hey wakkie

je bent massive.. en over dat geen zin meer hebben in uitgaan.. ik weet precies waar je het over hebt... ik vind er ook nix aan om op stap te gaan...dikke geldverspilling
in mijn ogen. Nooit echt leuk gevonden ook niet
maar ik kan wel indenken waarom andere het leuk vinden: sociale contacten.. lekker uitleven op de dansvloer, lekker lachen en 'ouwehoeren' met je vrienden enz. maar tja.. niet iedereen vind BB_ing leuk... en tja der zijn ook mensen die uitgaan niet leuk vinden. En tja dat de groep van mensen die uitgaan NIET leuk vinden veel kleiner is dan de mensen die uitgaan WEL leuk vinden.. tja dat is dan een feit.
Ik heb ook de leuke kanten van uitgaan geproefd (zie de bovenstaande redenen) maar tja, grotendeels van de tijd voel ik me niet zo prettig als ik uit ben. Ik zal even opnoemen waarom IK dat heb:
- drukte/ geduw van mensen
- de vaak agressieve sfeer dat uitvloeit van het vele gedrink
- het irritante gedrag van sommige mensen dat komt door het vele gedrink
- de rook en de hitte
- muziek staat imo te hard.. beetje gesprek voeren is bijna onmogelijk
- de moeheid die bij mij áltijd toeslaat rond 12 uur
Je kan hier eindeloos over discussieren, iedereen heeft zn eigen ervaringen, maar het komt allemaal op 1 ding neer: wát vind JIJ leuk en wát zijn jouw interesses
de een drinkt graag en gaat lekker socializen in een gezellige discotheek.. de ander gaat liever met zn vriendin en/of vrienden een avondje naar de bios of gezamelijk thuis wat kletsen
we zijn allemaal verschillende mensen met verschillende interesses.. just respect eachother and let it rest
just my 2 cc