Waarom klagen powerlifters? Ze hebben zelfs hun eigen tv programma.
http://www.youtube.com/watch?v=ODhWUruqwKE
http://www.youtube.com/watch?v=ODhWUruqwKE
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fout fout wat een bulshit modellen? noem jij mij maar eens .1 sport waar je zoveel van voeding moet weten en zoveel verschillende oefeningen hebt om je spieren te trainen ... alleen bij bb
je fysieke inspanning gebeurt in de gym en idd on-stage word je beoordeeld ga eerst maar eens 3mnd op
dieet en eet maar eens 200-300 kcal per dag en ook nog werken en trainen ... piep je wel anders
en dit doe je allemaal voor 1 wedstrijd he ? duurt maar 1 uur .. moet je 3mnd voor op dieet alles moet kloppen ..
een powerlifter doet een wedstrijd scoort hij slecht geeft niet volgende week weer een wedstrijd
je kunt powerliften en body-building totaal niet met elkaar vergelijken .. beide zijn mooie sporten maar
een wedstrijd-bb er heeft veel meer discipline -karakter en mentaliteit nodig om in shape on stage te komen
denk dat de wedstrijd bbers hier dit kunnen beamen

??wie op dit forum heeft een hgh gut? zal wel heel weinig zijnsommige bodybuilders hebben anders ook flinke buiken al dan niet door de steroiden.
---------- Post added 17 July 2013 at 18:50 ----------
precies dat.

zelf nu ik mijn medicijnen heb genomen, vind ik dit weer een prachtig argument.
maar maak je nou serieus een grap dat je voor een wedstrijd op een dieet moet van 200-300 kcal??
dan krijg je anorexia ofzo.. :S
Als je wordt beoordeelt op je uiterlijk ben je een model, geen discussie over mogelijk. Of zijn de meisjes van Victoria's Secret ook 'atleten' of 'sporters' omdat ze pilates doen? Of zijn zij ook modellen van beroep? Een bodybuilder gebruikt sport om een uiterlijk te bereiken. Het zijn van sport ligt ín sport, niet erbuiten.fout fout wat een bulshit modellen? noem jij mij maar eens .1 sport waar je zoveel van voeding moet weten en zoveel verschillende oefeningen hebt om je spieren te trainen ... alleen bij bb
je fysieke inspanning gebeurt in de gym en idd on-stage word je beoordeeld ga eerst maar eens 3mnd op
dieet en eet maar eens 200-300 kcal per dag en ook nog werken en trainen ... piep je wel anders
en dit doe je allemaal voor 1 wedstrijd he ? duurt maar 1 uur .. moet je 3mnd voor op dieet alles moet kloppen ..
een powerlifter doet een wedstrijd scoort hij slecht geeft niet volgende week weer een wedstrijd
je kunt powerliften en body-building totaal niet met elkaar vergelijken .. beide zijn mooie sporten maar
een wedstrijd-bb er heeft veel meer discipline -karakter en mentaliteit nodig om in shape on stage te komen
denk dat de wedstrijd bbers hier dit kunnen beamen
Als je wordt beoordeelt op je uiterlijk ben je een model, geen discussie over mogelijk. Of zijn de meisjes van Victoria's Secret ook 'atleten' of 'sporters' omdat ze pilates doen? Of zijn zij ook modellen van beroep? Een bodybuilder gebruikt sport om een uiterlijk te bereiken. Het zijn van sport ligt ín sport, niet erbuiten.
Ik heb deze onzin al zo vaak moeten weerleggen, leer toch eens het verschil tussen metroseksueelen homoseksueel. Het is niet omdat je bezig bent met je uiterlijk (en gezondheid) dat dit gay is.
Waarom heeft iemand 5 accounts nodigDe grote vragen des levens.
Dat is zeker waar maar de gemiddelde voetballer doet zichzelf ook niet af als 'atleet'. Ik heb uiteraard niks tegen bodybuilders of bodybuilding an sich maar het is simpelweg geen sport ergo de deelnemers geen atleten.Qua fysieke inzet en benodigde kennis zit zelfs een serieuze hobby bodybuilder heel ver boven de gemiddelde sporters van andere sporten die een paar keer week met een balletje spelen.
In dat opzicht doet bodybuilding dus echt niet onder qua andere sporten. Het enigste verschil is het doel.
Is wel een cliché dat mensen met obesitas, dan meteen powerlifters zijn als ze gaan trainen.