XXL Nutrition

Wakaera wordt oud! :D

Wakaera zei:
ja had al gezegd dat ik ga cutten naar 10 à 12% na het EK in mei dacht ik? anders hierbij zeg ik het je ;)

10 procent in 1 maand?
Gebruik je hier middelen bij of?
Hmnmm dat wil ik ook. :D

Chewie zei:
Lekker zuipen, kan je ook thuis doen..maar waarom alcohol. Je drinkt door de weeks toch ook geen alcohol, dus dan kan je in de disco toch ook zonder ??
Waarom nemen jullie dan geen melk of cola ofzo?

Omdat lekker losgaan en superleip doen in een discotheek geweldig is, alcohol helpt daarbij, het maakt me losser en ook lekker vrolijk en melig. Maarja, dat moet je ervaren. En ik drink thuis ook wel alcohol hoor, bier is gewoon lekker. :lick:

• Topic Starter Topic Starter
eduardjanssen zei:
:roflol: je zou vaker uit moeten gaan dan weet je dat ze in discotheken geen melk schenken.
goed opgemerkt hoor, wisten wij niet:clap::rolleyes::D

Var zei:
Ok, dat vind jij zuipen/drinken niet lekker, maar de meeste mensen dus wel. En ik denk eigenlijk dat het meer is iets zoals vegetariers zeggen geen vlees te lussen omdat ze het eigenlijk gewoon niet willen, dat het ongeveer hetzelfde is met jou en alcohol. Maarja, wie ben ik om jou te kennen.

Wat wel veel is is dat 16jarigen bier drinken om lam te worden, ipv dat ze bier lekker vinden.
geef mij maar melk ipv bier, drink ik veel liever, en is gezonder op de koop toe.

Var zei:
Omdat lekker losgaan en superleip doen in een discotheek geweldig is, alcohol helpt daarbij, het maakt me losser en ook lekker vrolijk en melig. Maarja, dat moet je ervaren. En ik drink thuis ook wel alcohol hoor, bier is gewoon lekker. :lick:
Heb het al genoeg ervaren hoor, maar als je alcohol nodig hebt om vrolijk te zijn, dan ben je erg sociaal :thumb:

Iguana zei:
10 procent in 1 maand?
Gebruik je hier middelen bij of?
Hmnmm dat wil ik ook. :D
NA het EK dude, niet ervoor

Maw je bent van een super saai en stroef persoonmet depresieve neigingen, die alcohol nodig heeft om zich goed te voelen en sociaal te zijn... ???

ik ben 16 en drink meestal niet meer dan 3 biertjes op een avond.. ben ik nu niet stoer :( ?

real men drink milk! ik lach me altijd kapot om die sjonnies die elke zaterdag lam zijn.
vorige week een gesprek met een gast uit m'n klas... ik kwam op school, had een beetje een strak shirt aan:

sjonnie: 'moet je weer stoer doen met je spieren?'
'gast, **** off, ik train en eet er hard voor, en dan mag ik geen strakke shirts dragen?'
sjonnie: 'ach boeie, zal mij jeuken hoe groot m'n spieren zijn, ik durf wel te wedden dat ik meer bier dan jij op kan!'

stoere pimp die hij is !

Chewie zei:
Maw je bent van een super saai en stroef persoonmet depresieve neigingen, die alcohol nodig heeft om zich goed te voelen en sociaal te zijn... ???

Pff hoe voorspelbaar dat je weer zoiets zeggen, hebben ze je op school niet geleerd op goede argumenten te geven?

Dat is het enige argument wat van die idioten zeggen die gaan alcohol drinken, "kun je geen lol maken zonder alcohol". Tuurlijk wel, maar met vrienden MET alcohol heb ik nog meer lol, en 1 avond in de week is dat dikke prima.
Het enige wat non-alcohol mensen altijd willen doen is mensen die het WEL drinken afkraken.

Nja goed, ga jij maar terug naar je trieste leventje, en leer een echte discussie aangaan.

Kijk hoe snel je op je pik getrapt ben...dat bedoelen ik nou met het klote uitgaansvolk, teveel van dit soort figuren...ff te lang kijken en je kan matten.

Chewie zei:
Kijk hoe snel je op je pik getrapt ben...dat bedoelen ik nou met het klote uitgaansvolk, teveel van dit soort figuren...ff te lang kijken en je kan matten.

Tja, met zulke achterlijke argumenten kun je er ook 1 terug krijgen.

En ja jog, zo'n figuur ben ik, ik ben uitgaansvolk. En internetreacties staan gelijk aan uitgaan. :(
Huillie.

Var zei:
Pff hoe voorspelbaar dat je weer zoiets zeggen, hebben ze je op school niet geleerd op goede argumenten te geven?

Dat is het enige argument wat van die idioten zeggen die gaan alcohol drinken, "kun je geen lol maken zonder alcohol". Tuurlijk wel, maar met vrienden MET alcohol heb ik nog meer lol, en 1 avond in de week is dat dikke prima.
Het enige wat non-alcohol mensen altijd willen doen is mensen die het WEL drinken afkraken.

Nja goed, ga jij maar terug naar je trieste leventje, en leer een echte discussie aangaan.

ja verdedig jezelf dan eens, geef mij 1 reden dat ik zou moeten drinken, eentje maar, meer vraag ik niet. Ik heb er eentje voor je: conformisme.

Var zei:

Maar ok...alcohol is lekker enzo, waarommoet men er dan zoveel van zuipen dat men gaat kotsen , stomdronken is, tegen me hekje van me tuin moet staan pissen etc? waarom dan niet 4drankjes, aangeschoten en melig zijn?

Chewie zei:

:hair: Hahaha uitgaansvolk!!!!!
Jij bent hilarisch!!!
Jij bent goed overigens ook goed voor een standaard type een nerd die altijd gepest is en nu met bb probeert een beetje respekt te krijgen. :)

Wakaera zei:
ja verdedig jezelf dan eens, geef mij 1 reden dat ik zou moeten drinken, eentje maar, meer vraag ik niet. Ik heb er eentje voor je: conformisme.

Jezus mecrezus, ik raak me nog geirriteerd van jullie.
Waar lees jij waar ik zeg dat jij moet drinken, wat kan mij jou leven nou interesseren, of je vet word of bier drinkt, I DON"T CARE.

Ik zeg alleen dat je het niet raar moet vinden dat mensen het gek vindt dat je op je 16e stopt met uitgaan, voor de rest ben ik alleen verder gegaan op chewie's achterlijke argumenten.

Iguana zei:
:hair: Hahaha uitgaansvolk!!!!!
Jij bent hilarisch!!!
Jij bent goed overigens ook goed voor een standaard type een nerd die altijd gepest is en nu met bb probeert een beetje respekt te krijgen. :)

wat is dit nou weer voor bs dan. elke zaterdag avond lam...ach...jullie zouden jezelf eens moeten zien:thumb: ik zet mezelf liever op een andere manier voor lul.

oh en je zondag ook helemaal naar de kloten, super brak, tof man :) !

Chewie zei:
Maar ok...alcohol is lekker enzo, waarommoet men er dan zoveel van zuipen dat men gaat kotsen , stomdronken is, tegen me hekje van me tuin moet staan pissen etc? waarom dan niet 4drankjes, aangeschoten en melig zijn?

Doe nou niet alsof je dit zelf niet weer. Meer drank, meer invloed, rare situaties, bezopen, wat allen als plezierig wordt gevonden.

vooral lekker op de man aanvallen iguana, ben je te dom om een fatsoenlijke discussie te houden :rolleyes: ?

Adema zei:
wat is dit nou weer voor bs dan. elke zaterdag avond lam...ach...jullie zouden jezelf eens moeten zien:thumb: ik zet mezelf liever op een andere manier voor lul.

Hehe heb ik gezegd dat ik elke zaterdag lam ben????
Nou?
Ik verwonder mij slechts over het feit dat mensen op een domme manier ontzettend kunnen generaliseren.... ;)

Adema zei:

Zoals ik al zei, mensen die gaan alcohol drinken willen meestal degenen die het wel doen alleen afkraken. De massa doet dit, ik doe dat, de massa is stom.

Dit belooft weer een mooie thread te worden.

Voel me niet aangevallen hoor...

Maw geen controle meer over jezelf, je gaat sneller meedoen met de rest, ook als deze wel vervelend gaan doen.

Terug
Naar boven