MuscleMeat

Wakaera wordt oud! :D

we hebben hier te maken met no-social boys :p

Je bent 16 jaar en je ben nu als zat van uitgaan en stopt ermee ???

Wakaera zei:
ja zijn ook 2 verschillende sporten, dus cut the crap en ga nog wat gay trainen BB mietje, echte mannen liften tenminste zware gewichten ipv roze dumbbells :fu:

het probleem is dat WIJ, er wel verzorgd uit zien en dat WIJ onze fysieken verbeteren en dat JIJ gewoon lelijk bent, dus maar met zwakke smoes komt dat je een echte man bent, omdat je steeds vetter word en zwaardere gewichten tilt.
maar eigenlijk is dat gewoon een hopeloos geval dat neit meer te redden valt en zich dan maar vet vreet.

en het feit dat WIJ homo zijn, maak jij ervan, omdat JIJ dat gewoon graag in ons bbers ziet, dus JIJ bent hier eigenlijk DE homo.. :)

BBnoel zei:
het probleem is dat WIJ, er wel verzorgd uit zien en dat WIJ onze fysieken verbeteren en dat JIJ gewoon lelijk bent, dus maar met zwakke smoes komt dat je een echte man bent, omdat je steeds vetter word en zwaardere gewichten tilt.
maar eigenlijk is dat gewoon een hopeloos geval dat neit meer te redden valt en zich dan maar vet vreet.

en het feit dat WIJ homo zijn, maak jij ervan, omdat JIJ dat gewoon graag in ons bbers ziet, dus JIJ bent hier eigenlijk DE homo.. :)

Zo jij bent flink op je staart getrapt :D [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Chewie zei:

Met 16 begint je uitgaan net.. :rolleyes:
Ben je werkelijk zo naief om te denken dat ie nu nooit meer uitgaat???????
Hij roept dit krijg wat respons en over een maand staat ie er weer in zn bierhemd. :D

• Topic Starter Topic Starter
BBnoel zei:

you need a girlfriend :yes: Ipv hele theoriën te ontwikkelen zou je beter wat nken, gaat je testo nivo van omhoog ;)

boogie zei:
uitgaan is toch een breed begrip? kap je met hakken of ga je nu helemaal niet meer uit?!
wel niet meer uitgaan wat betreft fuiven, disco, .... dus uitgaan om je lam te zuipen en je conditie te trainen door het dansen ;) Ik doe liever wat Chewie zegt, beetje bowlen of poolen ofzo :)

Chewie zei:
Mee eens...je kan beter een avondje gaan bowlen,poolen, darten of een filmpje pakken , of een middagje karten/ paintballen.
Een quote van mij uit een ander topic "hoe vaak gaan jullie uit?":
Quote:
Originally Posted by jamesz
maar wie houdt er nou niet van uitgaan??

Uuh...ik...dat wannabe sociale gedoe...gemiddelde kroeg/ disco geen normaal gesprek te voeren. De standaard dat het normaal is je vol te gooien met alcohol en je daar schijnbaar amper nog normaal te gedragen.

Nee als ik geld heb dan liever een biosje of een filmpje, of poolen/ bowlen , ik doe liever wat dan een beetje hangen enzo... zorg liever dat ik half jaarlijks met een groep ga paintballen en daarna 90euro aan spendeer of naar een Admiral wedstrijd met een paar maten dan om elk weekend het risico te lopen een mes tussen je ribben te krijgen, van 1 of andere half gare, op een pil rond rennende dronke malloot.

(ok een beetje overdreven but you get the point )
volledig mee eens :thumb:

Buffster zei:
we hebben hier te maken met no-social boys :p
no social? ik ben erg sociaal hoor, VRAAG HET MAAR AAN JE MOEDER! :fu::D

Xtreme_BODY zei:
Je bent 16 jaar en je ben nu als zat van uitgaan en stopt ermee ???
ja so? I just don't like it

Iguana zei:
Hij roept dit krijg wat respons en over een maand staat ie er weer in zn bierhemd. :D

Lees men vorige post, ik ga wel nog uit, maar dan niet naar een fuif of disco ofzo.

hehe no problem Igi ;)

Pff wat is dit voor onzin, mensen die uitgaan bestempelen als non socializers. Alsof je moet kiezen tussen 1 van de 2 en niet naar een bioscoop kan als je een andere keer uitgaat. Uitgaan is geweldig, en gezellig, in een discotheek valt niet veel te praten, maar dat hoeft ook niet, daar is de dansvloer voor. :cool: Daarnaast begint mijn zaterdagavond meestal om een uur of 8/9 en komen alle vrienden/vriendinnen over de vloer voordat we uitgaan (indrinken) en vloeit er vrolijk drank.

16 zijn en dan al uitgaan geen ruk meer uitgaan vindt ik ook lichtelijk eigenaard, simpelweg omdat je dan een uitzondering bent op wat jongeren normaal leuk vinden.

ik vind lam worden op mn kamer met vrienden echt wel vetter dan staan te stampen in zo'n wiggerdisco. Mooie wiefkes mis je dan wel, then again snappen zij mij niet en ik hun niet :cool:

Iguana zei:
Ja en omdat je met 16jr wel in de kinderdisco wordt toegelaten, moet je maar massaal gaan?

boogie zei:
ik vind lam worden op mn kamer met vrienden echt wel vetter dan staan te stampen in zo'n wiggerdisco. Mooie wiefkes mis je dan wel, then again snappen zij mij niet en ik hun niet :cool:

Jup, is stukken beter dan de dikso.

Var zei:
16 zijn en dan al uitgaan geen ruk meer uitgaan vindt ik ook lichtelijk eigenaard, simpelweg omdat je dan een uitzondering bent op wat jongeren normaal leuk vinden.
Ja en....wederom your point is?

boogie zei:

Mwah stampen hebben we ook wel een zaal voor, maar dat vind ik niet leuk voor langer dan 10minuten. :p

Terug
Naar boven