AndroidHealthClinic

waarom doen sommige op dit forum hatelijk over bodybuilding?

Muchacha

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m63
Massa
60kg
Vetpercentage
25%
Ik las bij een ander tropic die ik zelf geopend had ''waarom powerlifters dik zijn?'' opeens een discussie over:
bodybuilding is gay, omdat..
en toen kwamen er allerlei argumenten, maar ik begrijp niet waarom er mensen op dit forum zitten
die bodybuilding gay vinden.
Mijn vraag is:
wtf doen jullie dan eigenlijk op dit forum?

Dat zijn powerlifters, hebben hier ook een sectie!

He bah, lopen er weer powerlifters los rond?

Alleen Sjors doet dat 24/7 de .... !

Maar sjors leeft nog in de middeleeuwen.

Ik las bij een ander tropic die ik zelf geopend had ''waarom powerlifters dik zijn?'' opeens een discussie over:
en toen kwamen er allerlei argumenten, maar ik begrijp niet waarom er mensen op dit forum zitten
Mijn vraag is:

Wij nemen elkaar constant in de zeik. Zo rollen wij.

Mijn vraag is:

Bodybuiding is toch ook gewoon voor metrocoïtusuelen! Heb in jouw vorige topic genoeg argumenten gegeven.

Ik vind het zelf vrij ijdel overkomen. Bodybuilden doe ik enkel en alleen voor mezelf.

de drang om met een overdreven tan in een speedo die op een string lijkt op een podium te gaan staan zal ik nooit begrijpen. Maar ieder zijn eigen ding natuurlijk. :o

Neen hoor, in een stringetje paraderen en je trainingsbuddie spuiten in je bil laten zetten is heus niet gay

Bodybuilders doen zich vaak voor als 'atleten' of 'sporters' terwijl het in feite (XXL) modellen zijn. Immers is bij hun sport slechts een middel en geen intrinsiek doel zoals o.a. strongmen, powerlifters en gewichtheffers. Uiteindelijk wordt je beoordeeld op hoe je eruit ziet, niet op je fysieke prestaties. Dat maakt bodybuilding ook best gay.

Niks aan te doen, die powerlifters kan je gewoon niet omheen.

Hatelijke reacties komen vanuit jaloezie, zo lang je dat maar in je oren knoopt jongeman.

Wat is er niet gay aan trainen om je spieren te flexen in een stringetje, volledig geharst en gebruind voor een stel mannen (waarvan een stel bejaarden je gaat beoordelen)? En dan nog het kijken van talloze uren aan footage van andere bodydildoers die ook in string op je beeldscherm hun spieren staan te flexen.

Menig bodybuilder kijkt meer naar mannen dan de meest homofiele gays :roflol:

Terug
Naar boven