XXL Nutrition

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
FB_IMG_1587803806799.jpg

In Tsjechië kunnen ze weer!

In Tsjechië zijn vandaag nieuwe, minder strenge maatregelen ingegaan. Winkels met een oppervlakte tot 2500 vierkante meter mogen weer open, en ook dierentuinen, parken, fitnesscentra en rijscholen zijn weer geopend.

Mijn gym hier thuis is ook al een tijdje open... ik zie het probleem niet

(nooit durven dromen dat ik zo blij zou zijn met een mailtje van de basic shit :roflol: )

Nog eventjes volhouden!

Blijf genieten van je @home workouts, maar droom stiekem alvast van een training in een club... Wij zijn in ieder geval al volop bezig met het treffen van maatregelen om straks met z'n allen coronaproof te kunnen knallen in de gym! Zodra we een GO krijgen, hoor je dit natuurlijk meteen van ons!

Boekt basic shit ook nog maandelijks abonnementsgeld af?

je had een keuze menu qua betalingen ,(bevriezen , doorbetalen met als dank een pakket vol basic fit reclame rotzooi
en gewoon doorbetalen om basic fit te steunen lol) ik als basic shit hater heb natuurlijk gekozen voor het bevriezen

Als iedereen nou overal zijn abonnementen stop zet weten we 100% zeker dat de economie helemaal naar de getver is zodra de maatregelen versoepeld worden. Als je baan en daarmee je inkomen kwijt bent kan ik er nog begrip voor opbrengen maar als de drijfveer gierigheid is niet.

Terug
Naar boven