SideShow
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja en omdat je met 16jr wel in de kinderdisco wordt toegelaten, moet je maar massaal gaan?
you're the man!SideShow zei:ik ben gisteren uitgeweest en heb 6 cola's gedronken en één limonade
wat own ik weeral he zeg![]()

Var zei:Tuurlijk wordt dat aangeleerd door de massa, maar mensen gaat erin mee omdat ze het plezierig vinden, het feit dat jij niet kan beseffen.
En JIJ kwam met die quote van "non socialize" en ging nog even
Waar begin ik dan met kritiek leven op het niet uitgaan en geen alcohol drinken? Ik lever alleen reacties op jouw sullige berichten.
Wie heeft het hier over een zuipwedstrijd? Als ik het toch gewoon fijn vind om een keer aangeschoten te zijn, of dat nu is tijdens uitgaan of waar dan ook, dan moet ik dat toch zelf weten?Wakaera zei:Dude en de argumenten van de pro-alcohol groep hier vind je niet kinderachtig? "ik drink graag bier, dus drink er maar veel van ook", net alsof bier het enigste is wat je lust, kun je ook avond cola drinken. "aangeschoten zijn is tof", ben je lekker bezig vrienden maken die even aangeschoten zijn als jou. Ik heb iig liever een discussie met iemand over nieuwe trainingstheoriën dan met iemand een zuipwedstrijd te houden.
Hoe jullie het later overkomen is net alsof dat iedereen die alcohol drinkt ook meteen een 'meeloper' is. Dat slaat gewoon nergens op. Keurig dat jij cola drinkt op een avond, ik drink graag bier. Prima toch zo?Wakaera zei:er wordt ook nix gezegd over het feit dat alcohol drinken niet leuk of plezierig is voor de drinkers zelf, gaat er gewoon om dat iemand anders (inc ik telkens ik uitga) last heb van die drinkers, dus ipv geld uit te geven om toch maar ruzie te hebben, ga ik liever naar vrienden, waar ik niet mee vecht.
Lekker zuipen, kan je ook thuis doen..maar waarom alcohol. Je drinkt door de weeks toch ook geen alcohol, dus dan kan je in de disco toch ook zonder ??
Waarom nemen jullie dan geen melk of cola ofzo?
Maw je bent van een super saai en stroef persoonmet depresieve neigingen, die alcohol nodig heeft om zich goed te voelen en sociaal te zijn...![]()
Kijk hoe snel je op je pik getrapt ben...dat bedoelen ik nou met het klote uitgaansvolk, teveel van dit soort figuren...ff te lang kijken en je kan matten.
Maar ok...alcohol is lekker enzo, waarommoet men er dan zoveel van zuipen dat men gaat kotsen , stomdronken is, tegen me hekje van me tuin moet staan pissen etc? waarom dan niet 4drankjes, aangeschoten en melig zijn?
frietbakker zei:jongens, jongens, kunnen we niet gewoon ipv ruzie maken gewoon een gezellige pilsener drinken in de kroeg!?![]()
een grote friet speciaal erbij 

JA!!!benchMarc zei:Ik zal de belachelijke redeneringen even opsommen:
Quote:
Lekker zuipen, kan je ook thuis doen..maar waarom alcohol. Je drinkt door de weeks toch ook geen alcohol, dus dan kan je in de disco toch ook zonder ??
Waarom nemen jullie dan geen melk of cola ofzo?
Waarom, voor de meeste danop eens wel? Waarom ben jij van onnze kant, naar "the darkside"overgestapt?
Quote:
Maw je bent van een super saai en stroef persoonmet depresieve neigingen, die alcohol nodig heeft om zich goed te voelen en sociaal te zijn...
Hij zei dat ie met alcohol precies het tegen overgestelde was, dus opendoel
Quote:
Kijk hoe snel je op je pik getrapt ben...dat bedoelen ik nou met het klote uitgaansvolk, teveel van dit soort figuren...ff te lang kijken en je kan matten.
hij reageerde een beetje alsof tie op zijn pik getrapt was of dat zo is terzijde, maar tis wel het grote mentaliteits probleem v/d mens tegenwoordig
Quote:
Maar ok...alcohol is lekker enzo, waarommoet men er dan zoveel van zuipen dat men gaat kotsen , stomdronken is, tegen me hekje van me tuin moet staan pissen etc? waarom dan niet 4drankjes, aangeschoten en melig zijn?
geef hier maar is antwoord op....Om dat het tof is helemaal wous te doen? Waarom dan niet meteen een paar lijntjes...ga je je ook tof voelen en wous doen....
Moet ik hier nog op in gaan?
hmmz omdat men zei dat met je 16e het uitgaansleven pas begint..op je 18e mag je nog meer dan alleen stemmen en suto rijden. Je mag bv dan ook naar de h**ren, zullen we dan maar met zijn alle naar een bordeel gaan ipv een disco, want op je 18e openen zich pas deuren!!Var zei:Tuurlijk wordt dat aangeleerd door de massa, maar mensen gaat erin mee omdat ze het plezierig vinden, het feit dat jij niet kan beseffen.
En JIJ kwam met die quote van "non socialize" en ging nog even
Waar begin ik dan met kritiek leven op het niet uitgaan en geen alcohol drinken? Ik lever alleen reacties op jouw sullige berichten.
Damn dit is k*t...hoop dat het niet te erg is ..?!?Var zei:Bah, net gehoord dat een groepje vrienden is in elkaar geslagen, waren skaters en daar word extra snel op gehamerd. Een auto reed langs en die roepte wat (moet de details nog navragen) wat onaardigs, iemand van het groepje zei "**** you". Goed, de auto draaide om en je kan wel raden.
Daar kan ik me toch zo kwaad om maken, en niet die vrienden die nooit iemand kwaad zou doen, en nooit op ruzie uitzijn, je hebt wel van die vrienden/kenissen waarvan je een beetje twijfelt, dan kun je het zelf ook wel aanzien komen, maar dit soort mensen, die verdienen dat niet, en diegene die ze dit aanrichten moeten doodslaan en de ouders naar een opvoedingscentrum sturen.![]()
Chewie zei:Damn dit is k*t...hoop dat het niet te erg is ..?!?

waar heb jij het over?Iguana zei:Je vrienden waren de skaters of?
Dat is ook erg laf en laag als het zo is gatver.![]()
Ik zou kinderlijk gaan brallen over knokploeg maar dat werkt in de praktijk niet...
Hierbij sluit ik me volledig aan!enrico zei:discussie draait nergens om.
als je niet wil uitgaan: fine!
wil je wel uitgaan fine!
wil je drinken: fine!
wil je je ladderzat zuipen: wrong (imo dan toch)
sommigen lopen te klagen dat ze zo traag vooruitgaan met het trainen...minder wat met alcohol en het zal een pak rapper gaan, daar kan ik van meespreken.
daarom: als iemand besluit minder uit te gaan en te drinken om zich meer op sport te richten vind ik dat bewonderenswaardig, want ja, de massa beïnvloedt wel degelijk hoor, als je met je vrienden op stap bent en je wordt om de 5min. een pint aangeboden is het erg moeilijk om dat te blijven afwijzen.
zelf ga ik ook nauwelijks uit (naar discotheken dan toch) omdat ik liever men geld in men sport steek, tel het maar eens uit, al die liters bier op een jaar...daar heb je al wat whey voor hoor amigos![]()
je bent massive.. en over dat geen zin meer hebben in uitgaan.. ik weet precies waar je het over hebt... ik vind er ook nix aan om op stap te gaan...dikke geldverspilling in mijn ogen. Nooit echt leuk gevonden ook niet