XXL Nutrition

Wake up calorieen tellen schiet niet op. Basisregels vetverbraning

Bezoekers in dit topic

mijn visie

sla nooit een ontbijt over, basis

3 hoofdmaaltijden
2 tussendoortjes er tussendoor

eet de producten die in me lijst staan , dan ga je onmogelijk vet aanzetten en hoef je geen eens te tellen en het moeilijk te maken in je hoofd.

dit is ook niet een topic voor iedereen het gros zal het wel grotendeels weten,maar er zijn ook veel leden die er echt nog weinig van weten en die weer gaan tellen en dus dingen zoals jam gaan toevoegen, lekker bakken in margarine,hagelslag ... Want het maakt niet uit want ik zit onder mijn aantal calorieen die ik per dag mag hebben dus ik val af .., NEE fout!

---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------

JAY? ga je die vergelijken met een lid hier..
maar toch hebben we dingen gemeen met hem aftrainen bv voor ze wedstrijdjes

waar is hij mee bezig in de cuts??? met
koolhydraten eten? Nee deze gooit hij drastisch omlaag
met margarine bakken Nee wsl pam,cocos,oid
met frisdrank drinken nee? drinkt alleen water
hij weegt indd alles af? dat klopt, hij krijgt een kant en klaar schema met de hoeveelheid kh en eiwit erinzit..

zijn schema is niet zo zeer op basis van calorien gebaseerd meer op kh/eiwit.
nogmaals calorien zeggen niks als ik 250 calorien binnenkrijg een kroket of een broodje kipfilet dan is dit toch totaal anders IVM verhouding en wat je eet

Hij
 
mijn visie

sla nooit een ontbijt over, basis

3 hoofdmaaltijden
2 tussendoortjes er tussendoor

eet de producten die in me lijst staan , dan ga je onmogelijk vet aanzetten en hoef je geen eens te tellen en het moeilijk te maken in je hoofd.

dit is ook niet een topic voor iedereen het gros zal het wel grotendeels weten,maar er zijn ook veel leden die er echt nog weinig van weten en die weer gaan tellen en dus dingen zoals jam gaan toevoegen, lekker bakken in margarine,hagelslag ... Want het maakt niet uit want ik zit onder mijn aantal calorieen die ik per dag mag hebben dus ik val af .., NEE fout!

Het niveau hier ligt niet hoog, maar jij onderschat het echt gigantisch. Natuurlijk gaat niemand hagelslag eten man denk eens logisch na.

''dit is ook niet een topic voor iedereen het gros zal het wel grotendeels weten,maar er zijn ook veel leden die er echt nog weinig van weten en die weer gaan tellen''

Misschien een komt dit als een verassing voor je, maar elke professionele wedstrijdbegeleider stelt een dieet samen aan de hand van je energiebehoefte. En dat betekend: calorieën tellen. Noem jij maar eens een atleet die zonder calorieën te tellen een wedstrijd gewonnen heeft. :)

De enige doelgroep die iets aan dit artikel heeft zijn de recreatieve sporters die gewoon lekker bezig willlen zijn, gezond wil blijven, en niet teveel resultaat verwachten.
 
Neem 5 a 6 maaltijden per dag, zo hou je de stofwisseling hoog.
Drink minimaal 2,5 / 3 liter water per dag. Geen cola,frisdrank,fruitdrankjes

Frisdranken light, kan je gerust nemen als je cut. Gezond is het niet, nee.

Ga je eigen niet vol eten aan Koolhydraten zoals pasta's, rijst, aardappelen. Dit doen we in de winter wel weer, koolhydraten geven veel energie en kracht maar worden ook opgeslagen en dit zal op je middel zijn. Dat willen we niet ..

Lolz.


1 junkdag per week is aan te raden ivm volhouden en voldoening.

Refeed > junk.

Pas op met vetten.

Orly?

Na 4 uur moet je gewoon opppassen met koolhydraatinname desnoods minderen of weglaten na je avondeten ga je gewoon helemaal geen koolhydraten meer nemen,deze gaan anders lekker rondom je middel zitten,en dat wil je niet

Haha.

Gebruik ten alle tijden Whey isolate en anders een goede whey caseine erbij

Whey caseine? No shit Sherlock.

Stickies lezen dude!
 
Ben het er mee eens dat het niet alleen gaat om calorieen en alles tot in detail te maken. Uiteindelijk gaat het om het resultaat. Een fatburner heeft mij nooit sneller in mijn vetpercentage laten dalen..het geld in mijn portemonnee wel. Was het maar zo dat het vet weg smelt met een fatburner.
 
als jij slechts 1000 calorieen eet kan je zeker wel aankomen, je moet kritisch kijken wat je eet. Veel mensen denken Ik zit onder de 2000 calorieen, dus ik val af. Dit is dus een grote fout,en zo gaan veel mensen de mist in. Gelukkig staat google vol van dit soort schemas en zo blijft er voor de personal trainers flink wat werk. dus ambities??

Het is echt een verschil wat je eet,en wat het met je doet.
 
Nu begin je echt als een idioot over te komen, David.
 
hij weegt indd alles af? dat klopt, hij krijgt een kant en klaar schema met de hoeveelheid kh en eiwit erinzit..


zijn schema is niet zo zeer op basis van calorien gebaseerd meer op kh/eiwit.

......


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ok, nu even serieus.

Neem 5 a 6 maaltijden per dag, zo hou je de stofwisseling hoog.
Achterhaald, maaltijdfrequentie heeft geen invloed op je stofwisseling.
Zelfs Tom Venuto kan fout zijn ja.

Ga je eigen niet vol eten aan Koolhydraten zoals pasta's, rijst, aardappelen. Dit doen we in de winter wel weer, koolhydraten geven veel energie en kracht maar worden ook opgeslagen en dit zal op je middel zijn. Dat willen we niet ..
Overschot = overschot, je wordt niet dikker van cola dan van kip als de calorieen hetzelfde zijn.

Liever Bruine rijst gebruiken als Witte rijst (veel gemaakte fout)
Onzin, GI = berekend op lege maag en als enkel product.

Fruit alleen in de ochtend, zit vol met suikers.
Niks mis met een beetje suikers, wordt je even 'dik' van als carbs uit bruine rijst.

Bak je biefstukje,kipfilet gewoon in cocosolie,pam spray.
Vetten zijn goed en heb je nodig.

Na 4 uur moet je gewoon opppassen met koolhydraatinname desnoods minderen of weglaten na je avondeten ga je gewoon helemaal geen koolhydraten meer nemen,deze gaan anders lekker rondom je middel zitten,en dat wil je niet
Slaat nergens op.

Dus dan heb je zoiets van er zitten veel calorieen in bij elkaar dus ik ga groeien? Wat ga je groeien VET VET VET daar schiet je wat mee op.
Je groeit even hard op suiker als op complexe koolhydraten.

ik ben weer eens online op dbb verbaas me toch steeds van het niveau hier
Right back at ya.

lees je eens in echte boeken en zaken die je goede informatie verstrekken en niet de standaard topicjes hiero van heren.. die in de winter roepen
Volledig mee eens, doe jij dat ook maar eens.
Begin met Lyle McDonald en Alan Aragon.

ga je 1000 calorieen koolhydraten eten
of 1000 calorieen eiwit dat gaat dus wel een verschil zijn.
Klopt, maar als ze allebei 1000 calorieen boven je verbruik zitten heeft een geen verschil.



Gast, stop ermee want je houdt vast aan broscience van jaren geleden.
Als je met claims komt dat 6x per dag eten je stofwisseling verhoogd kom dan met bewijzen. En kom hier niet een systeem dat al decennia lang met groot succes gebruikt wordt afkraken.
Als je onderbouwing wilt van mijn antwoorden hoor ik het wel.

xxx
 
als jij slechts 1000 calorieen eet kan je zeker wel aankomen, je moet kritisch kijken wat je eet. Veel mensen denken Ik zit onder de 2000 calorieen, dus ik val af. Dit is dus een grote fout,en zo gaan veel mensen de mist in. Gelukkig staat google vol van dit soort schemas en zo blijft er voor de personal trainers flink wat werk. dus ambities??

Het is echt een verschil wat je eet,en wat het met je doet.

Probeer het en post het resultaat hier. Als dit waar was zouden er ook dikke mensen uit Auschwitz gekomen zijn.
 
kerel lolz orealy ? wat is dit voor reactie .. wat wil je ermee zeggen, dat het niet klopt..
geef dan jou visie hierop , zo word het voor de lezers niet echt duidelijker ??? je kan wel citeren maar wat is jou uitleg dan

Ga je eigen niet vol eten aan Koolhydraten zoals pasta's, rijst, aardappelen. Dit doen we in de winter wel weer, koolhydraten geven veel energie en kracht maar worden ook opgeslagen en dit zal op je middel zijn. Dat willen we niet ..

Lolz.


1 junkdag per week is aan te raden ivm volhouden en voldoening.

Refeed > junk.

Pas op met vetten.

Orly?

Na 4 uur moet je gewoon opppassen met koolhydraatinname desnoods minderen of weglaten na je avondeten ga je gewoon helemaal geen koolhydraten meer nemen,deze gaan anders lekker rondom je middel zitten,en dat wil je niet

Haha.

Gebruik ten alle tijden Whey isolate en anders een goede whey caseine erbij

Whey caseine? No shit Sherlock.

---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

hahahhahahah


ga door
 
Probeer het en post het resultaat hier. Als dit waar was zouden er ook dikke mensen uit Auschwitz gekomen zijn.

Dat wordt een zeer snelle cut voor mij, als ik op de 1000 kcal zit. Zelfs als ik alleen maar chips eet.
 
Whey caseïne!:roflol:!

---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:19 ----------

Ik weet niet waar jij voedingswetenschappen gestudeerd hebt, maar 90% van je artikel is echt onzin.

Whey en caseïne is niet hetzelfde man. Ga je verdiepen in de stof voordat je er allemaal statements over uitkraamt.
 
Ik heb heel diep gecut, tot 5% zonder enige fatburner. Ik at rijst om 22u omdat ik laat train. Vetten waren +100gr per dag. Overschot aan caloriëren van koolhydraten gaat niet perse rond je middel zitten maar overal op je lichaam. Beter kan je refeeden in de cut ipv van een junkdag te nemen. whey caseïne bestaat niet. Ofwel is het whey ofwel is het caseïne.
 
Reageer eens op mijn post 'Dave'.
 
Hey Davedejong, wil jij even je post wat overzichtelijker maken? Ik kan er nu geen wijs uit.

Groeten,

Asparagus
 
Overschot aan caloriëren van koolhydraten gaat niet perse rond je middel zitten maar overal op je lichaam...

bullshit vet gaat als eerste rond je middel zitten, het word door opgeslagen als een energiebron. dit is de lichaamsplek die het minst om energie vraagt dus het moeilijkst kan worden verbrand.

5a6 maaltijden per dag achterhaald dacht het niet..

junkdag 1x per week is prima, refeeddag je maakt het wel moeilijk he zo voor de startende afvaller
 
Overschot aan caloriëren van koolhydraten gaat niet perse rond je middel zitten maar overal op je lichaam...

bullshit vet gaat als eerste rond je middel zitten, het word door opgeslagen als een energiebron. dit is de lichaamsplek die het minst om energie vraagt dus het moeilijkst kan worden verbrand.

5a6 maaltijden per dag achterhaald dacht het niet..

junkdag 1x per week is prima, refeeddag je maakt het wel moeilijk he zo voor de startende afvaller
En waar zijn die bewijzen van je dan, ''Dave'', of zuig je dit nu even uit je lekkere dikke duim?
 
Geweldige onderbouwing Dave, mij heb je overtuigd.
 
cocosolie bevat ook vetten,mijn noten ook amandelen en ongezzouten cashews? ik heb niet gezegd dat je ze moet skippen..

Het niveau schat ik laaag in? Waarom als iemand mij vraagt waarom whey isolate te gebruiken check de topics en word het niet eens tijd dat calorieen tellen bullshit is..


Deze topictitel is vrij hard, maar blijkbaar word er dan ook meteen zo op gereageerd maar het is ook echt zo..

Grappig dat aan het begin werd beweerd dat calorieentellen noodzakelijk bla bla is en dit nu een beetje stil aan het worden is in dat hoekje..
 
bullshit vet gaat als eerste rond je middel zitten, het word door opgeslagen als een energiebron. dit is de lichaamsplek die het minst om energie vraagt dus het moeilijkst kan worden verbrand.
Energie is hetzelfde, er zitten gewoon meer alfa adrenoreceptoren dan beta adrenoreceptoren in stubbron vet.
Los van het feit dat er al minder doorbloeding daar is en dat de doorbloeding richting dat vet stijgt na een maaltijd.


5a6 maaltijden per dag achterhaald dacht het niet..
http://www.leangains.com/2008/07/tom-venuto-responds-to-criticism.html
 
Back
Naar boven