingen in m'n vaten en duidelijke afname van m'n hartfrequentie.

Als je kleinere hoeveelheden koop op feesten of van onbekenden, weten ze vaak zelf niet eens of het om GHB, GBL of een v/d twee vermengd met water gaat.

Je ziet het aan de dikte van de ghb
Maar je weet nooit of voorhand hoe sterk je ghb is, al komt het van dezelfde dealer.
Kleur heeft minder met sterkte te maken, maar eerder met de snelheid van het mengen van 2 componenten tijdens het proces.

Met welk nut zou je zoiets kopen ?!

• Topic Starter Topic Starter
is enigiste drugs die niet zorgt voor spierafname!
en effect is wieha

T enige wat ik ook aan drugs heb uitgeprobeerd is spacecake en blowe.. verder niets

Jij wel. :p Ik heb hier vrijwel pure GBL liggen en ik kan je zeggen dat een ontolerant persoon bij 3 ml inname moet vrezen voor z'n hart en ademhalingsapparaat.

Van 1,5 ml GBL ben ik v/d kaart bij matig gebruik. Bij 2 ml al dik wazig en tintelingen in m'n vaten en duidelijke afname van m'n hartfrequentie.

Als je kleinere hoeveelheden koop op feesten of van onbekenden, weten ze vaak zelf niet eens of het om GHB, GBL of een v/d twee vermengd met water gaat.

Jij hebt het over GBL nu, geen GHB. Ik heb hier ook 99,95% pure GBL liggen, en daarvan is voor mij 1,5 lekker chill tot 2 ml flink goed wazig.

De geur van GBL is wel erg herkenbaar lijkt me, ruikt gewoon beetje chemisch. Het smaakt ook ****ing chemisch, en GHB heel zout. GBL is gewoon waterig en GHB is stroperig. Ik denk wel dat je GBL stukken minder goed proeft in je drinken, heb wel eens in vruchtensap gedaan, en 1,5 ml in een vol glas vruchtensap proef je bijna niet (beetje omdat je het weet). Naja, ik hoef Marky niets over drugs te vertellen dat weet ik :)

GBL is zwaar toxisch voor je lichaam
Veel beter kan je gewoon GHB nemen
Effect is bijna niets verschillend van elkaar

En je weet uberhaupt nooit als je test of het goed is. Ik heb t*ring goede ghb, waar ik bij 5ml helemaal van de kaart af ben, maar soms heb ik dagen dan neem ik ook 5ml en merk ik er amper wat van. Heeft met een hoop omstandigheden te maken, voornamelijk met wat je ervoor aan voeding op hebt.

waar kunt ge dat eigenlijk vinden? zou ik wel eens willen proberen

T enige wat ik vand ie zooi ooit gehoord heb is dat je dr geil van wordt. Welke effecten bereik je dr verder nog meer mee dan?

een coma....dus super rust voor je spieren.

Snap het soms niet? Is dit een bodybuildingforum?
Streven naar perfectie en goede voeding en dan zie ik de laatste tijd hier mega veel topic over drugs openen.

GHB hoort bij het streven naar perfectie door zijn positieve invloeg op HGH en het feit dat het totaal niet ongezond is

Als kwaliteit aan de viscositeit (stroperigheid) en smaak af te lezen zou zijn is 'kwaliteit' toch veel te makkelijk te imiteren?

Waarom zou men het imiteren ? Om zoiets te imiteren gaat het uiteindelijk om meer geld ;)
Ghb is relatief goedkoop

Terug
Naar boven