jullie zien sophiej gewoon als een indringer hier...daarom doen jullie zo lullig antwoord dat ze geeft...wat heerlijk...
Het moet wel een beetje spannend blijven hier he

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jullie zien sophiej gewoon als een indringer hier...daarom doen jullie zo lullig antwoord dat ze geeft...wat heerlijk...

Cursus ABN lijkt me beter..
INTERESSANT.. zo moeilijk is het toch niet? Jezus ben je dyslectisch ofzo?!

Ja open je benen even ofzo, daar tussen is het ook spannend.

2 woorden en toch een spellingsfout... oh brother.

Zeker als daar "tips" in staan hoe je vrouwen kunt "hypnotiseren" zodat ze coïtus met je hebben![]()

Je moet ook niet stoer proberen te doen, maar ongeïnteresseerd.Ik zou het niet doen als ik jou was.
Een van mijn collega's had een oogje op me en besloot me eens mee uit te vragen. Nou had ik daar geen trek in, want het was een enorm watje, wat ik hem dus ook als reden gaf.
Daarop begon hij het volgende halfuur alles en iedereen uit te schelden en ruw te doen (bekers harder neerzetten dan nodig enzo). Toen vroeg hij me nog een keer uit. Ik heb hem echt zo hard uitgelachen!
Niets is lachwekkender dan een watje dat stoer probeert te doen.

maar volgens mij zijn yff en mikki idd gewoon bang dat ze hun positie kwijtraken.
hoho mikki jij viespeuk

op je knieen
Your point being?

Je moet ook niet stoer proberen te doen, maar ongeïnteresseerd.