AndroidHealthClinic

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Nou ja dat 10tje boeit niet zo maar de sfeer daar lijkt mij ook wel anders. Meer "hardcore/oldskool" is verder niets mis mee maar dat is natuurlijk niet voor iedereen weggelegd.
Geef mij toch ook maar die sfeer en gyms van vroeger. Daar werd niet gekeken op wat magnesium op de grond e.d.

Neehoor, orals doe ik niet aan. Maar voor de rest zit er genoeg in mijn systeem :roflol:
Ik begrijp alleen in dit verhaal niet waar de soort gym relevant is. Een 20kg schijf bij Basic weegt even veel als een 20kg schijf bij een andere gym.
Zwart wit is 20 kg altijd 20 kg.
Uit eigen ervaring, ik sport zelf bij Ironhouse in Utrecht. Een plek waar echt serieus getraind wordt door vrijwel iedereen, waardoor het een enorm motiverende omgeving is.
Zo ben ik ook wel eens met mijn vriendin mee geweest naar Basic Fit. Ik was daar veruit de grootste en sterkste, mensen zijn niet sociaal, vrijwel niemand is serieus, ze trainen als mong*len en eten nog slechter.

Daar moest je wel nooit vragen of iemand zn gsm (hadden ze toen nog niet ) en andere rommel van een bankje wilde halen. Die vloog er gewoon zelf uit :D

Mijn gym was niet eens zo zeer heel erg hardcore, maar er werd ook gewoon leuk geouwehoerd, gemotiveerd en je leerde ook wat van anderen.
Het was meer een sportclub dan een commercieel bedrijf en het volk wat er trainde waren automatisch een soort sportmaten met ieder hun eigen doelen.
Als er een niet op contact zit te wachten in een commerciele gym ben ik het wel (daarom home gym) maar toen ontstond dat gewoon vanzelf wel.

Begrijp dat tijden veranderen. Als je enkel vanaf 2010 in basic fits hebt getraind dan zal je dit moeilijk kunnen voorstellen hoe het daarvoor was, voor het smartphone en fit4free tijdperk.

Tja alleen binnen en dichter op elkaar

Nou ik hoop 1 juni kan ik net nog vrij opnemen op me train dagen

Mogelijk goed nieuws voor horeca.. Bahbah.. Sportschool komt nergens voorbij. In Duitsland blijven sportscholen ook nog dicht. Ziet er slecht uit. Ben alvast vooruit balen.

Terug
Naar boven