Fitness Seller

Belangrijk Nieuws Waarschuwing UG T3

:roflol: Its legal to have steroids and it is legal to use them.

However it is illegal to sell them without a doctors prescribtion. Wich you basically cannot prove because it is legal to have them.

I strongly believe the recent aas lab bust was most likely ‘extra stuff’ that got caught during an other invesigation. It is not like they are trying to find steroid labs.
I remember seeing the Belgians whine about that in this documentary :D:
Hate those authoritarian, paternalistic, policy makers. As Trump would say though about Belgians, "some, I assume, are good people" ;)

I remember seeing the Belgians whine about that in this documentary :D:
Hate those authoritarian, paternalistic, leftist fucks. As Trump would say though about belgians, "some, I assume, are good people" ;)

:roflol: I think you would be better off in belgium having coke on you than steroids when encountering the police.

Well the problem about steroids is that people don’t know how to use them, therefore ending up at the doctor and having the society pay for their bills. So it is understandable in some ways that they made it illegal.

Eventually its the stupidity of dutch law that makes it legal to poses. Because the law doesnt allow for any sale they probably assumed nobody would actually sell them.

I think its better to have a well known bigger brand than to start up a new lab. :p

Wouldnt even surprise me if most labs put in more than stated on the label. Just because you get more gains so the brand will get more populair.

Oh in the netherlands financial crimes get punished quite hard. They dont do anything about anabolic steroid use, I had the police return my gear when it was seized because they didnt know weather it was legal or not.

Currently there's the HAARLEM-studie going on in the netherlands where they are testing the risks etc etc of steroids. Bloodwork, sperm and forms pre, during and post cycle. They also test the gear your using. You have to provide your own gear and cannot use more than (5?) compounds for no more than 24 or 26 weeks.

This comes from their facebook

tl;dr
46 gear brands analyzed so far (study is still going on). Less than 50% of the analyzed brands actually contain what the label says

Currently there's the HAARLEM-studie going on in the netherlands where they are testing the risks etc etc of steroids. Bloodwork, sperm and forms pre, during and post cycle. They also test the gear your using. You have to provide your own gear and cannot use more than (5?) compounds for no more than 24 or 26 weeks.

This comes from their facebook

tl;dr
46 gear brands analyzed so far (study is still going on). Less than 50% of the analyzed brands actually contain what the label says

Interesting, lets hope they show the brands in their study

Interesting, lets hope they show the brands in their study

HAARLEM-studie Het is nog niet helemaal duidelijk hoe de publicatie vorm gaat krijgen. Het primaire doel is om per deelnemer een inschatting te kunnen maken van wat er daadwerkelijk is gebruikt en om bijwerkingen te koppelen aan een specifiek middel. Algemeen is het natuurlijk wel interessant om de zuiverheid per merk te publiceren. Zo ongeveer ieder merk (van de 46) gaat dan met de billen bloot.

HAARLEM-studie Het is nog niet helemaal duidelijk hoe de publicatie vorm gaat krijgen. Het primaire doel is om per deelnemer een inschatting te kunnen maken van wat er daadwerkelijk is gebruikt en om bijwerkingen te koppelen aan een specifiek middel. Algemeen is het natuurlijk wel interessant om de zuiverheid per merk te publiceren. Zo ongeveer ieder merk (van de 46) gaat dan met de billen bloot.

Vind het eerlijk gezegd ook verbazingwekkend dat er zo veel verschillenden merken zijn :roflol:

Hey guys,

Ik wil jullie eventjes waarschuwen voor UG T3 en mijn ervaring ermee delen.

Ik nam al een tijdlang 50mcg T3 en alles ging lekker, ben toen geswitcht van merk en toen ging het mis.
-veel te warm constant
-duizelig
-zeer snel gewichtsverlies
-eetlust volledig weg
-hartkloppingen ( veel en lang )
-heel opgejaagd

Ben er toen direct mee gekapt maar toen moest het ergste nog komen.

Ik werd 3-4 dagen na het stoppen van de T3 wakker met erg stijve spieren (geen voorafgaande workouts).
De dag erop werd ik wakker en kon ik me niet meer bewegen, ik was voor 80% verlamd. Mijn vriendin moest me helpen rechtstaan, zonder haar hulp viel ik direct om. Kon ook niet meer stappen.
Buikspieren out, benen out, armen bijna out,...

Nu is het terug weg maar heb ik extreem stijve spieren, hopelijk krijg ik het deze nacht niet meer.

Ik denk dat er veel mensen slechte ervaringen hebben, maar dat mensen dat veel minder delen.
Tips zijn nog altijd welkom wat ik nu kan doen.

Dit was 1 van de meest angstaanjagende ervaringen uit m'n leven en het deed me nadenken over met wat we aan het spelen zijn.

Dus plz wees voorzichtig guys!

PB me even het merk bro. Ben wel benieuwd, aangezien ik soortgelijke ervaringen heb gehad vorig jaar (nagenoeg verlamd in benen, buik en armen). Ik heb daar nog een potje van dat merk bewaard om te laten testen. Het is bij mij nooit duidelijk geworden wat nu de oorzaak exact is geweest, kwam bij mij in de periode waarin ik ook veel medicatie nam tijdens mijn hernia. Dan is het lastig een link te leggen naar een medicijn (Lyrica, Tramadol, Amitriptyline, Diclofenac, Paracetamol, Omeprazol, T3, sustanon). Uiteindelijk was er aanleiding om te kijken naar B12 tekort. Wellicht handig om even volledig bloedwerk af te laten nemen.

• Topic Starter Topic Starter
Heb het opnieuw, deze morgen waren benen,buik,armen bijna volledig uitgeschakeld.

Ga straks naar de dokter om m'n bloedwerk te doen. Keep you guys posted

Heb het opnieuw, deze morgen waren benen,buik,armen bijna volledig uitgeschakeld.

Ga straks naar de dokter om m'n bloedwerk te doen. Keep you guys posted

Heftig, het hield bij mij soms 4-5 dagen aan voordat het beter werd. Je voelt je machteloos, ik weet wat je doormaakt kerel. Destijds heb ik de buurman moeten vragen om mij van de bank naar bed te krijgen, hoe klein en hulpeloos je je dan voelt..

Heftig, het hield bij mij soms 4-5 dagen aan voordat het beter werd. Je voelt je machteloos, ik weet wat je doormaakt kerel. Destijds heb ik de buurman moeten vragen om mij van de bank naar bed te krijgen, hoe klein en hulpeloos je je dan voelt..
Ja bro echt klote, kan zelfs niet rechtop zitten zonder leuning. Ik kwam wakker en lag niet lekker, wilde me ff anders plaatsen in het bed en niets bewoog. Echt een kut akelig gevoel.. Inderdaad machteloos. Volledige verlamming moet een hel zijn, respect voor mensen die dat meemaken en toch positief kunnen blijven.

Ja bro echt klote, kan zelfs niet rechtop zitten zonder leuning. Ik kwam wakker en lag niet lekker, wilde me ff anders plaatsen in het bed en niets bewoog. Echt een kut akelig gevoel.. Inderdaad machteloos. Volledige verlamming moet een hel zijn, respect voor mensen die dat meemaken en toch positief kunnen blijven.

Wat ik het engste vond destijds was het niet kunnen niezen. Omdat je buikspieren het niet doen, een enorm rare gewaarwording. Maar idd ook dat je snachts wakker wordt en je armen niet meer kunt bewegen om je te draaien. Dan pas besef je hoe afhankelijk je bent van je benen er armen.

sterkte met je herstel hopelijk kom je er weer boven op.

Wat ik me afvraag nu ik dit topic heb gelezen. Heb je sinds het begon nog wel iets aan aas gepakt?
Of ben je direct met alles gestopt? Kan me voorstellen dat je de schuld bij t3 legt maar wat als iets anders het triggert dan die t3.

Lijkt me namelijk zo kut dat het niet te omschrijven is als je ineens verlamt bent, dat je direct met alles stopt.

Gr

sterkte met je herstel hopelijk kom je er weer boven op.

Wat ik me afvraag nu ik dit topic heb gelezen. Heb je sinds het begon nog wel iets aan aas gepakt?
Of ben je direct met alles gestopt? Kan me voorstellen dat je de schuld bij t3 legt maar wat als iets anders het triggert dan die t3.

Lijkt me namelijk zo kut dat het niet te omschrijven is als je ineens verlamt bent, dat je direct met alles stopt.

Gr

Zijn link naar t3 is de juiste gok ik. Ook ik ben destijds tot die conclusie gekomen (door enkel te switchen van merk t3) en het merk waarover het gaat komt overeen. De vraag is nu alleen wat nu daadwerkelijk zorgt voor deze klachten. Want er zijn denk ik honderden, zo niet nog meer mensen geweest die t3 van dit merk hebben gehad en dan is het vreemd dat er tot nog toe, slechts 2 gevallen bekend zijn van deze problemen.

Zijn link naar t3 is de juiste gok ik. Ook ik ben destijds tot die conclusie gekomen (door enkel te switchen van merk t3) en het merk waarover het gaat komt overeen. De vraag is nu alleen wat nu daadwerkelijk zorgt voor deze klachten. Want er zijn denk ik honderden, zo niet nog meer mensen geweest die t3 van dit merk hebben gehad en dan is het vreemd dat er tot nog toe, slechts 2 gevallen bekend zijn van deze problemen.

Jij zegt zelf ook zijn link naar t3 is de juiste gok ik.

Dit staat in zijn openingspost:
Dit was 1 van de meest angstaanjagende ervaringen uit m'n leven en het deed me nadenken over met wat we aan het spelen zijn. Vraag me dan of het dan toch het risico waard is om daar te gaan met dat wat hij verder gebruikt of toch eerst naar de oorzaak gaat.

Overigens is mijn kennis van aas vrijwel nihil. Jij geeft zelf aan dat deze klachten je ook bekend voor komen uit eigen ervaring. Grote kans dat het dan waarschijnlijk door de t3 zou komen maar zeker weten doe je het niet uiteraard.

Ik zit voor de rest enkel op 200mg test. Voor de rest is er helemaal niets veranderd, dus de link naar de T3 ben ik zeker. Of er T3 inzat, al dan niet extreem overgedoseerd of vervuild. Dat weet ik niet.. @The Roadwarrior

Nee er zijn veel variabelen in het verhaal;

1. is het wel t3 wat erin zit?
2. zet er naast t3 nog wat anders in?
3. welke dosering van welk(e) middel(en) zit(ten) erin?

Feit blijft wel dat wij beiden dezelfde ervaring hebben qua gevoel met het starten van de t3, enorm gejaagd, veel harder "gaan" dan je normaal gewend was te gaan op 50mcg. En feit blijft ook dat we beiden nagenoeg exact dezelfde klachten hebben ervaren bij het overstappen op een ander merk t3 of het stopzetten van de besproken t3. En aangezien ik destijds alleen switchte van merk t3 (van ug naar hg), was het direct te linken aan het besproken product en niet aan 1 van de andere middelen die ik destijds nam. Overigens zijn er nog legio andere variabelen naast het middel zelf, die er aan bij kunnen dragen dat zulke symptomen zich uiten. Maar we zijn allemaal geen doktoren en ook in geen van de gevallen een makkelijk subject, gezien het aantal verschillende middelen die we nemen in belachelijke doseringen, terwijl we medisch niets mankeerde.

Shit dat klinkt eng ouwe. Sterkte, ik moet er niet aan denken.

T3 zou je zover ik weet op normale doseringen naar genoeg geen klachten van moeten hebben. En normale doseringen bedoel 'aanvul' dosering van wat onderdrukt word door gear / hgh. 25mcg

Terug
Naar boven