AndroidHealthClinic

Belangrijk Nieuws Waarschuwing UG T3

Bezoekers in dit topic

Heb het opnieuw, deze morgen waren benen,buik,armen bijna volledig uitgeschakeld.

Ga straks naar de dokter om m'n bloedwerk te doen. Keep you guys posted
Ga je wel door dan met het gebruiken? Kun je het merk berichten ajb?
 
Nog nieuws onder de zon bro? Al resultaten van het bloed?
Klachten zijn sinds vandaag volledig weg gelukkig. Testen gaven niet veel meer duidelijkheid, doc denkt idd ook aan vervuilde t3.

Ik blijf het vreemd vinden..

edit: heb normaal wel nooit verhoogde leverwaardes
image.jpg
 
Klachten zijn sinds vandaag volledig weg gelukkig. Testen gaven niet veel meer duidelijkheid, doc denkt idd ook aan vervuilde t3.

Ik blijf het vreemd vinden..

edit: heb normaal wel nooit verhoogde leverwaardes
Bekijk bijlage 419555

Zie niet abnormaal verhoogde waardes die iets zouden kunnen verklaren. Die t3 zou ik in elk geval wel bewaren als ik jou was, wellicht doet er zich nog een kans voor om deze te laten testen.
 
Zie niet abnormaal verhoogde waardes die iets zouden kunnen verklaren. Die t3 zou ik in elk geval wel bewaren als ik jou was, wellicht doet er zich nog een kans voor om deze te laten testen.
Ja die blijft hier liggen man.
 
Heb je trouwens een print screen van de volledige bloeduitslag?
 
Klachten zijn sinds vandaag volledig weg gelukkig. Testen gaven niet veel meer duidelijkheid, doc denkt idd ook aan vervuilde t3.

Ik blijf het vreemd vinden..

edit: heb normaal wel nooit verhoogde leverwaardes
Bekijk bijlage 419555
Those thyroid values seem very weird for someone who until a couple days ago took 50mcg of T3. That would be a ultra fast rebound of endogenous production...
 
Those thyroid values seem very weird for someone who until a couple days ago took 50mcg of T3. That would be a ultra fast rebound of endogenous production...
Yes it's very strange, if there wasn't t3 in those pills... What was?
 
Vervuilde t3 ben idd wel benieuwd wat er dan wel inzat?
 
Hebben jullie daar in NL geen zo'n testcentra voor xtc enz? Een echte ramp hier in BE op dat vlak.
 
Hebben jullie daar in NL geen zo'n testcentra voor xtc enz? Een echte ramp hier in BE op dat vlak.

Ja voor XTC (party drugs in zijn algemeen) ja, maar niet voor medicijnen. Enige wat je dan te horen krijgt is dat er geen bekende stoffen zijn teruggevonden en dat er niets over het tablet in het systeem staat.
 
Those thyroid values seem very weird for someone who until a couple days ago took 50mcg of T3. That would be a ultra fast rebound of endogenous production...
To be honest, I've seen recovery of the thyroid axis in 1 or 2 weeks very often.

Die t3 zou ik in elk geval wel bewaren als ik jou was, wellicht doet er zich nog een kans voor om deze te laten testen.
Ben ook wel heel benieuwd wat er nu precies allemaal in die t3 heeft gezeten.
 
To be honest, I've seen recovery of the thyroid axis in 1 or 2 weeks very often.


Ben ook wel heel benieuwd wat er nu precies allemaal in die t3 heeft gezeten.

Denk jij dat de Ronde dit wellicht nog wil laten testen? In het kader van de volksgezondheid? :$
 
Kan je het niet opsturen naar Simec AG bijvoorbeeld?
 
Sponsor jij 300/400 euro?
Niet goedkoop nee...
In het kader van gezondheid zou ik het wellicht nog overwegen als het mij zou overkomen, maar een flinke drempel is het wel ja.
 
Back
Naar boven