davedejong
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ga hier niet meer op in , zinloze discussie punten van mij zijn wel helder.
als ik hier mensen hoor over suiker is goed , zakt bij mij de broek naar beneden
ik ga hier niet meer op in , zinloze discussie punten van mij zijn wel helder.
als ik hier mensen hoor over suiker is goed , zakt bij mij de broek naar beneden
Grappig dat aan het begin werd beweerd dat calorieentellen noodzakelijk bla bla is en dit nu een beetje stil aan het worden is in dat hoekje..
Ben er nog steeds niet uit, dit is een hele goede troll of een kansloze flapdrol!
I am dertien and I geloof in Karma.Dave jij bent echt een gigantische fail.
sorry maar meer kan ik er niet meer van maken,
jij bent nu officieel benoemt tot Forum klont.
heb me echt vermaakt tijdens t lezen!
als jij slechts 1000 calorieen eet kan je zeker wel aankomen, je moet kritisch kijken wat je eet. Veel mensen denken Ik zit onder de 2000 calorieen, dus ik val af. Dit is dus een grote fout,en zo gaan veel mensen de mist in. Gelukkig staat google vol van dit soort schemas en zo blijft er voor de personal trainers flink wat werk. dus ambities??
Het is echt een verschil wat je eet,en wat het met je doet.
Wat een ruk topic zeg, over het algemeen bestaan er geen standaard regels zo is het nou eenmaal, iedereen is anders.
nee, er bestaan wel degelijk lijnen die te trekken zijn, die voor het overgrote deel werkt.
De uitzondering bevestigt juist de regel.
Alleen klopt er geen reet van wat er in de OP gepost wordt.
dacht ik weer een sublieme flame post van jou te kunnen zien, krijg ik zoiets...
wat ben je toch een knuffelmacho !