- Waardering
- 2.334
2025
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2025
Ik sta hier gewoon de waarheid te vertellen. Ik heb jou nooit belazerd.Zo kunnen we toch niet werken aan het herstel van vertrouwen, wat doen jullie nu?
Ik heb naar eer en geweten tegen je gelogen.Ik sta hier gewoon de waarheid te vertellen. Ik heb jou nooit belazerd.
Doe eens normaal man.
De routekaart is niet outdated, ze hadden al gezegd dat de data onzeker waren, en de maatregelen per stap ook, en de stappen ook, enz, enz.
Doe zelf eens normaal!
Het feit dat de eerste versoepelingen worden uitgesteld betekend natuurlijk ook niet dat andere versoepelingen dan ook naar achter schuiven. Er kan misschien half mei meer in één keer versoepeld worden?

Lezen voordat u wat zegt.
Ben bang dat het met dit wetsvoorstel temaken heeft. Onderaan de link staat "Het kabinet streeft ernaar om het wetsvoorstel begin mei in werking te laten gaan"Toch vraag ik mij af waarom sportscholen massaal inzetten op 11 mei. Publieke opinie beïnvloeden om nog meer protest te realiseren als het toch niet doorgaat?
*Begin juni, als de cijfers of intensieve zorg stabiel en duurzaam laag zijn. Big IF gezien de Indische mutatie net gevonden is in België...Eindelijk een antwoord op de vraag in de topic titel. Althans, voor onze zuiderburen.
![]()
Op nieuwssites lees ik overigens 8 juni.
En die komt natuurlijk ook zo weer hierheen.*Begin juni, als de cijfers of intensieve zorg stabiel en duurzaam laag zijn. Big IF gezien de Indische mutatie net gevonden is in België...
Klopt, maar met een open economie met open grenzen kan je niet anders. Je kan het vertragen maar niet tegenhouden.En die komt natuurlijk ook zo weer hierheen.
Intussen blijven de vliegtuigen uit India, Brazilië en andere apenlanden hier gewoon landen. Met alle risico’s van de mutaties er bij.
Ik heb liever een gezond lijf en een goed werkend immuun systeem, mag dat ook?Klopt, maar met een open economie met open grenzen kan je niet anders. Je kan het vertragen maar niet tegenhouden.
Het is maar de vraag of de mRNA-vaccins wel goed werken tegen de Indische variant, gezien die specifiek op het spike-eiwit zijn gericht en daar net een mutatie zit.
Op dat gebied heb ik liever een vectorvaccin.
Kan het niet anders, of zijn de belangen niet anders?Klopt, maar met een open economie met open grenzen kan je niet anders. Je kan het vertragen maar niet tegenhouden.
Het is maar de vraag of de mRNA-vaccins wel goed werken tegen de Indische variant, gezien die specifiek op het spike-eiwit zijn gericht en daar net een mutatie zit.
Op dat gebied heb ik liever een vectorvaccin.
Vooralsnog open gaan*Heel veel grote ketens mailen hun klanten met het bericht dat ze 11 mei open gaan. Het feit dat de eerste versoepelingen worden uitgesteld betekend natuurlijk ook niet dat andere versoepelingen dan ook naar achter schuiven. Er kan misschien half mei meer in één keer versoepeld worden?
Toch vraag ik mij af waarom sportscholen massaal inzetten op 11 mei. Publieke opinie beïnvloeden om nog meer protest te realiseren als het toch niet doorgaat?