XXL Nutrition

Wakaera wordt oud! :D

Nou kiek meneerke, ik ben een beetje tegen extremen. Voor mij dus geen allesvretende BF%-blowups maar ook geen lopende gouden weegschaaltjes die al traantjes met tuitjes huilen als ze een kopje koffie met halfvolle melk krijgen ipv hun magere melk...

Ik heb pas nog gesproken met een vrouw wiens man zo is. Ader-boy en zo droog dat ier er zelf gek van werd, alles wegen en nooit normaal kunnen reageren, alleen maar bezig met z'n velletje. Zielepoot.

• Topic Starter Topic Starter
idd te erg voor woorden. Just stick to you diet, maar eet daartussen ook gewoon junk of wat je graag eet, je leeft maar een keer hé ;)

Wakaera zei:
idd te erg voor woorden. Just stick to you diet, maar eet daartussen ook gewoon junk of wat je graag eet, je leeft maar een keer hé ;)
... maar als je vanaf je 16-17e een vetpercentage van 20+ hebt leef je wel korter ;)

Maar je hebt beterschap beloofd, dus daar vertrouwen we op! :thumbs:

op hoeveel % zit je nu Wakeara?

je begint al een aardige pens te ontwikkelen :D maar een hardcore pl maalt daar niet om toch?

DBC01 zei:
Nou kiek meneerke, ik ben een beetje tegen extremen. Voor mij dus geen allesvretende BF%-blowups maar ook geen lopende gouden weegschaaltjes die al traantjes met tuitjes huilen als ze een kopje koffie met halfvolle melk krijgen ipv hun magere melk...

Ik heb pas nog gesproken met een vrouw wiens man zo is. Ader-boy en zo droog dat ier er zelf gek van werd, alles wegen en nooit normaal kunnen reageren, alleen maar bezig met z'n velletje. Zielepoot.
Gewoon jaloers dat jij niet zo laag kunt cutten ouwe dikz*k :thumbs: :D

• Topic Starter Topic Starter
Brolly zei:
op hoeveel % zit je nu Wakeara?

je begint al een aardige pens te ontwikkelen :D maar een hardcore pl maalt daar niet om toch?
20% schat ik zo?

Big Byron zei:
... maar als je vanaf je 16-17e een vetpercentage van 20+ hebt leef je wel korter ;)

Maar je hebt beterschap beloofd, dus daar vertrouwen we op! :thumbs:
nu ja als ik er maar paar jaar eerder van dood ga, screw it dan, leef liever zoals ik het wil gedurende laten we zeggen 65 jaar ipv netjes leven voor 75 jaar

helemaal mee eens wakaera

Uitgaan.. jongens dat is toch wel een heerlijke manier om even stoom af te blazen. Lekker dansen, lachen met je vrienden en onbekenden en beetje op vrouwen jacht.. Ik zelf vind dat toch wel een van de mooiere dingen van het jong zijn. Als je 40 bent doe je het niet meer, dus ik zou de niet-uitganers toch willen aanraden daar goed over na te denken.

Veel mensen zeggen het namelijk omdat ze zich uitengesloten voelen, verlegen of bang zijn en zichzelf gewoon niet durven laten gaan. Daar moet je dan toch iets aan gaan doen. Vooral op mijn werk zie ik het veel, mensen van mijn leeftijd die gewoon uitgeblust zijn. Ik vind dat echt zonde, want ik zie ze nou ook niet echt gelukkig zijn ofzo.

Natuurlijk is het mogelijk dat je er echt niet van houdt, maar ik zie toch dat er vaak iets anders achter steekt en ik met mijn 25 levensjaren zeg er dan toch iets van ;)

Het alcohol verhaal is trouwens prima hoor, maar geldt inderdaad alleen voor breezers en baco's van een jaar of 16. Geloof me, er zijn zat mensen die gewoon voor een leuke avond komen en niet vervelend zijn.

Zelf hou ik erg van alcohol, bier, wijn, whisky, noem het maar op, maar omdat ik serieus met mijn sport bezig ben probeer ik het te beperken en dus weinig te drinken. Maar soms kan het erg goed zijn om even alle beperkingen te laten en gewoon helemaal los te gaan.

Anyways, have it your own way, daar komt het natuurlijk op neer.

Wie ligt er nu het meest onder, Wakaera of Chewie?

Gister avond ook ff uitgeweest, naar 1 of andere fuif...Ik viel buiten de doelgroep en het was niet mijn ding (andre hazes look-a-likes, imca marina en een 70s coverband). Ze schonken alleen bier/ wijn / breezahs, dus ben lekker aan de cola gebleven en jus d'orange :P. Begin vond ik er weinig aan, female collega's wilde me laten dansen....but that aint my thing :p De sfeer zat er wel verder goed in en heb me kostelijk vermaakt met het zien van dronken mensen...
Moet zeggen aan het eind werd het leuker :)
Al met al er ff lekker uitgeweest...maar ik hou het wel bij me metalmuziek--> voor de lichaamsbeweging en voor de rest loungen!!

Terug
Naar boven