MuscleMeat

Wakaera wordt oud! :D

Chewie zei:
hmmz omdat men zei dat met je 16e het uitgaansleven pas begint..op je 18e mag je nog meer dan alleen stemmen en suto rijden. Je mag bv dan ook naar de h**ren, zullen we dan maar met zijn alle naar een bordeel gaan ipv een disco, want op je 18e openen zich pas deuren!!

Maar een boordeel is heel anders dan een discotheek. Veel mensen hebben geen behoefte aan een boordeel, maar wel behoefte aan een discotheek.

Mijn vrienden waren de skaters idd (ben zelf geen skater hoor :p ) het was niet al te ernstig(geen ziekenhuiszooi iig) maar het feit dat me zo opwind is dat ik weet dat het goeie gasten zijn die dat soort dingen helemaal niet verdienen.

Chewie zei:
- Omdat ik gewoon 1 dag in de week in het weekend ff lekker los kan gaan, ff doen waar ik zin in heb. En alcohol is leuk en lekker, dus dan doe ik zoiets op zo'n moment. De volgende dag kan ik toch lekker uitslapen, dus kleeft er voor mij geen echt nadeel aan. Dus die beredenatie van jou sloeg ook gewoon nergens op. Dat snap je zelf hopelijk ook wel. En waarom ik naar de darkside ben gegaan? Omdat die beter is :P Drink jezelf maar eens een keer goed aangeschoten met wat vrienden en check zelf maar eens hoeveel lol dat kan opleveren.

- Schot voor open doel misschien, maar nog steeds een kromme en vooral overdreven redenatie. Als ik alcohol drink vind ik het tijdens het uitgaan ook veel leuker dan zonder. Ben ik daarom een asociaal en depressief iemand in een keer?

- Je moet niet alles zo serieus opvatten, het is maar internet. En snel op je pik getrapt zijn wil nog niet zeggen dat hij opeens bij 'dat klote uitgaansvolk' hoort.

- Heb je zelf al eens zoveel gedronken dat je goed aangeschoten was en aparte dingen ging doen? Nee, dan doe dat eerst maar eens voordat je erover meepraat. Ik vind niet dat je erover kunt praten als je niet weet waar je het over hebt. En waarom dan opeens wéér zo'n kromme redenatie erbij van: "waarom dan niet een paar lijntjes?" Omdat dat vele malen slechter voor je lichaam is, illegaal is, duur is, en er zijn nog wel meer redenen voor te bedenken dan alleen dat. Vergelijking van jan lul dus :rolleyes:

Dit gaat gewoon nergens heen zo. Dat over en weer geblaat. Laat mensen die uitgaan lekker uitgaan en laat ze zich kapot zuipen, wat kan jou dat schelen? Probeer het zelf ook eens zou ik zeggen, misschien verandert je mening net zoals die van mij is veranderd.

moraal van het verhaal: laat iedereen zijn ding doen ;)

Var zei:
Maar een boordeel is heel anders dan een discotheek. Veel mensen hebben geen behoefte aan een boordeel, maar wel behoefte aan een discotheek.

Mijn vrienden waren de skaters idd (ben zelf geen skater hoor :p ) het was niet al te ernstig(geen ziekenhuiszooi iig) maar het feit dat me zo opwind is dat ik weet dat het goeie gasten zijn die dat soort dingen helemaal niet verdienen.
Het zijn altijd de goeie gasten die zoiets overkomt ...helaas :(

benchMarc zei:
- Omdat ik gewoon 1 dag in de week in het weekend ff lekker los kan gaan, ff doen waar ik zin in heb. En alcohol is leuk en lekker, dus dan doe ik zoiets op zo'n moment. De volgende dag kan ik toch lekker uitslapen, dus kleeft er voor mij geen echt nadeel aan. Dus die beredenatie van jou sloeg ook gewoon nergens op. Dat snap je zelf hopelijk ook wel. En waarom ik naar de darkside ben gegaan? Omdat die beter is :P Drink jezelf maar eens een keer goed aangeschoten met wat vrienden en check zelf maar eens hoeveel lol dat kan opleveren.
ok als jij het fijn vind ok, maar waarom ben jij op eens dan wel gaan zuipen enzo? Had je er behoefte? Had je het gevoel dat je dingen miste?

- Schot voor open doel misschien, maar nog steeds een kromme en vooral overdreven redenatie. Als ik alcohol drink vind ik het tijdens het uitgaan ook veel leuker dan zonder. Ben ik daarom een asociaal en depressief iemand in een keer? zoals je hier onder zegt, je moet dingen niet zo serieus opvatten, maar dat word hier nogal snel gedaan

- Je moet niet alles zo serieus opvatten, het is maar internet. En snel op je pik getrapt zijn wil nog niet zeggen dat hij opeens bij 'dat klote uitgaansvolk' hoort. heb ik ook niet gezegd, ik zei dat het snel op je pik getrapt zijn een onderdeel van het klote uitgaansvolk is, dan mensen zich dan voelen aangesproken is niet mijn fout

- Heb je zelf al eens zoveel gedronken dat je goed aangeschoten was en aparte dingen ging doen? Nee, dan doe dat eerst maar eens voordat je erover meepraat. Ik vind niet dat je erover kunt praten als je niet weet waar je het over hebt. En waarom dan opeens wéér zo'n kromme redenatie erbij van: "waarom dan niet een paar lijntjes?" Omdat dat vele malen slechter voor je lichaam is, illegaal is, duur is, en er zijn nog wel meer redenen voor te bedenken dan alleen dat. Vergelijking van jan lul dus :rolleyes:
zijn beide harddrugs en allebei funest voor het lichaam + alcohol word vele meer van gebruikt dan coke. Bier is ook duurder dan cola ofzo...en ja ik ben is goed aangeschoten geweest, maar kon niet echt zeggen dat het een toegevoegde waarde had aan me avond op de extra snelle daling van me portemonnee inhoud na.
Dit gaat gewoon nergens heen zo. Dat over en weer geblaat. Laat mensen die uitgaan lekker uitgaan en laat ze zich kapot zuipen, wat kan jou dat schelen? Probeer het zelf ook eens zou ik zeggen, misschien verandert je mening net zoals die van mij is veranderd.
Iedereen mag zuipen van me en fun maken, maar ik moet er geen last van hebben. Dus geen gillende mensen 's nachts door de straat, geen mede spelers met een kater op het veld tijdens een wedstrijd, geen pubers met een extra korte lont die last hebben van hun testeron en stoer moeten doen bij hun vriendjes, geen bakstenen door de ramen heen enzo. Op die puntjes na have fun :)

oh en ik ben nu 22jr ik ben al sinds ik van de basisschool af ben niet meer betrokken geweest bij vechtpartij oid...zijn er weinig die dat kunnen zeggen volgens mij...

Laatst bewerkt:
Wakaera zei:
daar ging de discussie net om in het begin, dat uitgaan niet leuk meer is door die rotte appels, vandaar dat het niet meer hoeft voor mij. Vooral hier in diksmuide is het erg, 2/3 van de aanwezigen zijn lid van die bende, dus een hoop rotte appels in een kleine ruimte

tja bachten de kuppe gelijk ze zeggen :D

ook wel toepasselijk:
alle vette vrouwen vechten voor dries :D :D :D

Laatst bewerkt:
leuke thread, kan me wel in wakaera's woorden vinden, maar goed in Belgie kan je gemiddeld ook niet zo goed uitgaan..hier in Adam is uitgaan gewoon keigezellig..lekker naar de Panama, Melkweg of HotelArena..als je het tuig kan vermijden kan je zeker een leuke avond tegemoet gaan..en dansen vind ik persoonlijk heel leuk, salsa/merengue is ook heel leuk om te doen in brazilbars hiero
maar dat het zonde van je geld is lijkt me sterk..je hoeft je toch niet lam te zuipen? dansen met dames lijkt me verleidelijk genoeg

just my 2cc

Chewie zei:
waar heb jij het over?
Zeg dat het k*t voor hem +vrienden is dat ze in elkaar gemept zijn...

Ehm ik ga jou niet napraten ik schreef dat het laf was dat ze klappen kregen en ik em eigenlijk wilde helpen...
Beetje moeite met lezen jonge? :eek:

Iguana zei:
Ehm ik ga jou niet napraten ik schreef dat het laf was dat ze klappen kregen en ik em eigenlijk wilde helpen...
Beetje moeite met lezen jonge? :eek:
Je quote mij en reageert op Var...beetje moeite met het bedienen van je muis?

Frenkpie zei:
hey wakkie :D je bent massive.. en over dat geen zin meer hebben in uitgaan.. ik weet precies waar je het over hebt... ik vind er ook nix aan om op stap te gaan...dikke geldverspilling in mijn ogen. Nooit echt leuk gevonden ook niet :)

maar ik kan wel indenken waarom andere het leuk vinden: sociale contacten.. lekker uitleven op de dansvloer, lekker lachen en 'ouwehoeren' met je vrienden enz. maar tja.. niet iedereen vind BB_ing leuk... en tja der zijn ook mensen die uitgaan niet leuk vinden. En tja dat de groep van mensen die uitgaan NIET leuk vinden veel kleiner is dan de mensen die uitgaan WEL leuk vinden.. tja dat is dan een feit.

Ik heb ook de leuke kanten van uitgaan geproefd (zie de bovenstaande redenen) maar tja, grotendeels van de tijd voel ik me niet zo prettig als ik uit ben. Ik zal even opnoemen waarom IK dat heb:

- drukte/ geduw van mensen
- de vaak agressieve sfeer dat uitvloeit van het vele gedrink
- het irritante gedrag van sommige mensen dat komt door het vele gedrink
- de rook en de hitte
- muziek staat imo te hard.. beetje gesprek voeren is bijna onmogelijk
- de moeheid die bij mij áltijd toeslaat rond 12 uur

Je kan hier eindeloos over discussieren, iedereen heeft zn eigen ervaringen, maar het komt allemaal op 1 ding neer: wát vind JIJ leuk en wát zijn jouw interesses :)

de een drinkt graag en gaat lekker socializen in een gezellige discotheek.. de ander gaat liever met zn vriendin en/of vrienden een avondje naar de bios of gezamelijk thuis wat kletsen :)

we zijn allemaal verschillende mensen met verschillende interesses.. just respect eachother and let it rest :)

just my 2 cc

dit is exact ook hoe ik er over denk.
kijk, uitgaan is wel eens leuk, maar ik heb verre van de behoefte om elke week tot 7 in the morning in een discotheek rond te hangen, vind er weinig aan
1. het "over"-sociale gedrag van sommigen (die je in het gewone leven vaak zelfs gewoon voorbijlopen)
2. de drukte, op elkaar geplakt zijn
3. de irritante rook en shit

daarbij komt dat het IMO pas rond 3u beter begint te worden omwille van het steeds afnemende volk en waardoor je je écht kan uitleven maar dan heb ik meestal net mn slag van de hamer gekregen want begin ik me moe te voelen

en wat dat zuipen betreft, zuipen om te zuipen is gewoon kinderlijk maar heus niet iedereen drinkt om deze reden (al ervaar ik wel dat een alsmaar groter deel dit wél doet) je kan ook gewoon drinken om de gezelligheid en het "zweverig gevoel" zonder daarbij mensen lastig te vallen
btw ik vind wel dat sommigen hier wel hypocriet over doen: drugs vinden ze kunnen en vinden ze leuk maar drank verafschuwen ze dan wel. wees consequent he gasten...

Gezond uitgaan voor Wakaera:

6 Efedra's in je mik, Aspirientje en koffie ernaast en een avond gáááán op die dansvloer met flesjes water en nog vet verliezen ook! :D

PS even een serieuze vraag: Waarom moeten PL'ers zo vet zijn?
Is het niet handiger om minder bal;last te hebben?

benchMarc zei:

- Schot voor open doel misschien, maar nog steeds een kromme en vooral overdreven redenatie. Als ik alcohol drink vind ik het tijdens het uitgaan ook veel leuker dan zonder. Ben ik daarom een asociaal en depressief iemand in een keer?

- Je moet niet alles zo serieus opvatten, het is maar internet. En snel op je pik getrapt zijn wil nog niet zeggen dat hij opeens bij 'dat klote uitgaansvolk' hoort.

Ik ben hem vaker aan het dissen dan dat ik hem bijsta maar hierin moet ik 'em gelijk geven, zeker gezien zijn leeftijd en die van Wakaera.
Ik heb van m'n 17e tot m'n 28ste gefeest, (gedraaid) en veel gezopen en erg erg veel lol gehad zonder ergens op te hoeven letten. Daarna was het Gezondere Tijdperk begonnen en was ik ook uitgekeken op de feestjes.
Dat maakt niet uit, ik vind het nog steeds leuk om her en der es uit te gaan maar dronken worden doe ik niet meer en kan ik neit meer want ik word ziek van alcohol.

Prima Bench! :thumbs: Lééf!

DBC01 zei:
Ik ben hem vaker aan het dissen dan dat ik hem bijsta maar hierin moet ik 'em gelijk geven, zeker gezien zijn leeftijd en die van Wakaera.
Ik heb van m'n 17e tot m'n 28ste gefeest, (gedraaid) en veel gezopen en erg erg veel lol gehad zonder ergens op te hoeven letten. Daarna was het Gezondere Tijdperk begonnen en was ik ook uitgekeken op de feestjes.
Dat maakt niet uit, ik vind het nog steeds leuk om her en der es uit te gaan maar dronken worden doe ik niet meer en kan ik neit meer want ik word ziek van alcohol.

Prima Bench! :thumbs: Lééf!

zet in de krant. dbc en benchMarc zijn het eensch ! :eek:

DBC01 zei:

6 Efedra's in je mik, Aspirientje en koffie ernaast en een avond gáááán op die dansvloer met flesjes water en nog vet verliezen ook! :D

Constant bulken om sterker te worden, door te cutten word je niet echt sterker. En als je op europees of wereldniveau meedraait, kan je je dergelijke luxe niet veroorloven.

Laatst bewerkt:
DBC01 zei:
Dat komt omdat hun borst en rug dan dikker zijn, dus hoeven ze bij het banken een minder grote rom te maken 8) Slim he! :P

Frenkpie zei:
zet in de krant. dbc en benchMarc zijn het eensch ! :eek:

We zijn het wel vaker eensch alleen niet op DBB.
Wij doen aan aan achterlijke achterkamertjes-politiek, een trucje dat ik van Brabantse wethouders heb geleerd.
Zo blijft de 'sfeer' tussen DBC en Bench op DBB behouden, en krijgen beide evenveel karma van hun achterban. :D

DBC01 zei:
We zijn het wel vaker eensch alleen niet op DBB.
Wij doen aan aan achterlijke achterkamertjes-politiek, een trucje dat ik van Brabantse wethouders heb geleerd.
Zo blijft de 'sfeer' tussen DBC en Bench op DBB behouden, en krijgen beide evenveel karma van hun achterban. :D
Lul, nu heb je het verklapt!

• Topic Starter Topic Starter
DumphuiZ zei:
Constant bulken om sterker te worden, door te cutten word je niet echt sterker. En als je op europees of wereldniveau meedraait, kan je je dergelijke luxe niet veroorloven.
idd wij werken niet zo seizoensgebonden zoals bodybuilders, gewoon heel de tijd doorbulken naar zo'n 20%, als ik erover ga ff terugkeren naar 12 à 15% en opnieuw beginnen. Veel beter om je kracht te behouden dan naar 8% te cutten bv.

roxxe zei:
tja bachten de kuppe gelijk ze zeggen :D

ook wel toepasselijk:
alle vette vrouwen vechten voor dries :D :D :D
Dude het is AVV VVK, niet AVV VVD :fu:D

(Alles Voor Vlaanderen, Vlaanderen Voor Kristus)

DBC01 zei:

Haha dan zou je wel avondje kunnen hakkûh ja ;) Maar zoals ik zei, het gaat niet om hoe dronken ik al dan niet ben, het gaat erom dat ik telkens last heb van anderen die drinken, wel dan hoeft het niet meer voor mij.

En voor je serieuze vraag, Dumphuiz heeft al goed antwoord gegeven :) Wat nog meer is: benchmarc had ook gelijk, dik zijn verkleint de ROM, + dat je bij strongman wedstrijden bij bv het event atlas stones de stenen op je buik kan balanceren. Niets dan voordelen dus ;)

Hey Wakaera, ik heb ook veel last van dronken mensen hoor maar dat krijg je als je zelf nuchter bent.

Als je nou eens terugcutte naar 17% dan zie je er nog redelijk uit en behoud je je kracht! :D 8% hoeft van mij ook niet hoor, veel vrouwen vinden het haast mieterig staan en met dat soort mensen kun je niet eens een hapje gaan eten!

• Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:
Hey Wakaera, ik heb ook veel last van dronken mensen hoor maar dat krijg je als je zelf nuchter bent.

Als je nou eens terugcutte naar 17% dan zie je er nog redelijk uit en behoud je je kracht! :D 8% hoeft van mij ook niet hoor, veel vrouwen vinden het haast mieterig staan en met dat soort mensen kun je niet eens een hapje gaan eten!
Wij begrijpen elkaar :thumb: Is idd erg mieterig als je rondloops als ader-boy, is zelfde als baco boy imo ;)

Terug
Naar boven