Fitness Seller

Waarom bemoeit Amerika zich met Noord-Korea?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand moet zich met die gasten bemoeien want in die bananenrupubliek hebben ze totaal geen idee waar ze allemaal mee bezig zijn...
En dan heb ik het nog niet eens over bommen gooien...;)

EricR zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ze kunnen dus in het meest extreme geval de hele USA bereiken. De USA heeft nooit een effectief anti kruisrakket schild ontwikkeld, ze willen dus geen risico lopen dat er een raket in hun achtertuin land.

is dat zoals een icbm ?

Dat ze potverdomme eens snel beginnen met die bommetjes te droppen. Ik begin al dat geroep nu stilaan wel moe te geraken. Hoe belachelijk is het wel niet om peperdure kernwapens te hebben zonder de intentie ze te gebruiken, terwijl er miljarden mensen omkomen tgv aids, slechte levensomstandigheden, ed...

Droppen die shit!!!

Jizza zei:
Wat dacht je van Iran straks... Dat leger is ook niet mis! Met dat gezeik in Irak, Afghanistan en ook nog Noord-Korea erbij, mijn god, waar gaat ome Bush en de rest van de 'westerse wereld' de manschappen (en het geld!) vandaan halen om dit de kop in te drukken.

2010 had Nostradamus het toch over :scared:

ja, en ook over 2005 volgens sommige boeken en ruim genomen over de 21ste eeuw ... Zijn voorspellingen waren nogal ruim te interpreteren.

Vind je het raar? Ik bedoel, kijk naar de 20ste eeuw, hoeveel oorlogen hebben we daar zien passeren.

Little Me zei:

volgens mij is dit een icbm.

gaat lekker, gaat lekker............

een totaal geindoctrineerd land met kernwapens, oh joy... (lijkt de VS wel :D)

builderB zei:
volgens mij is dit een icbm.

gaat lekker, gaat lekker............

een totaal geindoctrineerd land met kernwapens, oh joy... (lijkt de VS wel :D)

Achja , om eerlijk te zijn word ik niet betaald om me er druk in te maken . Mijn mening is ook van totaal geen belang ook al heb ik er wel 1 .

Dus aangezien er ooit wel eens een dag zal komen dat het erg fout gaat en ik noch iemand anders hier er iets aan kan doen ga ik me er niet druk in maken .

Er zal altijd wel een nieuwe vijand zijn en anders zoeken/maken ze er wel 1 .

Zolang en dit klinkt waarschijnlijk wel heel melig er geen bedreiging komt van buitenaf zullen mensen altijd wel blijven strijden tegen elkaar , dat is nu eenmaal onze aard . En mocht die bedreiging er ooit wel komen is er nog een grote kans dat mensen niet in eenheid gaan maar parallel gaan strijden omdat ze denken dat hun manier beter is .

Same old shit , just a different day

Rawplayer zei:
Ik vraag mij nu werkelijk af waarom Amerika zich met Noord-Korea aan het bemoeien is ivm kernbommen. Laat die gasten toch fijn hun gang gaan, Amerika heeft toch geen ruk met dat land te maken? Amerika wilt gewoon wereldmacht hebben en zelf in de gaten hebben waar atoombommen zijn. Die mong*len snappen niet dat het gewoon niet mogelijk is om ieder land of werelddeel in eigen handen te hebben en dat ze de aars van Amerika gaan likken.
Ze bemoeien zich met alles omdat ze een leidersfunctie hebben. Op dat vlak ben ik niet tegen het gedrag van Amerika, je moet altijd een leider hebben met goede intenties. Het probleem zit er 'm in dat die idioot Bush niet zo goed om kan met diplomatie, en dat is gevaarlijk voor een man met zoveel macht. Noord Korea, daar bemoeit iedereen zich wel terecht mee, een gevaarlijke gek met macht is net iets gevaarlijker dan een idioot met macht....

Big_T zei:
Ze bemoeien zich met alles omdat ze een leidersfunctie hebben. Op dat vlak ben ik niet tegen het gedrag van Amerika, je moet altijd een leider hebben met goede intenties. Het probleem zit er 'm in dat die idioot Bush niet zo goed om kan met diplomatie, en dat is gevaarlijk voor een man met zoveel macht. Noord Korea, daar bemoeit iedereen zich wel terecht mee, een gevaarlijke gek met macht is net iets gevaarlijker dan een idioot met macht....

En Amerika berust ergens nog op publieke opinie en democratie daar het in Noord Korea vrij dictatoriaal verloopt .

@ Raw : Je moet het gewoon even op kleinere schaal bekijken . Amerika is de politie van de wereld . Jij gaat ook niet toelaten dat je gekke buurman een tweeloop en munitie aanschaft , dan schakel je ook de politie in of deze komen zelf als ze het weten .

De reden dat Noord-Korea kern wapens wil is

1 Om zo hun conventioneel leger te kunnen afbouwen. Het Noord-Korea’s leger kost het land enorm veel geld, geld dat ze niet hebben. Door het hebben van kernwapens hoef je geen groot leger meer te hebben.

2 Zichzelf te beschermen van de bemoeizucht van Amerika. Noord-korea is ook wel van bewust dat ze een conventionele oorlog tegen Amerika niet kunnen winnen.

3 Om het als afpersmiddel te gebruiken. Door het hebben van kernwapens kunnen zij hun zin door drijven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven