MuscleMeat

Waarom moet ik mijn benen trainen voor meer massa?

Bezoekers in dit topic

damn shutterspeed :eek: you are so ****ing crazy
karma zodra ik weer kan :D
 
Je ken niet zeggen, dat er van die 31.000 post nooit een goede post uit is gekomen!!

Goed bezig!!:cool:
 
Zo hey Shutter ik zou bijna zeggen dat het teveel is. Ben het niet eens met het hormonen verhaal maar verder is het een net artikel geworden :thumbs:
 
benentraining+gaba+een goede nachtrust+bulken zorgt voor mij een ontzettende lang aanhoudende dikke ochtend lul!
 
goed bezig shutterspeed, winner bij K.O!

als ik tijd heb ga ik het ff lezen

edit;

vet dat je ook een foto van Ryu gebruikt hebt;

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt:
goed artikel speedie! :thumb:

heb em nog niet volledig gelezen, maar dat ga ik morgen nog eens op mn gemak doen.
 
Helaas is Shutterspeed kennelijk een van de laatsten die mijn zeldzame karmapuntjes heeft ontvangen. Jammer.. bij deze hulde!
 
ik heb een voordeel dat ik jaren heb gevoetbal en in tegen stelling tot mijn armen zijn mijn benen erg sterk, squaten doe ik 3X 110kilo maar ik weet dat er meer in zit en ik praat wel over full squaten en niet die nep zooi in een rek of tot half verwege en leg press licht mijn max ongeveer op 200 kilo:p en zoals de topic starter zegt een sterk bovenlichaam maar dunne beentjes is geen gezicht bovendien heb je kans als je zo sterk bent dat je benen het niet meer aan kunnen
die laatste zin is gelul :o
 
ik heb een voordeel dat ik jaren heb gevoetbal en in tegen stelling tot mijn armen zijn mijn benen erg sterk, squaten doe ik 3X 110kilo maar ik weet dat er meer in zit en ik praat wel over full squaten en niet die nep zooi in een rek of tot half verwege en leg press licht mijn max ongeveer op 200 kilo:p en zoals de topic starter zegt een sterk bovenlichaam maar dunne beentjes is geen gezicht bovendien heb je kans als je zo sterk bent dat je benen het niet meer aan kunnen
die laatste zin is gelul :o

ok
 
ik heb een voordeel dat ik jaren heb gevoetbal en in tegen stelling tot mijn armen zijn mijn benen erg sterk, squaten doe ik 3X 110kilo maar ik weet dat er meer in zit en ik praat wel over full squaten en niet die nep zooi in een rek of tot half verwege en leg press licht mijn max ongeveer op 200 kilo:p en zoals de topic starter zegt een sterk bovenlichaam maar dunne beentjes is geen gezicht bovendien heb je kans als je zo sterk bent dat je benen het niet meer aan kunnen
die laatste zin is gelul :o

ik heb een vermoeden dat shutter verslagen is..
 
@victormor ben jij echt zo sterk? volgens mij gebruik je anabolen hoe kan je dat voor elkaar krijgen terwijl je nog maar 19 bent, ik vind het overgens wel knap ik doe dat niet na:cool:
 
Waarom zou het zo raar zijn? Er zijn wel meer mannen en zelfs vrouwen die enorm sterk zijn op die leeftijd. Als je maar verstandig opbouwt.

Vorig jaar heb ik een hele tijd fullbody gedaan: elke 2 dagen db press, bent over rows, chins en... deadlift plus squat. Het was enorm wennen toen ik overging op UB/LB. Nog steeds heb ik dan vaak het gevoel bijna niks gedaan te hebben als ik UB train. En misschien ga ik toch weer FB doen: 't is juist heerlijk om elke training benen aan te pakken en bovendien stijgt je onderhoud : dus meer eten in de cut!
 
ik heb een voordeel dat ik jaren heb gevoetbal en in tegen stelling tot mijn armen zijn mijn benen erg sterk, squaten doe ik 3X 110kilo maar ik weet dat er meer in zit en ik praat wel over full squaten en niet die nep zooi in een rek of tot half verwege en leg press licht mijn max ongeveer op 200 kilo:p en zoals de topic starter zegt een sterk bovenlichaam maar dunne beentjes is geen gezicht bovendien heb je kans als je zo sterk bent dat je benen het niet meer aan kunnen
die laatste zin is gelul :o

ik heb een vermoeden dat shutter verslagen is..

verslagen met welk argument?

sorry maar 3 x 110 fullsquat is geen bijzondere prestatie voor iemand van 21. zeker niet als je iets van 80/90 weegt.
 
dat je onderhoud stijgt hangt niet af van het feit dat je benen traint, maar omdat je meer massa aanmaakt
 
Het is toch een heel stuk harder werken al was het maar omdat je in het algemeen 2 tot 3x zoveel gewicht verplaatst.
Je onderhoud is een functie van je basisstofwisseling en verrichte arbeid : zowel binnen als buiten het sporten (NEAT).
 
verslagen met welk argument?

sorry maar 3 x 110 fullsquat is geen bijzondere prestatie voor iemand van 21. zeker niet als je iets van 80/90 weegt.

het waren ook niet mijn woorden, maar het is wel een prestatie als ik kijk wat ik in 3maanden en een week heb bereikt. Over 5 jaar moet ik 200 kilo kunnen bankdrukken 350 kilo squaten leg press 400 kilo als ik die dingen niet haal zal ik bijzonder teleur gesteld in mezelf zijn en met de hulp van god gaat me dat lukken.
 
Over 5 jaar moet ik 200 kilo kunnen bankdrukken 350 kilo squaten leg press 400 kilo als ik die dingen niet haal zal ik bijzonder teleur gesteld in mezelf zijn en met de hulp van god gaat me dat lukken.

:orly: :roflol:
 
het waren ook niet mijn woorden, maar het is wel een prestatie als ik kijk wat ik in 3maanden en een week heb bereikt. Over 5 jaar moet ik 200 kilo kunnen bankdrukken 350 kilo squaten leg press 400 kilo als ik die dingen niet haal zal ik bijzonder teleur gesteld in mezelf zijn en met de hulp van god gaat me dat lukken.

Ik zal je gelijk uit je droom helpen. Hier op het forum squat volgens mij niemand 350kg. 200 bankdrukken dat zijn er slechts een handjevol.

Als iedereen de progressie maakte die we in de eerste 3 maanden maakten dan hadden we allemaal de meest imponerende stats. Helaas werkt het niet zo.

Maar ik wil je zeker niet ontmoedigen dus Train hard, eet als een paard en slaap als een baby en wie weet verbaas je ons over 5 jaar.
 
ik heb doelstellingen, ik weet niet waar jij voor traint mAar met de hulp van god gaat het mij lukken nog 110 kilo tegaan en heb er 4,7 jaar voor. die andere doelstellingen moeten gewoon ook want alleen resultaat teld in deze onrechtvaardige wereld.
 
Back
Naar boven