Fitness Seller

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Op mijn sportlocatie denken ze per 1 September weer binnen sport. Ze hebben nu abonnement bevroren . Je moet nu per keer reserveren 5euro betalen en de inschatting van de administratie is dat deze situatie nog de hele zomer duurt. Op zich prima maar je bent wel duurder uit. 4 X per week trainen is 20euro, dat is ruim 80 euro per maand, zo duur was mijn abbonement niet maar dat komt omdat er nu minder mensen terecht kunnen.

Op mijn sportlocatie denken ze per 1 September weer binnen sport. Ze hebben nu abonnement bevroren . Je moet nu per keer reserveren 5euro betalen en de inschatting van de administratie is dat deze situatie nog de hele zomer duurt. Op zich prima maar je bent wel duurder uit. 4 X per week trainen is 20euro, dat is ruim 80 euro per maand, zo duur was mijn abbonement niet maar dat komt omdat er nu minder mensen terecht kunnen.
Dat is wel heel pessimistisch.

Zolang er voor de grote ketens nog geen reden is om open te gaan, ben ik bang dat het nog lang gaat duren.

Fijne gym:o:o

Vuile afzetters. Meteen opzeggen en naar de concurrent

1 september geloof ik echt niet
1 September verwacht ik inderdaad ook niet maar ik houd wel rekening met alles. Het zou me niet verbazen in elk geval. Het tempo van het vaccineren en precedenten uit de afgelopen maanden (constante verlenging lockdown, avondklok zou er als eerste weer af gaan, etc.) stemmen weinig hoopvol.

In de UK gaan de gyms volgende week al open. Die mofo's hebben helaas veel meer vaccins :(

4D6BAC00-917E-48AE-A899-9CEE311FFFE5.png

Zou wat zijn!

Kunnen we weer 3 a 4 maanden sporten voordat we opnieuw in lockdown gaan.
Lijkt me sterk dat er een nieuwe lockdown gaat komen in augustus/september. Als je om je heen kijkt zie je dat de vaccins erg effectief zijn, tegen die tijd zijn er wel meer dan voldoende geweest.

Lijkt me sterk dat er een nieuwe lockdown gaat komen in augustus/september. Als je om je heen kijkt zie je dat de vaccins erg effectief zijn, tegen die tijd zijn er wel meer dan voldoende geweest.
Totdat er een variant komt waartegen de vaccins niet werken en het circus opnieuw begint.

Covid is/wordt endemisch.

Aangezien ik over paar weken waarschijnlijk weer een paar keer in België moet werken... Hoe zit het daar nu met de sportscholen?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven