AndroidHealthClinic

Waarom vallen vrouwen op hufters?

haha juistem:P

kjik.. ik ben lekker lui, ik stap niet op een jongen af, je geeft subtiele hints die ie niet door heeft..

net als dates... haha trek nooit dezelfde kleding aan achter elkaar op de dates, ook al is het gewasse enzo:P

zorg ervoor als je iemand ontvangt dat je de zooi opgeruimd heb maar dat dr nog wel een nonchalant hoopje zooi ligt en voordat het andere geslacht je kamer binnen komt zeg je nog snel eventjes.. let ma niet op de zooi waarna je snel het hoopje weg doet.

Voor gespreksonderwerpen is het ook erg subtiel om uit te visse wat de ander denkt. En het mooie is altijd het einde van het afspraakje :P hahaha na de date als het een leuke date was krijg je binnen een half uur tot een uur een smsje van ik vond het harstikke leuk blablabla.. slaap lekker ;) waarop jij natuurlijk pas laat in de ochtend de volgende dag wat simpels van je laat horen.

natuurlijk vooral niet te happig zijn op een vervolg date, laat hem ma kome.. ook al vonjet geweldig:P nooit zegge..gewoon..het was leuk.:P
etc...etc.

Ach, vertel het maar eerlijk. Een br33z4h kopen is nken. :D

tuurlijk, een vrouw is zoals een auto, éénmaal je erin zit, wil je er niet meer uit, enige verschil is dat een auto nuttig is ...

Hoe ging ie ook alweer...

"Mannen zijn als wijn. Worden met de jaren beter. Vrouwen zijn net als auto's. Ze worden met het jaar minder waard."

Zoiets was ie volgens mij. (M-M postte hem ooit eens :D)

Ook zonder die post is duidelijk wat voor aandachttrekker je bent

:orly: nou leuk voor jou dan,
ik post hier gewoon mijn ongezouten mening over alles.. msch is het een btje vreemd dat een meid dat ook doet tusse alles jongens hier, maar uhhh get over it..

jongens, wees eens aardig tegen elkaar :aai:

[...]zorg ervoor als je iemand ontvangt dat je de zooi opgeruimd heb maar dat dr nog wel een nonchalant hoopje zooi ligt en voordat het andere geslacht je kamer binnen komt zeg je nog snel eventjes.. let ma niet op de zooi waarna je snel het hoopje weg doet.
Waarom zou je in hemelsnaam zoveel moeite doen? :scratch:
Als je een vent op een date over de vloer krijgt komt hij maar voor 1 ding en dat is niet om te zien of je gordijnen wel bij je vloerkleed passen (heb je toch de verkeerde mee naar huis genomen :D ).
Zoals Lauw al impliceerde: je mag blij zijn dat je langs mag komen, dat er voor je opgeruimd wordt is echt teveel gevraagd. Als je de zooi niet wil zien, kijk je er maar niet naar.
Voor gespreksonderwerpen is het ook erg subtiel om uit te visse wat de ander denkt. En het mooie is altijd het einde van het afspraakje :P hahaha na de date als het een leuke date was krijg je binnen een half uur tot een uur een smsje van ik vond het harstikke leuk blablabla.. slaap lekker ;) waarop jij natuurlijk pas laat in de ochtend de volgende dag wat simpels van je laat horen.
Zie, toch de verkeerde meegenomen. :D
Als je het goed hebt gedaan, sms-t hij niet, dan belt hij. Onderweg naar huis.
natuurlijk vooral niet te happig zijn op een vervolg date, laat hem ma kome.. ook al vonjet geweldig:P nooit zegge..gewoon..het was leuk.:P
etc...etc.
???

Na het uitvoerig uitpluizen van dit topic kan ik niet anders dan me bij de stelling van lauw aansluiten, het jammere feit is nu eenmaal dat ik een engel ben, steeds behulpzaam, lief, etc... Blijkbaar zal dit nu in m'n nadeel werken, dus heb me vandaag soms arrogant gedragen, merk nog niet of het in m'n voordeel uitdraait maar ik ben iig niet gedumpt...
Ik zou het niet doen als ik jou was.
Een van mijn collega's had een oogje op me en besloot me eens mee uit te vragen. Nou had ik daar geen trek in, want het was een enorm watje, wat ik hem dus ook als reden gaf.
Daarop begon hij het volgende halfuur alles en iedereen uit te schelden en ruw te doen (bekers harder neerzetten dan nodig enzo). Toen vroeg hij me nog een keer uit. Ik heb hem echt zo hard uitgelachen!
Niets is lachwekkender dan een watje dat stoer probeert te doen.

Je kan het ook gewoon zeggen hoor. Misschien moet je maar even wat lessen volgen bij mij/MrJ ofzo.
Bij deze meld ik me aan.

nee, post een paar foto's van jezelf
Dr hyves is allang gepost.. als je nou ff niet met je lul denkt, had je dat wel kunnen weten aangezien het tig keer ter sprake is gekomen ;)
Niets is lachwekkender dan een watje dat stoer probeert te doen.
2nd that :)

En Sophiej.. waarom niet gewoon je zelf zijn? Denk dat je al je andere tactieken beter kan laten vallen.. want die slaan nergens op..

Terug
Naar boven