- Waardering
- 3.237
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is niks met volkorenbrood, maar de man in kwestie wilt vet verliezen. Brood mag dan wel een beetje minder.
Nogmaals, hij wilt vet verliezen, dus zoiets past er niet in. Er zijn veel betere alternatieven voor goede vetten en genoeg eiwitten binnen te krijgen. (Bijvoorbeeld zalm!)
Waarom dan?
Ik zei mager vlees zoals kip OF vis zoals zalm. Ik zie geen adjectief staan voor het woord "vis", je wel?

Wanneer je een maaltijd mist, gaat je lichaam automatisch in een hongersnood-modus.
Jouw lichaam gaat dan gewoonweg minder verbranden om te 'overleven' en dat is niet bevorderend om vet te verliezen.
Je kan 2 monsterporties eten per dag, denk je dat dit jouw stofwisseling gaat verhogen? De hoeveelheid is inderdaad een belangrijk aspect, maar niet zo belangrijk als regelmaat (het gaat dus ook niet om tijdstrippen, dit beslis je zelf). Je lichaam is een machine die steeds brandstof nodig heeft, krijgt ze niks, dan krijg je sneller vet.

LOL.... hongersnood... yeah right.... NOT.
Je hoeft toch ook niet iedere 10 kilometer te tanken met je auto![]()
Hongersnood-modus, zei ik. Lezen is een vak, blijkbaar.
Je auto hoeft ook niet te zakken in vetpercentage. Wat een vergelijking.
Goed, ik heb mijn punt gemaakt en ik blijf erbij. Er zijn zoveel onderzoeken die elkaar tegenspreken, dus op een bepaald moment ga je af op logica of gewoonweg ervaring. Of liever beide, met ondersteunende onderzoeken, en ja, die bestaan ook over regelmatig eten.
Dat is ABSOLUUT NIET WAAR. Het enige wat je stofwisseling verhoogt is de hoeveelheid eten die je gemiddeld per dag binnen krijgt, niet de tijdstippen waarop.

Dus een koolhydraten bom voor het slapen, maakt niet uit wil je zeggen![]()
Volgens mij is om de 2-3 uur eten alleen nodig om genoeg eiwitten over de dag binnen te krijgen (aminozuurprofiel)
Nog goede suggesties voor beleg op brood om af te wisselen naast kipfilet?
Rosbief is een goed alternatief maar ik zou als ik jou was je brood maaltijden vervangen door rijst van brood zet je juist aan.
Zelfs dat is correct. (sterker nog, kon zelfs wel eens verstandig zijn na KT.)
---------- Toegevoegd om 13:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:22 ----------
(verstand komt met de jaren) zult u wel gelijk hebben dan
Wanneer je een maaltijd mist, gaat je lichaam automatisch in een hongersnood-modus. Jouw lichaam gaat dan gewoonweg minder verbranden om te 'overleven' en dat is niet bevorderend om vet te verliezen.
Je kan 2 monsterporties eten per dag, denk je dat dit jouw stofwisseling gaat verhogen? De hoeveelheid is inderdaad een belangrijk aspect, maar niet zo belangrijk als regelmaat (het gaat dus ook niet om tijdstrippen, dit beslis je zelf). Je lichaam is een machine die steeds brandstof nodig heeft, krijgt ze niks, dan krijg je sneller vet.

Dus een koolhydraten bom voor het slapen, maakt niet uit wil je zeggen![]()
jij denkt dat je die 200gram rijst die je s'ochtends eet direct de hele tijd door verbrandt en totaal niet als vet wordt opgeslagen ?
deze ideeën lijken er echt ingehamerd te zitten bij mensen. Jij denkt zeker ook dat teveel vet eten je vet maakt